Przetargi.pl
INTERNET PO KL

Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-306 Wałbrzych, ul. Ogrodowa 5b
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-74 88-66-500 , fax. 0-74 88-66-509
  • Data zamieszczenia: 2010-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu
    ul. Ogrodowa 5b 5b
    58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 0-74 88-66-500, fax. 0-74 88-66-509
    REGON: 89112930100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dwup.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    INTERNET PO KL
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi całodobowego szerokopasmowego symetrycznego dostępu do sieci Internet we wrocławskiej Filii Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy na potrzeby realizacji zadań związanych z wdrażaniem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, zgodnie z załącznikiem nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2. Koszt zastosowania, dostarczenia, skonfigurowania oraz użytkowania urządzeń i łączy zawarty będzie w stałej opłacie miesięcznej. Dostarczone urządzenia pozostają własnością Wykonawcy. Za wykonane usługi Wykonawca będzie obciążał Zamawiającego fakturą/fakturami VAT na koniec każdego miesiąca świadczenia usługi. Zamawiający dokona płatności nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania faktury. W przypadku gdy rozpoczęcie świadczenia usługi nie nastąpi pierwszego dnia miesiąca, Wykonawca przedłoży fakturę za pierwszy miesiąc świadczenia usługi na kwotę proporcjonalną do liczby dni świadczenia usługi w tym miesiącu. Wynagrodzenie będzie przekazywane na konto bankowe Wykonawcy podane na fakturze. Wykonawca nie będzie pobierał od Zamawiającego żadnych innych opłat związanych z wdrożeniem, instalacją lub świadczeniem usług objętych umową poza stałą miesięczną opłatą abonamentową. 3. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany w 85% ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz w 15% ze środków budżetu jst. 4. Usługa wymieniona w pkt 1 jest realizowana zgodnie z Rocznym Planem Działania Pomocy Technicznej PO KL na rok 2010.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 324121108
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki, dotyczące 1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich poosiadania; 1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia; 1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych opisanych w punkcie V. Warunki udziału w postępowaniu pkt 1 pkt. 1.1 do 1.4 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1ustawy pzp. oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy pzp. Wykonawca składa następujące dokumenty: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 osoby prawne - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp., wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp., zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - załącznik nr 3 Dokumenty są składane w oryginale lub w kopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę na każdej stronie. a ponadto inne wymagane przez Zamawiającego dokumenty składające się na ważną ofertę. - wypełniony formularz ofertowy- załącznik nr 1, - zaakceptowany (podpisany przez Wykonawcę) wzór umowy - załącznik nr 4, - zaakceptowany (podpisany przez Wykonawcę) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6, - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. - W przypadku, gdy Wykonawca zamierza polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokumenty są składane w oryginale lub w kopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę na każdej stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dwup.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach