Przetargi.pl
INTERNET dla wszystkich - umożliwienie dostępu do szerokopasmowego internetu mieszkańcom z terenu gminy Gózd

Gmina Gózd ogłasza przetarg

  • Adres: 26-634 Gózd, ul. Radomska 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3202097 , fax. 048 3202097
  • Data zamieszczenia: 2014-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gózd
    ul. Radomska 7 7
    26-634 Gózd, woj. mazowieckie
    tel. 048 3202097, fax. 048 3202097
    REGON: 00053199600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    INTERNET dla wszystkich - umożliwienie dostępu do szerokopasmowego internetu mieszkańcom z terenu gminy Gózd
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania pod nazwą: INTERNET dla wszystkich - umożliwienie dostępu do szerokopasmowego internetu mieszkańcom z terenu gminy Gózd. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i urządzeń, wykonanie wszelkich niezbędnych prac budowlanych, montażowych i instalacyjnych oraz uruchomienie infrastruktury sieci szerokopasmowej. Wykonawca musi dostarczyć, zamontować, uruchomić oraz wpisać w formularzu oferty elementy przedmiotu zamówienia umożliwiające bezproblemową pracę. Zapis ten dotyczy również elementów, których nie przewidział Zamawiający, a bez których działanie systemu byłoby niemożliwe. Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa: przedmiar robót, projekty budowlane oraz program funkcjonalno-użytkowy, będące załącznikami do niniejszej specyfikacji. Jeżeli w dokumentacji, o której mowa wyżej zastosowano nazwy producentów lub inne nazwy własne, należy przyjąć, że służą one wyłącznie doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia a zamówienie należy wykonać z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty materiałowe do stosowania w budownictwie a także zapewnić sprawność eksploatacyjną. W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1. Wykonać roboty budowlane zgodnie z projektem technicznym, w zakresie określonym w przedmiarze robót kosztorysu ofertowego załącznik nr 2 do SIWZ oraz programem funkcjonalno-użytkowego, 2. Wykonać wszelkie inne prace oraz czynności niezbędne do wykonania roboty budowlanej - wynikające z przepisów Prawa budowlanego w tym między innymi: roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie i oznakowanie placu budowy, obsługa geodezyjna, 3. Wykonać niezbędne do prowadzenia robót urządzenia placu budowy, utrzymywać ład i porządek podczas wykonywania robót, a po zakończeniu robót usunąć te urządzenia i uporządkować teren, 4.Oznakować teren robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 5. Sporządzić dokumentację powykonawczą wg pkt.4.2. Wykonawca ponosił będzie odpowiedzialność za: 1. Uszkodzenie instalacji naniesionych na planie uzbrojenia terenu oraz tych instalacji, których istnienie można było przewidzieć w trakcie realizacji robót, 2. Uszkodzenia i zniszczenia spowodowane przez Wykonawcę w terenie sąsiadującym z przekazanym terenem budowy, 3. Szkody i zniszczenia spowodowane na terenie przekazanym Wykonawcy - w tych elementach te?renu i jego urządzeniach , które będą użytkowane po zakończeniu robót, nie przewidziane do rozbiórki np.: zieleńce, krzewy, drzewa, znaki drogowe, chodniki, jezdnie, ogrodzenia, mała archi?tektura, itp., 4. Szkody osób trzecich powstałe w wyniku realizacji robót niezgodnie z obowiązującymi przepisami, Szkody i zniszczenia spowodowane w wykonanych robotach - obiektach na skutek zdarzeń losowych i innych powstałe przed odbiorem końcowym obiektu Wykonawca naprawia na własny koszt. Jeżeli w SIWZ podane są nazwy producentów lub inne nazwy własne, należy przyjąć, że służą one wyłącznie doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia, a zamówienie należy wykonać z towarów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych. Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, aby zapewnić sprawność eksploatacyjną. Towary będące przedmiotem zamówienia winny być odpowiedni oznaczone i posiadać wszelkie dokumenty określone szczegółowymi przepisami dotyczącymi trybu dopuszczenia ich do stosowania, takie jak: np. certyfikaty zgodności z normami lub aprobatami technicznymi, atesty, świadectwa PZH itp. Wykonawca udziela gwarancji na niniejszy przedmiot zamówienia na okres wynikający 36 miesięcy od dnia podpisania bezusterkowego protokółu odbioru końcowego i obejmuje cały przedmiot zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 324180006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium: W wysokości 17.000,00 PLN słownie: siedemnaście tysięcy złotych 00/100 Wadium należy wnieść do dnia 05.05.2014r. do godz.10:00 w podanej niżej formie. 1. W pieniądzu. 2. W poręczeniu bankowym lub w poręczeniu Spółdzielczej kasy Oszczędnościowo Kredytowej w tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3. W gwarancjach bankowych. 4. W gwarancjach ubezpieczeniowych. 5. W poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2, Ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. z 2007r. Nr 42 poz.275. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść w formie przelewu bankowego na wydzielony rachunek zamawiającego: Bank PKO S.A. II Oddział w Radomiu Nr rachunku 72 1240 3259 1111 0010 0618 1333, które powinno się znaleźć na koncie zamawiającego w dniu otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gozd.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach