Przetargi.pl
Internecik też dla dzieci - zapobieganie wykluczeniu społecznemu na terenie Gminy Chełmiec na: ZAKUP ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO INTERNETU DLA 67 GOSPODARSTW DOMOWYCH NA TERENIE GMINY CHEŁMIEC

Wójt Gminy Chełmiec ogłasza przetarg

  • Adres: 33-395 Chełmiec, ul. Papieska 2/11
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4430461 , fax. 018 4430461
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Chełmiec
    ul. Papieska 2/11 2/11
    33-395 Chełmiec, woj. małopolskie
    tel. 018 4430461, fax. 018 4430461
    REGON: 00053224000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Internecik też dla dzieci - zapobieganie wykluczeniu społecznemu na terenie Gminy Chełmiec na: ZAKUP ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO INTERNETU DLA 67 GOSPODARSTW DOMOWYCH NA TERENIE GMINY CHEŁMIEC
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Internecik też dla dzieci - zapobieganie wykluczeniu społecznemu na terenie Gminy Chełmiec na: ZAKUP ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO INTERNETU DLA 67 GOSPODARSTW DOMOWYCH NA TERENIE GMINY CHEŁMIEC z monitorami oraz oprogramowaniem a także świadczenie usług dostępu do Internetu przez okres trzech lat wraz z dostarczeniem i instalacją zestawów umożliwiających korzystanie z oferowanej usługi dostępowej. Wykonawca świadczyć będzie usługę dostępu do Internetu w okresie do 22.12.2012 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 4 do siwz wraz z adresami do montażu sprzętu. Zaproponowany przez Wykonawcę sprzęt winien charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż podane w specyfikacji technicznej. Wykonawca winien określić producenta oferowanego sprzętu. W razie braku na rynku w terminie realizacji umowy wskazanego przez wykonawcę przedmiotu zamawiający może wyrazić pisemna zgodę na zamianę na przedmiot równoważny lub o parametrach lepszych przy czym zamiana zawsze musi działać na korzyść zamawiającego. W przeciwnym wypadku oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art.89 ust.1 pkt2 u Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 2.spełniają warunki szczegółowe, tj.: 1)posiadają doświadczenie do wykonania zamówienia i w tym względzie wykażą i udokumentują, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 200 000 zł brutto ( słownie: dwieście tysięcy złotych brutto) każda. Pod pojęciem dostawy odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia rozumie się zamówienie obejmujące dostawę zestawów komputerowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, określonych w podrozdziale I niniejszego Rozdziału, Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1)Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji; b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w podrozdziale I pkt 2 ppkt 1 niniejszego rozdziału, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; 2) Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: a)w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy; b)w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy; c)wypełniony załącznik nr 4 - Specyfikacja techniczna, w której wykonawca wpisuje parametry oferowanego sprzętu oraz producenta d)Dokumenty dotyczące sprzętu komputerowego: Wydruk/dokument producenta systemu operacyjnego, potwierdzający zgodność oferowanego systemu z oferowanym sprzętem - dot. komputera Dokument potwierdzający, że oferowany komputer spełnia wymogi normy Energy Star 4.0. Wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej. Zaświadczenie uprawnionego podmiotu do kontroli jakości potwierdzającego, że oferowany sprzęt posiada Certyfikat CE lub deklarację zgodności z wymaganiami ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. z późn. zm. o systemie oceny zgodności - dot. komputera i monitora Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu (do oferty należy załączyć kopie certyfikatu potwierdzającą spełnianie wymogu) - dot. komputera Certyfikat ISO 9001:2000 dla serwisanta sprzętu oraz autoryzacja producenta komputerów (do oferty należy załączyć kopie certyfikatu potwierdzającą spełnianie wymogu) - dot. komputera Certyfikat TCO 03 - dot. monitora Certyfikat ISO 13406-2 - dot. monitora Oświadczenie producenta jednostki o spełnieniu kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych. 3) Wykonawcy zagraniczni a) Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentów wskazanych w pkt 1.1 niniejszego podrozdziału składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich żądać może zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składanie ( Dz.U. Nr 87, poz.605 z późn.zm.) IV. ZASADY UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYKONAWCÓW WYSTĘPUJĄCYCH WSPÓLNIE 1.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.Wykonawcy, o których mowa w pkt 1, składają jedną ofertę, przy czym: 1)wymagany dokument wskazany w rozdziale IV podrozdziale III pkt 1.1 ppkt a i b składa osobno każdy z wykonawców, 2)oświadczenie wskazane w rozdziale IV podrozdziale III pkt 1.1 ppkt c składają wykonawcy wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chelmiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach