Przetargi.pl
„Inteligentne zarządzanie energią w Gminie Jawornik Polski, Hyżne i Żołynia poprzez budowę instalacji odnawialnych źródeł energii w budynkach mieszkańców gmin” – Dostawa wraz z montażem (piece)

Gmina Jawornik Polski ogłasza przetarg

  • Adres: 37232 Jawornik Polski, Jawornik Polski
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 6514014 w. 26 , fax. 166 514 055
  • Data zamieszczenia: 2018-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jawornik Polski
    Jawornik Polski 30
    37232 Jawornik Polski, woj. podkarpackie
    tel. 16 6514014 w. 26, fax. 166 514 055
    REGON: 65090062500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jawornikpolski.itl.pl/bip/index.php?page=bip.php&under=22&grp=9

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Inteligentne zarządzanie energią w Gminie Jawornik Polski, Hyżne i Żołynia poprzez budowę instalacji odnawialnych źródeł energii w budynkach mieszkańców gmin” – Dostawa wraz z montażem (piece)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Kotły centralnego ogrzewania klasy 5 opalane biomasą na paliwo podstawowe drewno o mocy 17 kW: Kotły centralnego ogrzewania klasy 5 opalane biomasą o mocy 17 kW – 1 szt.  Szacunkowa ilość kotłów klasy 5 na opalane biomasą na paliwo podstawowe drewno o mocy 17 kW do wykonania w poszczególnych Gminach: Jawornik Polski: 1 szt.,  Szacunkowa ilość instalacji do wykonania w budynku mieszkalnym - kotły klasy 5 opalane biomasą na paliwo podstawowe drewno o mocy 17 kW: 1 szt. – zmianie może ulec miejsce wskazanych lokalizacji w zakresie poszczególnych instalacji. 2) Kotły centralnego ogrzewania klasy 5 opalane biomasą na paliwo podstawowe drewno o mocy 25 kW: Kotły centralnego ogrzewania klasy 5 opalane biomasą o mocy 25 kW – 31 szt.  Szacunkowa ilość kotłów klasy 5 na opalane biomasą na paliwo podstawowe drewno o mocy 25 kW do wykonania w poszczególnych Gminach: Jawornik Polski: 15 szt., Gmina Hyżne: 11 szt., Gmina Żołynia: 5 szt.  Szacunkowa ilość instalacji do wykonania poza budynkiem mieszkalnym – kotły klasy 5 na opalane biomasą na paliwo podstawowe pellet o mocy 17 kW 1 szt.– zmianie może ulec miejsce wskazanych lokalizacji w zakresie poszczególnych instalacji.  Szacunkowa ilość instalacji do wykonania w budynku mieszkalnym - kotły klasy 5 opalane biomasą na paliwo podstawowe drewno o mocy 25 kW: 30 szt. – zmianie może ulec miejsce wskazanych lokalizacji w zakresie poszczególnych instalacji. 3) Kotły centralnego ogrzewania klasy 5 opalane biomasą na paliwo podstawowe drewno o mocy 35 kW: Kotły centralnego ogrzewania klasy 5 opalane biomasą o mocy 35 kW – 1 szt.  Szacunkowa ilość kotłów klasy 5 na opalane biomasą na paliwo podstawowe drewno o mocy 35 kW do wykonania w poszczególnych Gminach: Jawornik Polski: 1 szt.  Szacunkowa ilość instalacji do wykonania w budynku mieszkalnym - kotły klasy 5 opalane biomasą na paliwo podstawowe drewno o mocy 35 kW 1 szt. – zmianie może ulec miejsce wskazanych lokalizacji w zakresie poszczególnych instalacji. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 4 do SIWZ. Dla opisu przedmiotu zamówienia zastosowanie mają postanowienia zawarte w warunkach do sporządzenia harmonogramu, określonych w Załączniku nr 8 do SIWZ. Do opisu przedmiotu zamówienia stosuje się również, w zakresie nie uregulowanym w niniejszym Rozdziale, postanowienia określone w Projekcie umowy (Załączniki nr 5 do SIWZ). 7. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia, spełniając wymagania ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1332 z późn. zm.), ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1148), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2015 r., poz. 1422), innych ustaw i rozporządzeń, Polskich Norm, zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 8. Zamawiający dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiegokolwiek rodzaju dokumentacji pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to, jako rozwiązanie przykładowe i można zastosować rozwiązanie równoważne na przyjętych wyżej warunkach. 9. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac w sposób umożliwiający dostępność dla osób niepełnosprawnych w zakresie przejazdu/ dojazdu do nieruchomości. 10. Materiały i urządzenia równoważne: 1) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne („lub równoważne” – art. 29 ust 3 ustawy Pzp). Dotyczą one wszystkich elementów / składników opisu przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu, które są wymagane od Wykonawcy. Zamawiający przygotowując opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postepowaniu wskazał wszystkie znane mu przypadki i w każdym z nich podał zasady oceny rozwiązań równoważnych. Jeżeli Wykonawca stwierdzi / zauważy, analizując opis przedmiotu zamówienia, że nie są to wszystkie przypadki, prosi się Wykonawcę, aby niezwłocznie/przed terminem składania ofert przekazał Zamawiającemu tą informację wskazując to w zapytaniu dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia i zasad oceny rozwiązań równoważnych. Wykonawca przyjmie do wiadomości, że brak terminowego wykonania umowy lub wykonanie niezgodne z SIWZ np: brak certyfikatów i atestów na montowane materiały i urządzenia wiąże się z utratą przez Zamawiającego dotacji. W przypadku braku wykonania przedmiotu umowy w terminie lub wykonanie niezgodne z SIWZ np: brak certyfikatów i atestów na montowane materiały i urządzenia, a w konsekwencji utraty dotacji wynikającej z umowy z Urzędem Marszałkowskim Zamawiający będzie dochodził od Wykonawcy nadto odszkodowania na zasadach ogólnych w wysokości poniesionych strat. W przypadku gdy Wykonawca wchodzi na obiekt beneficjenta w okresie grzewczym i właściciel budynku nie wyraża zgody na wejście oraz przeprowadzenie pac montażowych kotła dopuszcza się przesuniecie terminu wykonania zamówienia jeśli przedmiot zamówienia zostanie wykonany w terminie umownym. Na wykonawcy spoczywa obowiązek dokonania wszelkich niezbędnych czynności mających na celu właściwe skalkulowanie oferty oraz prawidłową realizację zamówienia. Wynagrodzenie, jakie Wykonawca może uzyskać z tytułu realizacji przedmiotowego zamówienia jest wynagrodzeniem ryczałtowym w rozumieniu art. 632 Kodeksu cywilnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44621220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania ofertą na kwotę/wartość: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu (przelew) 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy uiścić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta UG Jawornik Polski – 14 9106 1018 2004 1000 0026 0004 BS Przeworsk O/Jawornik Polski – z adnotacją wadium w przetargu RRG 271.2.2018. 4. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin wpływu pieniędzy na rachunek Zamawiającego. Przelew powinien więc być dokonany w takim terminie, aby Zamawiający mógł uzyskać potwierdzenie z banku, w którym posiada rachunek, że do upływu terminu składania ofert (tj. do dnia 20.09.2018 r. do godz. 11:00) kwota wadium wpłynęła na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. 5. Potwierdzeniem wniesienia wadium w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5 jest oryginalny dokument wystawiony przez ubezpieczyciela, bank, poręczyciela – dokument powinien zostać umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego bezproblemowe wyjęcie celem dokonania zwrotu. 6. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści oznaczenie Wykonawcy, oznaczenie postępowania oraz zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela, w okresie związania ofertą, do nieodwołalnej, bezwarunkowej, płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego wpłaty wadium w przypadkach określonych a art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1-3 ustawy Pzp. Brak w treści gwarancji przesłanek lub odniesienia się do ustawy Pzp w zakresie tych przesłanek spowoduje odrzucenie oferty na skutek okoliczności, o których mowa w art. 89 ust. 7b ustawy Pzp. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej terminowi złożenia oferty określonej w SIWZ, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą wymaganą zapisami SIWZ. 7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo, z tym że jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniężna, w treści gwarancji powinno w treści takiego dokumentu powinna znaleźć się informacja, które podmioty zabezpieczają zapłatę wadium. 8. Pozostałe postanowienia dotyczące wadium, w tym zasad jego zatrzymania i zwrotu określa ustawa Pzp, w szczególności art. 46.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wprowadza żadnego opisu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej ( http://www.jawornikpolski.itl.pl/bip/ ) informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy, przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. ETAP SKŁADANIA OFERT: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik Nr 1 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączona jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie. (jeśli dotyczy). 3. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca musi w takim przypadku załączyć zestawienie materiałów równoważnych wraz z innymi niezbędnymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie w/w wymagań np. kart urządzeń, kart katalogowych, certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, dokumentację techniczną rozruchową urządzeń (DTR). Dokumenty należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach