Przetargi.pl
Instalacje OZE na potrzeby Gminy Stawiski

Gmina Stawiski ogłasza przetarg

  • Adres: 18-520 Stawiski, Plac Wolności
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 86 278 55 11 , fax. 86 278 55 33
  • Data zamieszczenia: 2020-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stawiski
    Plac Wolności 13/15
    18-520 Stawiski, woj. podlaskie
    tel. 86 278 55 11, fax. 86 278 55 33
    REGON: 52883000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.stawiski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Instalacje OZE na potrzeby Gminy Stawiski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Instalacje OZE na potrzeby Gminy Stawiski polegającego na wykonaniu instalacji fotowoltaicznych na ośmiu obiektach należących do Gminy Stawiski o łącznej mocy 195,92 kW. Instalacje zostaną zamontowane na następujących obiektach Gminy Stawiski: 1) na budynku Szkoły Podstawowej w Stawiskach, ul. Polowa 12, 18-520 Stawiski (dz. nr ew. 652 obr. 0005) – instalacja 37,2 kW; 2) na budynku Gimnazjum w Stawiskach, ul. Polowa 26, 18-520 Stawiski (dz. nr ew. 688/5 obr. 0005) – instalacja 18,6 kW; 3) na budynku Przedszkola w Stawiskach, ul. Cedrowska 1, 18-520 Stawiski (dz. nr 677 obr. 0005) – instalacja 12,4 kW; 4) na budynku Szkoły Podstawowej w Porytem, ul. Szkolna 23, 18-520 Stawiski (dz. nr ew. 257 obr. 0021) – instalacja 6,2 kW; 5) na potrzeby oczyszczalni ścieków w Stawiskach ul. Ogrodowa, 18-520 Stawiski (dz. nr ew. 567/2 obr. 0005) – instalacja 37,2 kW; 6) na potrzeby SUW Stawiski, ul. Łomżyńska, 18-520 Stawiski (dz. nr ew. 819/7 obr. 0005) – instalacja 13,64 kW; 7) na potrzeby SUW Karwowo, Karwowo, 18-520 Stawiski (dz. nr ew. 36/2 obr. 0015) – instalacja 33,48 kW; 8) na potrzeby SUW Sokoły, Sokoły, 18-520 Stawiski (dz. nr ew. 729/2 obr. 0028) – instalacja 37,2 kW. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania: 1) dostawę oraz montaż instalacji opisanych powyżej wraz z podłączeniem do sieci dystrybucyjnej/przesyłowej; 2) uruchomienie instalacji; 3) przedstawienie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań w zakresie oferowanych modułów fotowoltaicznych m.in.: certyfikatów potwierdzających zgodność z wymaganymi normami, kart katalogowych dotyczących modułów fotowoltaicznych, potwierdzających spełnianie przez te urządzenia parametrów zawartych w dokumentacji technicznej instalacji fotowoltaicznej; 4) przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji wraz z opracowaniem instrukcji obsługi i karty przeglądów gwarancyjnych dla zainstalowanej instalacji i ich przekazanie użytkownikom; 5) usługi serwisowe w okresie gwarancyjnym; 6) wykonanie corocznych przeglądów gwarancyjnych w okresie gwarancyjnym, z tym, że pierwszy przegląd po 12 miesiącach od odbioru instalacji, ostatni przegląd na 1 miesiąc przed upływem okresu gwarancji. Odnotowanie ww. przeglądów w karcie przeglądów gwarancyjnych. Jeżeli producent urządzeń wchodzących w skład instalacji fotowoltaicznych wymaga - dla zachowania ważności gwarancji - wykonania montażu lub sprawdzenia montażu, lub wykonania przeglądów gwarancyjnych przez przedstawiciela producenta lub autoryzowanego przez producenta instalatora - Wykonawca swoim staraniem i na swój koszt zapewni udział takiej osoby w montażu i przeglądach. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja techniczna: Dokumentacja techniczna – system wytwórczy energii elektrycznej z wykorzystaniem elektrowni fotowoltaicznej – 8 szt. – odrębnie na każdy obiekt; Przedmiar robót – 8 szt. – odrębnie na każdy obiekt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego w Hexa Banku Spółdzielczym w Piątnicy O/Stawiski numer: 93 8762 1022 0031 6097 2000 0030 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: VB.271.2.2020”. Do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: 1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) kwotę gwarancji, 3)termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, 4) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga złożenia oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Zasady wnoszenia wadium określone powyżej dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach