Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego ogłasza przetarg
- Adres: 02-972 Warszawa, Hlonda
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48 22 308 14 91, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2019-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego
Hlonda 1
02-972 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48 22 308 14 91, , fax. -
REGON: 36448134500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumjp2ipw.nowybip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Instalacje elektryczne i niskoprądowe Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem Zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych Instalacji elektrycznych i niskoprądowych Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego przy ul. Prymasa Augusta Hlonda 1 w Warszawie, w oparciu o PFU, przekazany przez Zamawiającego oraz Formularzu cenowym. Przedmiot Zamówienia obejmuje, w szczególności: W zakresie Prac projektowych: - Projekt rozbudowy infrastruktury energetycznej rozdzielczej obiektu, - Projekt instalacji systemu zarządzania energią dla obiektu o zróżnicowanej amplitudzie poboru mocy, - Projekt instalacji systemu rozdziału oraz opomiarowania zużycia energii - Projekt oświetlenia terenu zewnętrznego, - Projekt instalacji elektrycznej zasilania obwodów gospodarczych gniazd oraz oświetlenia, - Projekt instalacji elektrycznej zasilania obwodów systemów multimedialnych oraz nagłośnienia, - Projekt instalacji elektrycznej zasilania obwodów oświetlenia ekspozycyjnego, - Projekt instalacji systemu zabezpieczeń przeciwprzepięciowych, - Projekt instalacji systemu sygnalizacji alarmu pożarowego, - Projekt instalacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego, - Projekt instalacji systemu telewizji dozorowej, - Projekt instalacji systemu kontroli dostępu, - Projekt instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu, - Projekt instalacji elektronicznego systemu obsługi klienta, - Projekt instalacji systemu zarządzania i monitorowania obiektu - Integracja obiektowych systemów sterowania i zarządzania W zakresie robót budowlanych: - Wykonanie rozbudowy infrastruktury energetycznej rozdzielczej obiektu, - Wykonanie instalacji systemu zarządzania energią dla obiektu o zróżnicowanej amplitudzie poboru mocy, - Wykonanie instalacji systemu rozdziału oraz opomiarowania zużycia energii - Wykonanie oświetlenia terenu zewnętrznego, - Wykonanie instalacji elektrycznej zasilania obwodów gospodarczych gniazd oraz oświetlenia, - Wykonanie instalacji elektrycznej zasilania obwodów systemów multimedialnych oraz nagłośnienia, - Wykonanie instalacji elektrycznej zasilania obwodów oświetlenia ekspozycyjnego, - Wykonanie instalacji systemu zabezpieczeń przeciwprzepięciowych, - Wykonanie instalacji systemu sygnalizacji alarmu pożarowego, - Wykonanie instalacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego, - Wykonanie instalacji systemu telewizji dozorowej, - Wykonanie instalacji systemu kontroli dostępu, - Wykonanie instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu, - Wykonanie instalacji elektronicznego systemu obsługi klienta, - Wykonanie instalacji systemu zarządzania i monitorowania obiektu wraz z ich integracją, - Wykonanie zabezpieczeń przejść pożarowych zgodnie z obowiązującymi przepisami - Integracja obiektowych systemów sterowania i zarządzania - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 120.000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych). IX.2 Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. IX.3 Forma wadium 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy PZP tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089, 1475 i 2201). 2) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący numer rachunku bankowego Zamawiającego: 91 1130 1017 0080 0823 1820 0005 z dopiskiem: Wadium – Numer postępowania: 121/DPI/PN/2019 3) W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądz, wymagane jest złożenie w oryginale jednego lub kilku dokumentów wskazanych w art. 45 ust. 6 pkt 2) – 5) ustawy PZP. Oryginał dokumentu (lub oryginały dokumentów) należy załączyć do oferty w osobnej kopercie. Do każdego dokumentu wadium sporządzonego w języku innym niż język polski należy załączyć tłumaczenie na język polski. 4) Potwierdzeniem skutecznego wniesienia wadium będzie: - w przypadku wadium w formie pieniężnej – uznanie rachunku bankowego wskazanego przez Zamawiającego kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert; - w przypadku wadium w formie innej niż pieniężna – złożenie oryginału dokumentu wadium (gwarancji lub poręczenia). Dokument ten należy przekazać w następujący sposób: kserokopie należy dołączyć do oferty, dokumenty oryginalne dostarczyć w odrębnym opakowaniu wraz z ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Letnie utrzymanie dróg gminnych w roku 2024
Dodano: 2024-05-01 - Budowa i przebudowa sieci dróg na terenie Miasta i Gminy Pilawa – Etap II
Dodano: 2024-04-30 - Remont schodów przed wejściem głównym i wejściem C do Urzędu Dzielnicy Białołęka znajdującego się przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie.
Dodano: 2024-04-30 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach projektu budżetu obywatelskiego pn. „Miasteczko ruchu drogowego”
Dodano: 2024-04-30 - Przebudowa targowiska miejskiego przy ul. 11 Listopada w Siedlcach – etap II
Dodano: 2024-04-30 - Budowa ogrodu jordanowskiego wraz ze skwerem otaczającym przy ul. Cyraneczki w Józefosławiu, na działkach nr ew. 18/44, 18/45, 18/47 oraz 18/40 obręb Józefosław
Dodano: 2024-04-29 - „Remont odcinka drogi gminnej nr 351206W w miejscowości Wawrzyszów, gmina Wolanów”
Dodano: 2024-04-29 - Wykonanie zaleceń opinii kominiarskich dla budynków: ul. Długosza 21, Gibalskiego 11, Piaskowej 9, Piaskowej 11, Skwerze Wyszyńskiego 3, Skwerze Wyszyńskiego 7, Szlenkierów 17, Żytniej 61 w Warszawie.
Dodano: 2024-04-29 - Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
Dodano: 2024-04-26 - Remont pokrycia dachowego w pięciu obiektach IAS w Warszawie
Dodano: 2024-04-26