Przetargi.pl
INSTALACJE

Muzeum Zespół Pałacowo-Parkowy w Dobrzycy ogłasza przetarg

  • Adres: 63-330 Dobrzyca, ul. Pleszewska 5A
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7413039 , fax. 062 7413486
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Zespół Pałacowo-Parkowy w Dobrzycy
    ul. Pleszewska 5A 5A
    63-330 Dobrzyca, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7413039, fax. 062 7413486
    REGON: 25057378800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyca-muzeum.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    INSTALACJE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    IV. Przedmiot zamówienia: Nazwa nadana przez Zamawiającego: INSTALACJE. Instalacja sieci teleinformatycznej LAN i sieci telekomunikacyjnej, rozbudowa sygnalizacji pożaru, rozbudowa systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz instalacja telewizji przemysłowej (dozorowej) na terenie zabytkowego Zespołu Pałacowo-Parkowego w Dobrzycy. Szczegółowy zakres i sposób wykonania przedmiotu zamówienia został określony w projekcie wykonawczym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przy czym wszystkie informacje dotyczące materiałów, urządzeń lub wyposażenia umożliwiające identyfikację produktu należy traktować jako bazowe, co uprawnia wykonawcę do zaproponowania rozwiązań równoważnych. Zamawiający wymaga spełniania wymagań określonych w dokumentacji projektowej i STWiOR dla rozwiązań równoważnych pod względem technicznym, technologicznym i funkcjonalnym w odniesieniu do tych cech przedmiotu zamówienia podanego w dokumentacji. Udowodnienie równoważności leży po stronie wykonawcy, który winien do oferty dołączyć stosowne dowody potwierdzające, że zaproponowane rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego w dokumentacji projektowej i STWiOR. Przyjmuje się, że jeżeli wykonawca nie złoży wykazu przyjętych rozwiązań równoważnych wraz z dowodami potwierdzającymi ich zgodność z rozwiązaniami żądanymi przez zamawiającego, to będzie realizował zamówienie zgodnie z projektem. Jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociągnie za sobą konieczność zmian w projekcie, dokona ich na własny koszt wykonawca łącznie z uzyskaniem zatwierdzenia rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w projekcie umowy. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 3 lat gwarancji na przedmiot zamówienia. Wykonawca ma obowiązek wykonania zamówienia w całości we własnym zakresie. Nie dopuszcza się udziału podwykonawców. Płatność do 30 dni od dnia otrzymania faktury. Przewiduje się zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% łącznego wynagrodzenia brutto za przedmiot umowy na zasadach określonych w art. 148 ust. 1 oraz projekcie umowy - zał. do SIWZ. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy - Pzp, dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, np. w zakresie terminu realizacji zamówienia, realizacji robót z dokumentacją wykonawczą, projektową, terminu lub zasad płatności. Nie stanowi to jednak podstawy, z której Wykonawca mógłby stawiać żądanie wobec Zamawiającego. Wymagana jest zgoda obu stron. Wszelkie zmiany mogą zostać wprowadzone wyłącznie w formie pisemnej. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych, częściowych. Nie przewiduje się zamówień uzupełniających.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: VII. Warunki i wymogi wymagane od Wykonawców ubiegających się o zamówienie publiczne oraz sposób występowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu. 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadanie oświadczenia innego podmiotu o udostępnieniu potencjału technicznego i osób zdolnych do realizacji zamówienia, tj. należyte wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zamówienia na obiekcie zabytkowym, obejmującego wykonanie lub modernizację systemu sygnalizacji włamania i napadu, systemu sygnalizacji pożaru oraz telewizji dozorowej o wartości nie mniejszej niż 120.000 złotych brutto oraz przedstawienie dokumentów poświadczających jego należyte wykonanie. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a mianowicie: a) posiadanie aktualnego ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, o wartości, co najmniej 100.000 zł b) posiadanie zdolności kredytowej lub środków finansowych w wysokości nie mniejszej niż 100.000 zł; 4. Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy - Pzp. 5. (Dotyczy podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu) Ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia: spełnianie wymagań określonych w dokumentacji projektowej i STWiOR dla rozwiązań równoważnych - jeżeli Wykonawca oferuje rozwiązania równoważne. W celu spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający dokona oceny i sprawdzenia kompletności oraz poprawności złożonych dokumentów pod względem zgodności z postanowieniami ustawy i Specyfikacji istotnych warunków zamówienia w sposób: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: IX. Wymagane oświadczenia i dokumenty Wymaga się złożenia w ofercie: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę. 3. Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - Rozdz. VII pkt 2 SIWZ. 4. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - Rozdz. VII, pkt 3 a) SIWZ. 5. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Rozdz. VII, pkt 3 b) SIWZ. 6. Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, (np. Centrum Naukowo-Badawczego Ochrony Pożarowej w Józefowie) potwierdzające, że proponowane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym dla udokumentowania, że zaproponowane rozwiązania równoważne odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w dokumentacji projektowej i STWiOR lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 7. Oświadczenie dotyczące art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp. 8. Formularz ofertowy. 9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605, ze zm.) 10. (Dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. Ponadto - zamawiający przed podpisaniem umowy może żądać kopii umowy podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu. 11. Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, może załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 4 do SIWZ oraz wpiąć dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w nieprzejrzyste folie. Niedopełnienie zafoliowania może skutkować jawnością całej oferty. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy - Pzp. Tajemnicę przedsiębiorstwa stanowią wyłącznie informacje w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty można złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez jedną z osób uprawnionych do reprezentacji Wykonawcy z dopiskiem: za zgodność z oryginałem. Wzory dokumentów, na których można składać ofertę zawarto w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzyca-muzeum.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach