Przetargi.pl
Instalacja, wdrożenie i serwis Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspierającego zarządzanie przedsiębiorstwem

Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 34-400 Nowy Targ, Al. Tysiąclecia 35A
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2665242, 2640777 , fax. 018 2640779
  • Data zamieszczenia: 2012-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
    Al. Tysiąclecia 35A 35A
    34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 018 2665242, 2640777, fax. 018 2640779
    REGON: 49291632100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppkpodhale.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Instalacja, wdrożenie i serwis Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspierającego zarządzanie przedsiębiorstwem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest instalacja oraz wdrożenie i serwis Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) wspierającego zarządzanie przedsiębiorstwem. ZSI będzie oparty o jeden system zarządzania bazami danych i będzie obejmował następujące obszary funkcjonalne: - system bilingowy w zakresie rozliczenia sprzedaży - usług związanych z odprowadzaniem ścieków - system finansowo - księgowy - kadry i płace - moduł analiz dla kierownictwa i kontroli wewnętrznej - zarządzanie obiegiem dokumentów i informacji - biuro obsługi klienta - gospodarka magazynowa - ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych 2. Zamówienie obejmuje również: - wykonanie analizy przedwdrożeniowej, w tym - oceny posiadanego przez Zamawiającego sprzętu informatycznego pod kątem wymagań niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania ZSI - propozycja rozwiązań w w/w sekcjach - zakup i dostawę oprogramowania - Pakiet Microsoft Windows 7 PL w ilości 13 sztuk : Microsoft Windows 7 Professional PL OEM 32 bit - 10 sztuk Microsoft Windows 7 Professional PL OEM 64 bit - 3 sztuki Pojedynczy pakiet powinien zawierać: Certyfikat, Oryginalny nośnik DVD z oprogramowaniem MS Windows 7 Professional, Licencje, z kluczem aktywacyjnym, Książeczkę/instrukcję - konwersję danych z programów dotychczas użytkowanych przez Zamawiającego, - wdrożenie ZSI oraz szkoleniu pracowników, - obsługę serwisową na określonych w ofercie warunkach po okresie wdrożenia, w czasie trwania gwarancji i rękojmi, - wykonywanie bezpłatnej aktualizacji oprogramowania przez cały okres realizacji obsługi serwisowej. W przypadku korzystania z modułów zewnętrznych Wykonawca będzie zobowiązany, w tym okresie ponosić koszty dostosowywania i aktualizacji oprogramowania do wersji najnowszej. - przekazanie Zamawiającemu licencji, dokumentacji technicznej i nośników CD/DVD z wersjami instalacyjnymi całości oprogramowania. Zamawiający nie wymaga dostarczenia ani deponowania kodu źródłowego w skrytce bankowej. Specyfika wdrażania musi uwzględniać etapowość procesu i fakt użytkowania aktualnie przez Zamawiającego systemów FK (Optima) i zbyt (Tytan - wersja DOS), oraz import i konfigurację w nowych systemach dotychczasowych danych. Wykonawca będzie zobowiązany do raportowania postępów prac wdrożeniowych: tygodniowo i miesięcznie (na koniec każdego miesiąca). Zamawiający dopuszcza odstąpienie od raportowania tygodniowego, co zostanie zatwierdzone pisemnie na wniosku Wykonawcy. Raporty będą uwzględniały postęp prac, zakres zaawansowania, opis ewentualnych problemów, przewidywane prace w nadchodzącym okresie oraz wzajemne uzgodnienia i uwagi stron umowy, jak również zapisy ze spotkań roboczych w okresie sprawozdawczym, jeśli takie były. Raporty podlegają zatwierdzeniu przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722120004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3 000 zł, słownie: trzy tysiące złotych Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1.1 w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 10 1540 1115 2043 6050 3428 0002 z adnotacją WADIUM - WDROŻENIE ZSI 1.2 w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 1.3 w gwarancjach bankowych, 1.4 w gwarancjach ubezpieczeniowych 1.5 w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) Termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa Zamówień Publicznych zawarte w art. 45 i 46.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: CENA JEDNOSTKOWA ODPŁATNEJ USŁUGI DODATKOWEJ W OKRESIE GWARANCYJNYM (w zł/h)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ppkpodhale.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach