Przetargi.pl
Instalacja systemów odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Działoszyce i Michałów

Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach ogłasza przetarg

  • Adres: 28-440 Działoszyce, ul. Skalbmierska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3526005 w. 26 , fax. 413 526 900
  • Data zamieszczenia: 2019-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach
    ul. Skalbmierska 5
    28-440 Działoszyce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3526005 w. 26, fax. 413 526 900
    REGON: 52765800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzialoszyce.eobip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Instalacja systemów odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Działoszyce i Michałów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji OZE w ramach Projektu „Instalacja systemów odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Działoszyce i Michałów” w ramach Działania 3.1 Odnawialne źródła energii Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części. CZĘŚĆ 1 - instalacje fotowoltaiczne Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 101 mikroinstalacji fotowoltaicznych montowanych na budynkach lub przy budynkach na terenie Gmin Działoszyce oraz Michałów. Do zadań wykonawcy należy: ● Przygotowanie dokumentacji wykonawczej zgodnie z wymogami określonymi w OPZ stanowiącym Załączniku 8 do SIWZ ● Dostawa i montaż nowych urządzeń zgodnie z wymogami określonymi w OPZ stanowiącym Załączniku 8 do SIWZ ● Pierwsze uruchomienie instalacji oraz wykonanie wniosku zgłoszeniowego do OSD zgodnie z wymogami określonymi w OPZ stanowiącym Załączniku 8 do SIWZ CZĘŚĆ 2 - kolektory słoneczne Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 164 instalacji solarnych (kolektorów słonecznych) montowanych na budynkach lub przy budynkach na terenie Gmin Działoszyce oraz Michałów. Zakres prac obejmuje zakup kolektorów słonecznych wraz z koniecznym wyposażeniem wynikającym z montażu. Do zadań wykonawcy należy: ● Przygotowanie dokumentacji wykonawczej zgodnie z wymogami określonymi w OPZ stanowiącym Załączniku 8 do SIWZ ● Dostawa i montaż nowych urządzeń zgodnie z wymogami określonymi w OPZ stanowiącym Załączniku 8 do SIWZ ● Pierwsze uruchomienie instalacji 2. W ramach dostawy i montażu instalacji OZE w ramach każdej części zadania do wykonawcy należy: ● Przygotowanie dokumentacji wykonawczej oraz prac montażowych zgodnie z wymogami zawartymi w OPZ stanowiącym załącznik 8 do SIWZ w oparciu o fabrycznie nowe urządzenia których parametry są lepsze lub równe parametrom wskazanym w OPZ stanowiącym załącznik 8 do SIWZ. ● Dokonanie wszelkich uzgodnień i konsultacji wymaganych w OPZ stanowiącym załącznik 8 do SIWZ oraz wynikających z przepisów prawa. ● Wywiązywanie się z obowiązków gwarancyjnych wynikających z OPZ stanowiącym załącznik 8 do SIWZ oraz złożonej oferty ● Oświadczenie właściciela budynku lub jego umocowanego przedstawiciela o uporządkowaniu placu budowy i przywróceniu go do stanu poprzedniego ● Przekazanie przedmiotu Umowy do użytku Zamawiającemu ● Wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej. Zgodnie z art. 31 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publiczny wymagania techniczne dla urządzeń zawiera Opis przedmiotu zamówienia będący załącznikiem nr 8 do SIWZ. 3. Rozwiązania równoważne dla CZĘŚCI 1 oraz 2 Wskazane ewentualnie w SIWZ i dokumentach technicznych znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje dany produkt są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Jednocześnie opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust.5 Ustawy. W związku z tym: 1) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych – tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ, 2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SIWZ, a wskazanych poprzez normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, 3) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, prace spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 złotych (złotych 00/100) - dla części 1 przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 40 000,00 złotych (złotych 00/100) - dla części 2 przedmiotu zamówienia. 3. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Zamawiający żąda wniesienie wadium w wysokości sumy wadium dla poszczególnych części. 4. Wadium może być wnoszone w jednej z form wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego nr 84 8591 0007 0130 0000 0013 0007 6. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 7. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej należy dołączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: ● odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, ● nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, ● zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach