Przetargi.pl
Instalacja słonecznych paneli fotowoltaicznych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną z przeznaczeniem do zasilania gminnej oczyszczalni ścieków w Zakościelu

Gmina Inowłódz ogłasza przetarg

  • Adres: 97-215 Inowłódz, ul. Spalska 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 710 12 33 , fax. (044) 710 12 33
  • Data zamieszczenia: 2016-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Inowłódz
    ul. Spalska 2 2
    97-215 Inowłódz, woj. łódzkie
    tel. (044) 710 12 33, fax. (044) 710 12 33
    REGON: 59064799000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowlodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Instalacja słonecznych paneli fotowoltaicznych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną z przeznaczeniem do zasilania gminnej oczyszczalni ścieków w Zakościelu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swym zakresem wykonanie instalacji słonecznych paneli fotowoltaicznych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną z przeznaczeniem do zasilania gminnej oczyszczalni ścieków w Zakościelu. 2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: - elektrowni fotowoltaicznej wraz z zabudową: moduły PV, kable łączące poszczególne generatory słoneczne, falowniki, rozdzielnice, rozłączniki, zabezpieczenia przeciwprzepięciowe, rozdzielnie, styczniki, wyłączniki nadprądowe, analizatory sieci, przekładniki prądowe i inne elementy niezbędne do realizacji zadania, które spełni swoją zakładaną funkcję, - uziemienia ochronne dla instalacji fotowoltaicznych, - ogrodzenia elektrowni panelami siatkowymi, - monitoringu wizualnego. 3. Roboty należy prowadzić pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie doświadczenie i uprawnienia. 4. Roboty należy wykonać zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi, sztuką budowlaną i przy zachowaniu podstawowych przepisów BHP. 5. Przy realizacji zadania należy stosować wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadające odpowiednie certyfikaty (zgodności z Polska Normą) i aprobaty techniczne (w przypadku wyrobów dla których nie ustanowiono Polskiej Normy). 6. Wykonawca zapewni na swój koszt kompleksową obsługę geodezyjną budowy przez uprawnionego geodetę (wytyczenie) oraz wykona inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. 7. Dokumentacja powykonawcza. 7.1. Wykonawca w dniu odbioru robót budowlanych przekaże Zamawiającemu dokumentację powykonawczą w formie spiętej w skoroszycie opatrzonej spisem treści w skład, której wchodzić będzie przede wszystkim: oświadczenie kierownika budowy, kosztorys powykonawczy, testy/deklaracje/certyfikaty na materiały wbudowane, dziennik budowy, protokoły odbioru, dokumentacja powykonawcza, instrukcje użytkowania obiektu, karty gwarancyjne i instrukcje użytkowania pojedynczych urządzeń, 7.2. Wykonawca w ustalonym terminie tj. do 18.11.2016 r. przekaże Zamawiającemu zaewidencjonowaną mapę z inwentaryzacją powykonawczą. 8. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej mogą wystąpić nazwy producenta, modelu, symbole, znaki towarowe patentów lub pochodzenia materiałów i urządzeń lub norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dane mają charakter przykładowy. 9. Niezależnie od powyższego Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a w konsekwencji zastosowanie materiałów, urządzeń, norm itd. równoważnych w odniesieniu do opisanych w dokumentacji przetargowej. Jako równoważne Zamawiający będzie uznawał materiały, urządzenia, normy, systemy odniesienia itd. posiadające parametry jakościowe, techniczne, eksploatacyjne albo funkcjonalne nie gorsze od tych, które zastępują. Powyższe znajduje uzasadnienie w zapisach Dyrektywy 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 31 marca 2004 r. w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi uchylonej Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylającej dyrektywę 2004/18/WE, orzecznictwie Krajowej Izby Odwoławczej (np. sygn. akt KIO/UZP 254/08), orzecznictwie ETS np. ETS - C 359/93 KE przeciw Holandii w sprawie UNIX, lub postanowienie C 59/00 z 3 grudnia 2001 roku, informatorze UZP - (Zamówienia publiczne w orzecznictwie, zeszyt orzeczniczy nr 1, Warszawa 2008, s. 40), Przewodniku dla Beneficjenta dostępnym pod adresem internetowym: http://www.mos.gov.pl/g2/big/2010_02/effa1933d7fb6e915cd31b06f96ff860.pdf). 10. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia instrukcji eksploatacji (użytkowania) i przeszkolenia minimum 2 pracowników obsługi. Z przeszkolenia należy sporządzić protokół z wyszczególnieniem co było przedmiotem szkolenia i przekazać instrukcję. 11. Charakterystyczne parametry podstawowych urządzeń: 11.1. Moduły fotowoltaiczne Moc maksymalna modułu Pmax: 300, Ogniwa: polikrystaliczne, Wymiary ogniwa: 156x156 mm, Ilość ogniw: 72, Wydajność minimalna: 15%, Temperaturowy współczynnik natężenia TcI min: +0,05%/oC, Temperaturowy współczynnik napięcia TcV min: -0,34%/oC, Temperaturowy współczynnik mocy TcP min: -0,41%/oC, Maksymalne obciążenie śniegiem: 8000 Pa, Waga: 22 kg, Gniazdko przyłączeniowe: IP 68, Przewody gniazda przyłączeniowego: odporne na gryzonie. 11.2. Falownik trójfazowy: WEJŚCIE (DC) Moc maksymalna DC: Min. 21 600 W, Sprawność: 98%, Zużycie energii nocą: <2,5W, WYJŚCIE (AC) Moc znamionowa: Max. 16 000 W, Monitorowanie prądu uszkodzeniowego / Wyłącznik ochronny prądowy: 300 / 30 mA, Zakres temperatury eksploatacyjnej: -20oC ... +60oC, Poziom emisji hałasu: <50dB(A), Stopień ochrony: IP 65. 11.3. Monitoring: - 4/8 kanałowy rejestrator HDCVI z opcją hybrydy - wyświetlenie i nagrywanie do 4/8 kamer w rozdzielczości 1920x1080p - nagrywanie do 4/8 kanałów HDCVI max. 100/200kl./@720p, 60/120kl./s.@1080p lub - zamiennie do 2 kanałów IP@1080p(4Mbps) - wbudowany web serwer, obsługa przez CMS (DSS/Smart PSS)&DMSS - funkcjonalność systemu: funkcja Pentaplex Zewnętrzna kamera: - system HDCVI - przetwornik 1/28 CMOS SONY IMX222 - ilość pikseli 1984(H)x1225(V)- 2.43Mp - efektywna ilość pikseli 1920x1080 (1080p) - czułość 0 Lux/F2.0 (wł. IR) - obiektyw 2,8-12 mm F1.4 - promiennik podczerwieni: zasięg 40m - 2 Diody LED IR3 - pobór mocy 6W z wł. IR. 12. Gwarancja i rękojmia podstawowa na roboty będące przedmiotem zamówienia wynosi 5 lat od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Jeżeli Wykonawca w ofercie przedłuży termin gwarancji, gwarancja i rękojmia podstawowa ulega wydłużeniu o przedłużony okres. Natomiast gwarancja na urządzenia techniczne zainstalowane w ramach wykonywania przedmiotowej instalacji fotowoltaicznej (gwarancja producenta na mechaniczne uszkodzenia) na panele fotowoltaiczne wynosi minimum 15 lat, na inwertery minimum 10 lat. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia pełnej funkcjonalności całości przedmiotu zamówienia poprzez bezpłatne usuwanie usterek w zakresie udzielonej przez siebie gwarancji. Przeglądy serwisowe w okresie gwarancji podstawowej będą bezpłatne. Wykonawca wskaże wyspecjalizowany serwis, który dokonywać będzie napraw na skutek awarii, nieprawidłowości działania, usterek oraz przeglądów serwisowych. UWAGA: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakresu prac stanowią: dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz STWiORB stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 2. Zamawiający zaleca odbycie wizji lokalnej na miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu oceny na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko, wszystkich czynników koniecznych do przygotowania oferty, wyceny zamówienia i podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093312000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.inowlodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach