Przetargi.pl
Instalacja pompy ciepła w odbudowywanym dworze w Kłóbce w trybie zaprojektuj i wybuduj

Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Słowackiego 1a
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2323243 , fax. 054 2323625
  • Data zamieszczenia: 2014-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej
    ul. Słowackiego 1a 1a
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2323243, fax. 054 2323625
    REGON: 00028205600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Instalacja pompy ciepła w odbudowywanym dworze w Kłóbce w trybie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Instalacja pompy ciepła w odbudowywanym dworze w Kłóbce w trybie zaprojektuj i wybuduj 1. Charakterystyka obiektu: Obszar objęty inwestycją stanowi teren zespołu dworsko-pałacowego w Kłóbce, wpisanego do rejestru zabytków pod nr A/1224/1-2 (dawny numer rejestru zabytków 158/A) decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Włocławku z dnia 17.09.1984 r. Skutkiem ww. decyzji zespół ten objęty jest ochroną prawną na podstawie art. 7 pkt.1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. O ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. nr 162, poz. 1568 z późn. zm.) Obiekt położony jest na terenie działek oznaczonych ewidencyjnymi numerami geodezyjnymi 161/1, 161/9, 161/10 położonych w miejscowości Kłóbka, gmina Lubień Kujawski. 2. Zakres prac obejmuje: 1) Wykonanie Dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym dla realizacji zadania pn Instalacja pompy ciepła w odbudowywanych dworze w Kłóbce w trybie zaprojektuj i wybuduj, 2) Uzyskanie stosownych decyzji administracyjnych umożliwiających realizację robót budowlanych w oparciu o dokumentację o której mowa w pkt. 1) bądź uzyskanie zaświadczenia o nie wniesieniu sprzeciwu wobec ogłoszenia zamiaru wykonania robot budowlanych. 3) Realizację robót budowlanych polegających na wykonaniu zadania instalacji pompy ciepła w odbudowywanym dworze w Kłóbce. 4) Uzyskanie decyzji administracyjnych na dopuszczenie do użytkowania jeżeli będą wymagane. Szczegółowy zakres zadania został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym (załącznik 12 do cz. I SIWZ). 3. Warunki prowadzenia robót: 1) Wszelkie materiały i narzędzia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca. Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny spełniać wymogi określone w: a) ustawie z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) b) ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92, poz. 881) 2) Wykonawca powinien przestrzegać warunków prowadzenia robót zawartych w: a) uzgodnieniach i opiniach do dokumentacji projektowej, b) decyzjach i postanowieniach zawartych w dokumentacji projektowej. 3) Zamawiający przekaże Wykonawcy do realizacji plac budowy niezbędny do realizacji zamówienia. Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia za: a) Całodobowy dozór budowy i ochronę mienia. (Wszelkie koszty wynikłe z poniesionych przez Zamawiającego strat wskutek nienależytego zabezpieczenia terenu budowy obciążają Wykonawcę w całości). b) Zagospodarowanie placu budowy (np. tymczasowe drogi technologiczne, ogrodzenia i oświetlenie placu budowy z niezbędnymi zabezpieczeniami BHP i p.poż., umieszczenie tablicy informacyjnej) c) Utrudnienia związane z realizacją zadania. d) Tymczasowe składowisko materiałów na placu budowy. 4) Wywóz i utylizacja odpadów. Należy je wywieźć na legalne wysypisko lub poddać utylizacji przez przedsiębiorstwo posiadające stosowne uprawnienia. Koszt wywozu i utylizacji należy uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym. Koszty urządzenia zaplecza i placu budowy obciążają Wykonawcę robót. 5) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty zgodnie z przepisami BHP i p.poż oraz utrzymać plac budowy w należytym porządku, a po zakończeniu prac doprowadzić teren budowy do stanu pierwotnego. 6) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczeństwo osób przebywających na terenie budowy. 7) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób niepowodujący dewastacji pomieszczeń i terenu obiektów budowy. 8) Wykonawca zobowiązany jest spełniać wymagania: - Ustawy z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych ( Dz. U. 2003 nr 47, poz. 401), - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. 2003 nr 120, poz. 1126) - Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych - § 24 ( Dz. U. 2011 nr 165, poz. 987), 9) Szczegółowe obowiązki Wykonawcy dotyczące przedmiotu zamówienia przedstawiają § 3 i 4 umowy - załącznik nr 2 do cz. I SIWZ 10) Wykonawca przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy robót w dniu podpisania umowy. Harmonogram staje się wiążący z chwilą jego podpisania przez strony, a jego zmiany w trakcie realizacji robót nie skutkują zmianą treści umowy z zastrzeżeniem, iż zmiany harmonogramu muszą zostać zatwierdzone pisemnie przez Zamawiającego. 11)Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy pzp. 4. Sposób wykonania i szczegółowy zakres robót określa: 1) Program funkcjonalno-użytkowy (załącznik nr 12 do I cz. SIWZ) Uwaga: Nazw materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawiać się w Programie funkcjonalno-użytkowym - określenia przedmiotu zamówienia nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Nazwy mają jedynie na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innego równoważnego materiału lub urządzenia pod warunkiem, że zaproponowane materiały i urządzenia będą posiadały parametry nie gorsze niż te, które są przedstawione w dokumentacji technicznej. 5. Warunki gwarancji: 1)Wykonawca zobowiązany będzie udzielić Zamawiającemu gwarancji - 60 miesięcy na wykonane przez siebie roboty. Okres gwarancji liczony jest od dnia podpisania protokółu odbioru końcowego robót, który nie będzie zawierał żadnych uwag, zastrzeżeń co do wad, usterek, itp. przedmiotu zamówienia. 2) Na wykonane przez Wykonawcę roboty obowiązuje 36-miesieczna rękojmia. Okres rękojmi liczony jest od dnia podpisania protokółu odbioru końcowego robót, który nie będzie zawierał żadnych uwag, zastrzeżeń co do wad, usterek, itp. przedmiotu zamówienia. 6. Wymagania dotyczące podwykonawstwa: a) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. b) Zamawiający zastrzega sobie obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę prac: z zakresu montażu instalacji i uruchomienia pompy ciepła (dolne i górne źródło) wraz z niezbędną automatyką c) Powyższe zastrzeżenie nie jest skuteczne w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na zasoby innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w Rozdziale V cz. I SIWZ. d) W przypadku powierzenia przez Wykonawcę poszczególnych elementów niniejszego zamówienia podwykonawcy, odpowiedzialność za należyte wykonanie zamówienia spoczywać będzie wyłącznie na Wykonawcy. e) Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom lub podania nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, zgodnie z zapisem w Rozdziale V cz. I SIWZ. f) W przypadku braku takiego oświadczenia, Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawcy. g) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. h) Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo zostały określone w § 8 wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 2 do cz. I SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 7 400,00 zł (słownie: siedem tysięcy czterysta złotych) 2. Forma wadium: Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DZ.U. 2007 nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Termin i miejsce wniesienia wadium 1) W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: MUZEUM ZIEMI KUJAWSKIEJ I DOBRZYŃSKIEJ WE WŁOCŁAWKU RAIFFEISEN BANK POLSKA SA O/WŁOCŁAWEK KONTO NR 80 2340 0009 0830 2480 0000 0034. 2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 20.05.2014 roku do godz. 8:30. przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewy bankowego. (Nie dopuszcza się wpłacania wadium w kasie Zamawiającego) Zamawiający będzie uważał za skutecznie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 3) W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu podpisanego i poświadczonego za zgodność z oryginałem, wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 4) W przypadku wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Ponadto do oferty należy dołączyć w osobnym opakowaniu oryginał tego dokumentu - nie bindować i nie zszywać z ofertą. 5) Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty upływu terminu składania ofert - termin związania z ofertą. 6) Wykonawca, który nie wniesie wadium: w wymaganym terminie (także na ewentualny przedłużony okres związania ofertą), wysokości lub formie skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać a) nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji/poręczenia) oraz adresy ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwota gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składnia ofert, e) bezwarunkowe, nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy, a mianowicie: -Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po: a) upływie terminu związania ofertą, b) wyborze oferty najkorzystniejszej z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy pzp c) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 2) Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5) Wykonawca powinien podać w ofercie numer rachunku bankowego, na który Zamawiający zwróci wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.muzeum.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach