Przetargi.pl
Instalacja pompy ciepła i rurociągu glikolowego dla Hotelu Górskiego PTTK i Campingu PTTK nr 150 w Ustrzykach Górnych.

Bieszczadzkie Schroniska i Hotele PTTK Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. Mickiewicza 29
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4631129, 4641907 , fax. 013 4630123
  • Data zamieszczenia: 2009-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bieszczadzkie Schroniska i Hotele PTTK Spółka z o.o.
    ul. Mickiewicza 29 29
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 013 4631129, 4641907, fax. 013 4630123
    REGON: 37018058000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieszczadypttk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Instalacja pompy ciepła i rurociągu glikolowego dla Hotelu Górskiego PTTK i Campingu PTTK nr 150 w Ustrzykach Górnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozbudowa istniejącego źródła ciepła o 2 pompy ciepła z pionowym dolnym źródłem wraz z odzyskiem ciepła ze ścieków sanitarnych, zgodnie z dokumentacją projektową, ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarami robót stanowiącymi załączniki do SIWZ. Okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia nie krótszy niż 6 lat. Dopuszcza się złożenie ofert równoważnych tzn. zastosowanie urządzeń i wyposażenia technologicznego, które będą równoważne w stosunku do wymienionych w dokumentacji, z zachowaniem wszystkich parametrów technicznych, które będą co najmniej równe pod względem cech technicznych, jakościowych, kosztów eksploatacyjnych, rozwiązań technologicznych i walorów ekologicznych przywołanych w dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienie wadium w kwocie 10.000,00 złotych przed upływem terminu składania ofert, w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Pzp ( D. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Spółki z o.o. Bieszczadzkie Schroniska i Hotele PTTK : PBS w Sanoku, nr 57 8642 0002 2001 0017 7571 0001 z dopiskiem : wadium- postępowanie w sprawie instalacji pompy ciepła i rurociągu glikolowego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 2.1) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 5 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości odpowiadającej (lub wyższej) złożonej ofercie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania; 2.2) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi objętymi zamówieniem, w specjalnościach konstrukcyjno- budowlanej, sanitarnej i elektrycznej (w tym AKPiA) i są członkami właściwej izby samorządu zawodowego. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 3.1) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na wartość równą co najmniej cenie brutto przedstawionej oferty. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Każdy z ww warunków będzie oceniany przez Zamawiającego zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia. Podstawą oceny będą informacje, oświadczenia i dokumenty dołączone przez Wykonawcę do oferty a potwierdzające spełnienie ww warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego składają następujące dokumenty, informacje, oświadczenia : 1) wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ, 4) pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zał. nr 4 do SIWZ ( o ile dotyczy), 5) wykaz wykonanych co najmniej 5 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości odpowiadającej (lub wyższej) złożonej ofercie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania- według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik do oferty, 6) wykaz części zamówienia, które Wykonawca powierzy Podwykonawcy/om - zał. nr 6 do SIWZ, 7) zaakceptowany ( podpisany ) Projekt Umowy - załącznik nr 7 do SIWZ, 8) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawianego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik do oferty. 9) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert - załącznik do oferty, 10) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (załącznik do oferty) oraz zaświadczenia potwierdzające aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego i uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2006 roku nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami ) w zakresie specjalności konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej ( w tym AKPiA ) - załącznik do oferty, 11) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na wartość równą co najmniej cenie brutto przedstawionej oferty, 12) kosztorys ofertowy - załącznik do oferty, 13) potwierdzenie, że Wykonawca wniósł wadium - załącznik do oferty, 14) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 8 i 9 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 14.1) Dokument, o których mowa w pkt. 14 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 14 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 14.2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.14 lit. a i b, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pttk.pl, www.bieszczadypttk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach