Przetargi.pl
Instalacja paneli fotowoltaicznych w obiektach Państwowej Straży Pożarnej

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-042 Katowice, ul. Wita Stwosza 36
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 6215000 , fax. 32 6215115
  • Data zamieszczenia: 2016-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach
    ul. Wita Stwosza 36 36
    40-042 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 6215000, fax. 32 6215115
    REGON: 00017357400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: katowice.kwpsp.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Straż Pożarna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Instalacja paneli fotowoltaicznych w obiektach Państwowej Straży Pożarnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych w obiektach Państwowej Straży Pożarnej na terenie woj. śląskiego w następujących lokalizacjach stanowiącymi części zadania: Część A - Katowice, ul. Krakowska 130, -Wykonanie naziemnej konstrukcji wsporczych pod instalację fotowoltaiczną dla 156 szt. paneli, -Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 39,78 kWp - panele fotowoltaiczne, urządzenia towarzyszące, inwertery, falowniki itp., -Wykonanie instalacji odgromowej z wpięciem w istniejącą instalację na budynku Część B - Rybnik, ul. św. Józefa 4, -Wykonanie dachowych konstrukcji wsporczych pod instalację fotowoltaiczną dla 156 szt. paneli, -Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 39 kWp - panele fotowoltaiczne, urządzenia towarzyszące, inwertery, falowniki itp., -Wykonanie instalacji odgromowej z wpięciem w istniejącą instalację na budynku Część C - Zabrze, ul. Stalmacha 22. -Wykonanie dachowych konstrukcji wsporczych pod instalację fotowoltaiczną dla 60 szt. paneli, -Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 15,3 kWp - panele fotowoltaiczne, urządzenia towarzyszące, inwerter, falowniki itp., -Wykonanie instalacji odgromowej z wpięciem w istniejącą instalację na budynku Z uwagi na brak możliwości odsprzedaży nadwyżek wytworzonej energii elektrycznej instalacja fotowoltaiczna w poszczególnych lokalizacjach musi zostać wyposażona w system ograniczający wypływ energii do sieci. Przedmiot zamówienia obejmuje, dostawę, montaż instalacji fotowoltaicznej, sporządzenie dokumentacji powykonawczej oraz rozruch trzech systemów paneli fotowoltaicznych, wytwarzających energię elektryczną a także wszelkie inne czynności konieczne do należytego wykonania Zamówienia opisane w SIWZ, bądź wymagane zgodnie z obowiązującym prawem oraz zaleceniami właściwych organów administracji publicznej na potrzeby poszczególnych jednostek terenowych PSP woj. śląskiego w w/w lokalizacjach. W zakresie wykonania prac montażowych, Wykonawca wykona wszelkie prace niezbędne do realizacji zadania, m.in. takie jak a. dostawa oraz montaż niezbędnych systemowych konstrukcji, okablowania i urządzeń dla instalacji fotowoltaicznej, b. wykonanie przejść kablowych przez przegrody - strop, dach, ściany i zabezpieczenie ich, c. montaż instalacji odgromowych chroniących zbudowane instalacje, d. montaż zabezpieczenia pożarowego, wyłącznika PPOŻ dla instalacji i wyraźnego oznaczenia, e. opracowanie instrukcji obsługi i instrukcji przeciwpożarowej instalacji, f. wykonanie prac porządkowych mających na celu doprowadzenie obiektu do stanu pierwotnego, g. uruchomienie, przeprowadzenie testów ruchowych oraz prób odbiorczych, h. przeszkolenie użytkowników i przekazanie instalacji fotowoltaicznej Zamawiającemu. Szczegółowy zakres zamówienia określony jest w Opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 8 do SIWZ. Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia mogą wystąpić nazwy producenta, modelu, symbole, znaki towarowe Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne czyli użycie do wycen i wbudowania materiałów, urządzeń i technologii innych producentów w stosunku do przywołanych pod warunkiem, że proponowany przez Wykonawcę materiał, urządzenia i technologie posiadają parametry techniczne i fizyczne takie same jak materiały urządzenia i technologie wskazane w opracowaniach. Wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje konkretna norma, aprobata, specyfikacja techniczna i techniczne systemy odniesienia ustanowione przez Polskie oraz Europejskie organy normalizacyjne, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego Wykonawca dla wykazania spełnienia wymagań Zamawiającego dotyczących przedstawionych w Opisie przedmiotu zamówienia rozwiązań i parametrów - odpowiadającym rozwiązaniom które Zamawiający przedłożył dla spełnienia wymagań i celem uzyskania dofinansowanie zadania ze środków WFOŚ i GW w Katowicach, przedstawi własne rozwiązania i parametry w układzie tabelarycznym zgodnie z Załącznikiem nr 11 do SIWZ - dotyczy poszczególnych części zadania. 1.W związku z rodzajem prac oraz charakterem obiektów jako instytucji bezpieczeństwa publicznego wskazane jest by Wykonawca zapoznał się z miejscami dostawy i montażu przed złożeniem oferty. Wizyta w miejscach poszczególnych lokalizacjach możliwa będzie po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 2.Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych CPV - 09.33.12.00-0 Słoneczne moduły fotoelektryczne, 45.31.50.00-8 Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach, 45.31.56.00-4 Instalacje niskiego napięcia, 45.31.53.00-1 Instalacje zasilania elektrycznego. 3.Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę składającego ofertę dla poszczególnych części zamówienia elementów zamówienia, które wykonanie powierzy podwykonawcom. W tym celu wykonawca złoży wraz z ofertą Wykaz elementów zamówienia których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - załącznik nr 7 do SIWZ. 4.Zamawiający nie przewiduje od Wykonawców wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 5.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 6.Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Za towar równoważny Zamawiający uważa towar o parametrach jakościowych takich samych lub wyższych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w formie pisemnej, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca musi udokumentować, że oferowane materiały lub urządzenia spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, tj. poprzez dołączenie opisu technicznego wraz (ewentualnie) ze zdjęciami, katalogami oferowanego materiału lub urządzenia. 7.Wszystkie materiały i urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe. Przedmiot zamówienia będzie realizowany z materiałów i wyrobów dostarczonych na miejsce zamontowania przez Wykonawcę. Wszelkie materiały i urządzenia stosowane do realizacji przedmiotu zamówienia winny odpowiadać obowiązującym przepisom i normom, posiadać certyfikaty, atesty lub deklaracje zgodności dopuszczenia do stosowania na rynku polskim. 8.Okres gwarancji i rękojmi na zamontowane urządzenia i wykonane prace będące przedmiotem zamówienia nie może być krótszy niż 5 lat liczony od dnia ostatecznego bezusterkowego końcowego odbioru poszczególnych instalacji. Wykonawca w ofercie przedstawi dokument: Oświadczenie dotyczące serwisu gwarancyjnego potwierdzające okres gwarancji i rękojmi - własny dokument Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093312000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Pzp. żąda od Wykonawcy przystępującego do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia wniesienia wadium w wysokości - dla części A - 5 000,00 zł, słownie - pięć tysięcy PLN - dla części B - 4 000,00 zł, słownie - cztery tysiące PLN - dla części C - 2 000,00 zł, słownie - dwa tysiące PLN - osobno dla każdej części zadania przy złożeniu oferty na więcej niż jedną część. Wadium może być wniesione w formie jak określono w art.45. pkt. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego - NBP oo Katowice nr. 38 1010 1212 0050 1813 9120 0000, z dopiskiem - Wadium dla zamówienia -Instalacja paneli fotowoltaicznych w obiektach Państwowej Straży Pożarnej - Dla części . Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert - 10 maja 2016 r. godz. 09.30. We wskazanym wyżej przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest wymagane przez Zamawiającego ale niewystarczające do stwierdzenia terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał dokumentu należy złożyć w Sekretariacie głównym pok. nr.1. Dokumenty te muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Krajowi i zagraniczni wykonawcy wnoszą wadium w PLN. Ksero dowodu wniesienia wadium należy załączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.kwpsp.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach