Przetargi.pl
Instalacja oddymiania i wydzielenie klatki schodowej w Przedszkolu Miejskim Nr 4 w Łukowie

Miasto Łuków ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, Piłsudskiego 17
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łuków
    Piłsudskiego 17
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    REGON: 711582380
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Instalacja oddymiania i wydzielenie klatki schodowej w Przedszkolu Miejskim Nr 4 w Łukowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla II etapu prac, obejmujących dostosowanie dowarunków bezpieczeństwa pożarowego budynku Przedszkola Miejskiego Nr 4,w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Instalacja oddymiania i wydzielenie klatki schodowejw Przedszkolu Miejskim Nr 4 w Łukowie”.4.2. Prace budowlane obejmują wykonanie etapu II zgodnie z:4.2.1. projektem budowlanym zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę Nr 1134/2018 z dnia 15.01.2019 r.4.2.2. projektem zmian nieistotnych do projektu budowlanego o decyzji Nr 1134/2018 z dnia 15.01.2019 r.4.2.3. ekspertyzą techniczną stanu ochrony przeciwpożarowej dla Przedszkola Miejskiego nr 4 zatwierdzonejpostanowieniem Lubelskiego Komendanta Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie.4.3. Zakres robót budowlanych dla etapu II obejmuje wykonanie:4.3.1. przebudowy układu pomiarowego energii elektrycznej,4.3.2. złącza kablowego ZK-BOISKO,4.3.3. instalacji wewnętrznych linii zasilających (wlz) wraz z projektowanymi tablicami rozdzielczymi,4.3.4. instalacji oświetlenia ogólnego – oświetlenie zasadnicze, zewnętrzne, awaryjne oraz ewakuacyjne,4.3.5. instalacji wyłączników przeciwporażeniowych prądu,4.3.6. instalacji siłowej oraz gniazd wtyczkowych,4.3.7. instalacji telefonicznej wraz z nową centralą,4.3.8. instalacji komputerowej,4.3.9. instalacji wideo domofonów,4.3.10. instalacji nagłośnieniowej z centralą,4.3.11. instalacji telewizyjnej użytkowej – monitoring,4.3.12. instalacji wentylacji w pomieszczeniu kuchni,4.3.13. montażu okien oddymiających z siłownikami na dwóch klatkach schodowych wraz z parapetami i okapnikami,4.3.14. drzwi do windy podawczej w piwnicy w klasie odporności pożarowej EI 60,4.3.15. zabezpieczenia przepustów instalacyjnych w ścianach i stropach w odpowiedniej klasie odporności ogniowej,4.3.16. naprawy elewacji ścian wewnętrznych po obsadzonych oknach,4.3.17. montażu centrali oddymiającej, czujek dymu oraz przycisków oddymiania powietrza,4.3.18. robót poinstalacyjnych tynkarskich oraz malarskich,4.3.19. robót tymczasowych: przygotowanie i zabezpieczenie pomieszczeń,4.3.20. pomiarów natężenia oświetlenia zasadniczego, zewnętrznego i ewakuacyjnego,4.3.21. pomiarów powykonawczych instalacji elektrycznych i teletechnicznych,4.3.22. prac budowlanych, których celem jest wydzielenie pożarowe klatek schodowych,4.3.23. demontaż istniejącej stolarki drzwiowej wewnętrznej i montaż nowej w klasie zgodniez projektem,4.3.24. naprawa konstrukcyjna spękań ścian wewnętrznych budynku w widocznych miejscach,4.3.25. obiekt wyposażyć w gaśnice oraz koce gaśnicze.4.4. Zakres robót nieujęty postępowaniem (roboty zrealizowane w I etapie prac:4.4.1. budowa schodów zewnętrznych i pochylni dla osób niepełnosprawnych z wykonaniem opaski i chodnika przypochylni,4.4.2. wykonanie drogi pożarowej dla wozu bojowego o nawierzchni utwardzonej w kształcie litery T,4.4.3. wykonanie instalacji hydrantowej wraz z montażem 3 szt. hydrantów wewnętrznych oraz zaworu pierwszeństwa,4.4.4. wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej stanowiących wyjście ewakuacyjne z klatek schodowych K1, K2,4.4.5. przebudowa schodów zewnętrznych przy ścianie szczytowej budynku oraz przełożenie kostki betonowej przedwyjściem z klatki schodowej K2.4.5. Po stronie wykonawcy jest wykonanie zamówienia oraz przygotowanie wszelkich niezbędnych dokumentów w celuuzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu. Wykonawca w ciągu 30 dni od zawarcia umowyprzedstawi do zaakceptowania Zarządcy obiektu przewidywany harmonogram realizacji zamówienia. Zawierać on mawszelkie elementy mogące mieć wpływ na terminowość, np. terminy wykonania zamówień, terminy wykonywaniaposzczególnych robót budowlanych.4.6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia prac na czynnym obiekcie bez konieczności wyłączania go zużytkowania. Zaleca się prowadzenia prac wewnątrz budynku poza godzinami czynnego funkcjonowania obiektu.4.7. Zamawiający przewiduje czasowe wyłączenie obiektu z użytkowania jedynie w okresie wakacyjnym, tj. w terminie od 17czerwca 2023 roku do 31 sierpnia 2023 roku.4.8. Sposób prowadzenia prac powinien zapewnić prawidłowe funkcjonowanie obiektu oświatowego, tzn. wykonywaniebieżących prac porządkowych, wydzielenie pomieszczeń remontowych i ich odpowiednie oznakowanie. Wykonawca jestzobowiązany do zorganizowania i prowadzenia robót w sposób możliwie bezkolizyjny z funkcjonowaniem przedszkola, pouprzednim przedstawieniu harmonogramu robót i jego zatwierdzeniu przez dyrektora przedszkola.4.9. Wykonawca powinien uwzględnić w ofercie wszystkie składniki niezbędne do zrealizowania przedmiotu Zamówienia,między innymi takie jak:4.9.1. wykonanie robót z zachowaniem czystości,4.9.2. magazynowanie materiałów w sposób nieutrudniający komunikacji – w miejscach ustalonych z Użytkownikiem iZamawiającym.4.10. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do określonych wDokumentacji Projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót lub przedmiarach robót, przezwskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, którym charakteryzują sięprodukty lub materiały i urządzenia dostarczone przez konkretnego Wykonawcę, pod warunkiem:4.10.1. zastosowania wyrobów budowlanych, urządzeń, materiałów i elementów o parametrach technicznych i jakościowychnie gorszych niż wyroby budowlane i urządzenia wskazane w dokumentacji projektowej i Specyfikacji TechnicznejWykonania i Odbioru Robót lub przedmiarach robót,4.10.2. wykazania, że zastosowane wyroby budowlane i urządzenia spełniają wymagania określone w dokumentacjiprojektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.4.11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa zawarta w załączniku nr 1 do swz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 28.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium - w wysokości: 5 000,00 zł ( słownie: pięć tysięcy złotych).28.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.28.3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:28.3.1. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: BANK SPÓŁDZIELCZY W TRZEBIESZOWIE Nr 84 9206 1048 7103 0300 2000 0160; z dopiskiem: „Wadium instalacja oddymiania”.28.3.2. gwarancjach bankowych;28.3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;28.3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).28.4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 29.3.2.–29.3.4. wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.28.5. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium.28.6. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu - dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że co innego wynika z przepisów prawa.28.7. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 29.3.1. rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.28.8. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.28.9. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 P.z.p.28.10. Zamawiający zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 6 P.z.p.28.11. W przypadku gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej zabezpieczającej ofertę konsorcjum wystarczające jest rodzajowe oznaczenie współwykonawców.28.12. Dopuszczalne jest również wniesienie wadium w postaci gwarancji, w której jako zleceniodawcę wskazano tylko jednego ze współwykonawców, w takim przypadku w treści gwarancji winno być wskazanie, że „przyczyny leżące po stronie wykonawcy” (art. 98 ust. 6 pkt 1 i 3 Pzp) obejmują również działania i zaniechania ewentualnych i nieznanych gwarantowi współwykonawców.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 14.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:14.1.1. nie podlegają wykluczeniu,14.1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu.14.2. Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawców spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczących:14.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;14.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;14.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;14.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący przynajmniej: jedną osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy nad realizacją zamierzenia zgodnie z wymogami art. 22 ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane. Wskazana osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy winna posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. jedną osobę do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Wskazana osoba winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych nadane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-31

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach