Przetargi.pl
Instalacja Monitoringu Wizyjnego TV w Muzeum w Jarosławiu Kamienica Orsettich

Muzeum w Jarosławiu Kamienica Orsettich ogłasza przetarg

  • Adres: 37-500 Jarosław, Rynek 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-16 621 54 37 , fax. 0-16 621 54 37
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum w Jarosławiu Kamienica Orsettich
    Rynek 4 4
    37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
    tel. 0-16 621 54 37, fax. 0-16 621 54 37
    REGON: 65096092300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Instalacja Monitoringu Wizyjnego TV w Muzeum w Jarosławiu Kamienica Orsettich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa zestawu do monitoringu wizyjnego, spełniającego wymagania określone Polską Normą PN - EN 50132-7 dla systemu dozoru CCTV wraz z instalacją i uruchomieniem systemu monitoringu wizyjnego TV w Muzeum w Jarosławiu Kamienica Orsettich. Wartość szacunkowa zamówienia powyżej 14 000 euro i poniżej 206 000 euro. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje: 1) dostawę zestawu do monitoringu wizyjnego składającego się z kamer zewnętrznych, kamer wewnętrznych, rejestratorów, monitorów, zasilaczy, okablowania itp.; 2) przygotowanie podłoża pod trasy kablowe, okablowanie, naprawienie powstałych w wyniku prac instalacyjnych ubytków w powłokach ścian (uzupełnienie tynków szpachlą, malowanie farbą mineralną ACL 54 KEIM Farby Mineralne Sp. z o. o. ECL 35 Trasa 1060 2/5) w sposób przywracający ich stan pierwotny; 3) montaż, zaprogramowanie, przetestowanie i uruchomienie dostarczonego zestawu (urządzeń) w siedzibie Zamawiającego; 4) szkolenie w pełnym zakresie dwóch pracowników Zamawiającego wyznaczonych jako administratorów dostarczonego zestawu do monitoringu wizyjnego. Szczegółowy zakres ilościowy oraz jakościowy przedmiotu niniejszego zamówienia określa Dokumentacja Techniczna Systemu, stanowiąca Załącznik Nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 322400007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; a) posiadają koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podstawie art. 16 i art. 3 pkt. 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia w związku z art. 47 ust. 3 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarcze, b) ukończyli specjalistyczny kurs z zakresu zabezpieczenia obiektów muzealnych, organizowany przez Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych, o którym mowa w § 12 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 1 grudnia 2008 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów w muzeach przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym zniszczeniem lub utratą zbiorów oraz sposobów przygotowania zbiorów do ewakuacji w razie powstania zagrożenia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub dysponują pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a) wykonali siłami własnymi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia przynajmniej dwa zamówienia na dostawę zestawu do monitoringu wizyjnego wraz z ich instalacją i uruchomieniem systemu dozoru CCTV w obiektach zabytkowych odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 125 000 PLN każde, b) dysponują dokumentami potwierdzającymi, że wykazane zamówienia zostały wykonane należycie; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ze szczególnym uwzględnieniem art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnej koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podstawie art. 16 i art. 3 pkt. 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia w związku z art. 47 ust. 3 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarcze; 4) aktualnego zaświadczenia o ukończeniu specjalistycznego kursu z zakresu zabezpieczenia obiektów muzealnych, organizowanego przez Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych, o którym mowa w § 12 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 1 grudnia 2008 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów w muzeach przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym zniszczeniem lub utratą zbiorów oraz sposobów przygotowania zbiorów do ewakuacji w razie powstania zagrożenia; 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 SIWZ (za dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia uważane będą dostawy zestawów do monitoringu wizyjnego wraz z ich instalacją i uruchomieniem systemu dozoru CCTV w obiektach zabytkowych) ; 8) dokumenty potwierdzające, że dostawy przedstawione w powyższym wykazie (wzór Załącznik Nr 5 do SIWZ) zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://starostwo.jaroslaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach