Przetargi.pl
INSTALACJA LODOWISKA SKŁADANEGO SEZONOWEGO PN. BIAŁY ORLIK NA BOISKU WIELOFUNKCYJNYM MOJE BOISKO ORLIK 2012 W STRZEGOMIU PRZY UL. MICKIEWICZA 2

Gmina Strzegom ogłasza przetarg

  • Adres: 58-150 Strzegom, ul. Rynek 38
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (074) 856-05-99 , fax. (074 ) 856-05-16
  • Data zamieszczenia: 2011-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzegom
    ul. Rynek 38 38
    58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie
    tel. (074) 856-05-99, fax. (074 ) 856-05-16
    REGON: 89071837200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    INSTALACJA LODOWISKA SKŁADANEGO SEZONOWEGO PN. BIAŁY ORLIK NA BOISKU WIELOFUNKCYJNYM MOJE BOISKO ORLIK 2012 W STRZEGOMIU PRZY UL. MICKIEWICZA 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą oraz instalacja lodowiska składanego sezonowego pn. Biały Orlik na boisku wielofunkcyjnym Moje boisko Orlik 2012 w Strzegomiu przy ul. Mickiewicza 2. 2. Zakres przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch wyodrębnionych zadań: 2.1. ZADANIE 1: Instalacja lodowiska mobilnego sezonowego wraz z niezbędną infrastrukturą: 1. opracowanie dokumentacji technicznej niezbędnej do realizacji zadania, prawidłowej eksploatacji i dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy; 2. zakup, dostawa i montaż fabrycznie nowego lodowiska mobilnego o wymiarach tafli 17x30 m z agregatem chłodniczym, przyłącza oraz infrastruktury niezbędnej do wykonania lodowiska, między innymi: wykonanie łącza elektrycznego dla agregatu chłodniczego, budowa tafli lodu, rozruch lodowiska, przeprowadzenie szkolenia obsługi; 3. zakup, dostawa i montaż band wokół lodowiska; 4. zakup, dostawa i montaż chodników gumowych w ciągach komunikacyjnych, ok. 150 m2 (150m x 1m); 5. zakup, dostawa i montaż kontenera- garażu dla rolby (maszyny do pielęgnacji lodu); 6. prace związane z zagospodarowaniem terenu: montaż bramy wjazdowej w istniejącym ogrodzeniu boiska wielofunkcyjnego, wykonanie ok. 10 m2 nawierzchni ścieżki z kostki betonowej umożliwiającej komunikację dla rolby, oraz inne elementy niezbędne dla funkcjonowania lodowiska; 7. pierwszy demontaż lodowiska z przeszkoleniem wskazanych pracowników. Demontaż lodowiska należy wykonać jak w pkt 5 b). 2.2. ZADANIE 2: Dostawa wyposażenia dodatkowego: 1. Dostawa dodatkowego wyposażenia: - łyżwy do wypożyczalni- 100 par, - ostrzałka do łyżew- 1 szt., - suszarka do łyżew- 1 szt., 2. Dostawa i montaż nagłośnienia (zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym). 2.3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa program funkcjonalno-użytkowy, stanowiący załącznik do SIWZ. 2.4. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 3. Gwarancja. a) Wymaga się, aby na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzielił gwarancji jakości i rękojmi za wady, która musi obejmować wszystkie elementy lodowiska i wyposażenie dodatkowe; b) Wykonawca udzieli gwarancji na poszczególne elementy: - Lodowisko (system ziębniczy oraz bandy)- min. 36 mies., - Agregat- min. 36 mies., - Prace budowlano-montażowe (montaż bramy w istniejącym ogrodzeniu, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, dostawa i montaż kontenera- garażu na rolbę)- min. 36 mies. - Dodatkowe wyposażenie (łyżwy, ostrzałka, suszarka, nagłośnienie)- min. 24 mies. c) Na naprawiony lub wymieniony w ramach gwarancji element, okres udzielonej gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego, wskutek awarii, usterki lub wady elementu lodowiska Zamawiający nie mógł z niego korzystać. d) Roszczenia z tytułu gwarancji jakości nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. e) Wykonawca udziela Zamawiającemu na cały przedmiot umowy rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości. 4. Serwis. a) Bezpłatny serwis gwarancyjny będzie świadczony przez Wykonawcę 7 dni w tygodniu w ustalonych godzinach. b) Podjęcie czynności zmierzających do usunięcia awarii, usterki lub wady, nastąpi w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego. W przypadku braku możliwości usunięcia awarii, usterki lub wady w tym terminie, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu elementy zamienne, na czas niezbędny do usunięcia awarii, usterki lub wady. Maksymalny czas usunięcia awarii, usterki lub wady wynosi 5 dni. Może on zostać wydłużony jedynie za zgodą Zamawiającego wyrażoną w formie pisemnej. 5. Demontaż. a) Po zakończonym sezonie zimowym Wykonawca zobowiązuje się do zdemontowania lodowiska do postaci umożliwiającej transport elementów oraz do nadzoru nad właściwym złożeniem elementów lodowiska w wyznaczonym pomieszczeniu. b) Demontaż lodowiska nastąpi po zakończeniu sezonu zimowego 2011/2012 na pisemne wezwanie przez Zamawiającego w ciągu 7 dni od daty wezwania, lecz nie później niż do 31 marca 2012 roku. 6. Wizja lokalna W celu dokładnego skalkulowania ceny ofertowej wskazane jest przeprowadzenie wizji lokalnej terenu przewidzianego dla obiektu będącego przedmiotem zamówienia. Roboty nie ujęte w ofercie Wykonawcy a konieczne do wykonania w celu zapewnienia właściwego użytkowania lodowiska nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. 7. Zamawiający przewiduje zorganizowanie zebrania wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje o terminie zebrania Zamawiający umieści na stronie internetowej. 8. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: a) organizację, zabezpieczenie i zagospodarowanie terenu montażu, b) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, c) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu realizacji zadania do należytego stanu i porządku, wywiezienie i utylizacja odpadów na składowisku odpadów komunalnych, d) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą prace, 9. Wykonawcy, którzy zdecydują o zastosowaniu innych równoważnych materiałów i urządzeń przyjętych w programie funkcjonalno-użytkowym zobowiązani są do dołączenia do oferty dokumentów zawierających parametry oferowanych materiałów i urządzeń. 10. Ewentualne nazwy podane w opisie przedmiotu zamówienia są jedynie przykładem w celu sprecyzowania opisanych parametrów technicznych i jakościowych zadania. Materiały powinny być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie, posiadać stosowne certyfikaty, deklaracje zgodności i aprobaty techniczne wynikające z art.10 ustawy Prawo budowlane oraz z innych przepisów oraz wytycznych. 11. Roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122118
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strzegom.pl (pod ogłoszeniem)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach