Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki ogłasza przetarg
- Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. POW
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 44 724 23 11 , fax. 44 724 43 59
- Data zamieszczenia: 2020-02-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki
ul. POW 42659
97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
tel. 44 724 23 11, fax. 44 724 43 59
REGON: 59064831000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow-maz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Instalacja, konfiguracja oraz uruchamianie jednostki archiwizującej w systemie monitoringu miasta oraz przyłączenie sygnałów z kamer zainstalowanych na obiekcie „Przystań” w Tomaszowie Mazowieckim ul. PCK 2/4 w ramach zadania „Monitoring miasta”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie obejmuje instalację, konfigurację oraz uruchomienie jednostki archiwizującej w systemie monitoringu miasta oraz przyłączenie sygnałów z kamer zainstalowanych na obiekcie „Przystań” w Tomaszowie Mazowieckim ul. PCK 2/4. Instalacja będzie się składać z: - dostawy jednostki archiwizującej (archiver), - dostawy 16 licencji na dodatkową kamerę do istniejącego systemu Security Center w wersji PRO 5.7 i zainstalowanie w systemie, - konfiguracja i uruchomienie urządzenia archiwizującego w systemie monitoringu miasta, - przyłączenie sygnałów z kamer zainstalowanych na obiekcie „Przystań”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do części III SIWZ do wzoru umowy. Sposób realizacji zamówienia został określony w części III SIWZ – wzorze umowy i załączniku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30233100-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty wykonawca dołącza (oprócz oświadczeń wstępnych): - formularz ofertowy – wzór w załączeniu do części II SIWZ, - pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), - zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy) – załącznik nr 4. 2. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 pzp - w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 pzp – tj: kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach - przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – załącznik nr 3.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną