Gmina Przygodzice ogłasza przetarg
- Adres: 63-421 Przygodzice, Plac Powstańców Wielkopolskich 2
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 5927722 , fax. 062 5927000
- Data zamieszczenia: 2009-08-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Przygodzice
Plac Powstańców Wielkopolskich 2 2
63-421 Przygodzice, woj. wielkopolskie
tel. 062 5927722, fax. 062 5927000
REGON: 25085519100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przygodzice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Instalacja klimatyzacji w budynku Urzędu Gminy Przygodzice - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres rzeczowy zamówienia publicznego pn. Instalacja klimatyzacji w budynku Urzędu Gminy Przygodzice obejmuje: - urządzenia, - armatura, - rury z izolacją, - instalacja skroplin, - fundament pod agregat - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453312204
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tzn.: - prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie prowadzenia działalności gospodarczej (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 155, poz. 1095 ze zm.), - nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn.: - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. robotę polegającą na wykonaniu instalacji klimatyzacji budynku, o wartości minimalnej 150.000,00 zł brutto; - dysponują lub będą dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako: 1) kierownik robót specjalności instalacyjnej posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika robót w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz 2) kierownik robót posiadający uprawnienia w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, ponadto osoby te są członkiem właściwej izby samorządu zawodowego; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn. : - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub w dokumentach
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 5. Informacja zawierająca imiona i nazwiska osób, które będą sprawować funkcję kierownika budowy oraz dokumenty potwierdzające posiadanie przez te osoby uprawnień do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, oraz w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych a także aktualne zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające przynależność tych osób do izby 6. Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 7. Wypełniony FORMULARZ OFERTY 8. Parafowany i podpisany wzór umowy 9. Wypełniony Kosztorys Ofertowy 10. Dowód wniesienia wadium 11. Pełnomocnictwo - oryginał lub kopia potwierdzona notarialniew przypadku podpisania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym, (ewidencyjnym) Wykonawcy 12. Dotyczy podmiotów występujących wspólnie: - dokument ustanawiający pełnomocnika, - upoważnienie pełnomocnika do reprezentowania grupy wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu 13. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mają być składane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.przygodzice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie instalacji urządzeń klimatyzacyjnych w budynku Starostwa Powiatowego w Kępnie ul. Staszica 12
Dodano: 2016-07-21 - Wykonanie systemów klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach budynku Wielkopolskie Centrum Onkologii - etapy I i II.
Dodano: 2016-04-15 - Wykonanie systemu klimatyzacji w budynku w Sądzie Rejonowym w Kole przy ul. Włocławskiej nr 4
Dodano: 2015-10-19 - Roboty remontowe realizowane w systemie zaprojektuj i wykonaj dla zadania: Remont instalacji klimatyzacji w bud. nr 5 przy ul. Kościuszki 130, 61-717 Poznań
Dodano: 2015-09-02 - Roboty remontowe realizowane w systemie zaprojektuj i wykonaj dla zadania: Remont instalacji klimatyzacji w bud. nr 5 przy ul. Kościuszki 130, 61-717 Poznań
Dodano: 2015-08-05 - Wykonanie klimatyzacji pomieszczeń archiwum Starostwa Powiatowego w Poznaniu
Dodano: 2015-03-31 - Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych do pomieszczeń WCO.
Dodano: 2015-01-08 - Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest dostawa i montaż do przygotowanej instalacji jednostki wewnętrznej klimatyzacji w serwerowni L.0.4.1 budynku Biblioteki Technicznej i Centrum Wykładowego Politechniki Poznańskiej, przy ul. Piotrowo 2 w Poznaniu, wraz z serwisem instalacji przez okres 36 miesięcy
Dodano: 2014-10-14 - Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu przy ul. Kamiennogórskiej 26
Dodano: 2014-09-30 - Wykonanie instalacji klimatyzacji dla Sądu Rejonowego Poznań Stare Miasto w budynku przy ul. 27 Grudnia 15
Dodano: 2014-09-19