Przetargi.pl
INSTALACJA KLIMATYZACJI W BUDYNKU URZĘDU DZIELNICY BIELANY W ZAKRESIE TRZONU C ORAZ ZAKUP WRAZ Z INSTALACJĄ KLIMATYZACJI DO SERWEROWNI GŁÓWNEJ W BUDYNKU URZĘDU DZIELNICY DLA POMIESZCZENIA SERWEROWNI NA I PIETRZE, POMIESZCZENIA TECHNICZNEGO UPS RGA I POMIESZCZENIA ELEKTRYCZNEGO UPS RGC NA POZIOMIE -1 (PIWNICA)

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 01-882 Warszawa, ul. Żeromskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 443 47 00 wew. 42 385, , fax. 022 325 44 80
  • Data zamieszczenia: 2019-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
    ul. Żeromskiego 29
    01-882 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 443 47 00 wew. 42 385, , fax. 022 325 44 80
    REGON: 15259663000430
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    INSTALACJA KLIMATYZACJI W BUDYNKU URZĘDU DZIELNICY BIELANY W ZAKRESIE TRZONU C ORAZ ZAKUP WRAZ Z INSTALACJĄ KLIMATYZACJI DO SERWEROWNI GŁÓWNEJ W BUDYNKU URZĘDU DZIELNICY DLA POMIESZCZENIA SERWEROWNI NA I PIETRZE, POMIESZCZENIA TECHNICZNEGO UPS RGA I POMIESZCZENIA ELEKTRYCZNEGO UPS RGC NA POZIOMIE -1 (PIWNICA)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A) DOTYCZY CZĘŚCI I: Nazwa zamówienia: „Instalacja klimatyzacji w budynku Urzędu Dzielnicy Bielany” w zakresie trzonu C 1. Przedmiot zamówienia: 1.1. Opis przedmiotu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia niezbędne jest wykonanie kompletnych robót budowlano-montażowych na podstawie projektów oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, a w szczególności wykonanie: a) instalacji skroplin z rur z tworzyw sztucznych z uzbrojeniem, próbami i płukaniem; b) systemów klimatyzacji VRF wraz z orurowaniem z rur miedzianych, uzbrojeniem, sterowaniem, próbami i płukaniem, izolacją, uruchomieniem i uzyskaniem niskich temperatur; c) prac związanych z demontażem i ponownym montażem sufitów podwieszonych; d) prac związanych z konstrukcją stalową pod urządzenia klimatyzacyjne na dachu budynku z zabezpieczeniem antykorozyjnym, izolacją i naprawą pokrycia dachowego; e) rozbudowy istn. rozdzielnicy RGC; f) tablic rozdzielczych; g) zasilanie tablic i jednostek zewn. klimatyzacji; h) zasilanie jednostek wewn. klimatyzacji; i) instalacji odgromowej; j) pomiary, regulacja, próby inst. elektroenergetycznych; k) prac zabezpieczających, związanych z wierceniem otworów i po instalacyjnych. Pozostałe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia w zakresie Części I, zostały zamieszczone w Załączniku - Informacje dotyczące ofert częściowych. B) DOTYCZY CZĘŚCI II: Nazwa zamówienia: „Zakup wraz z instalacją klimatyzacji do serwerowni głównej w budynku Urzędu Dzielnicy” dla pomieszczenia serwerowni na I piętrze, pomieszczenia technicznego UPS RGA i pomieszczenia elektrycznego UPS RGC na poziomie -1 (piwnica) 1. Przedmiot zamówienia: 1.1. Opis przedmiotu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia niezbędny jest zakup urządzeń klimatyzacji do serwerowni głównej w budynku Urzędu Dzielnicy dla pomieszczenia serwerowni na I piętrze, pomieszczenia technicznego UPS RGA i pomieszczenia elektrycznego UPS RGC na poziomie -1 (piwnica) oraz jej rozmieszczenie i instalacja na podstawie „Wytycznych wykonawczych instalacji klimatyzacji dla pomieszczeń technicznych”, a w szczególności wykonanie: a) instalacji skroplin z rur z tworzyw sztucznych z uzbrojeniem, próbami i płukaniem; b) 2 systemów klimatyzacji monosplit w pomieszczeniach: technicznym UPS RGA i elektrycznym UPS RGC w piwnicy wraz z orurowaniem z rur miedzianych, uzbrojeniem, sterowaniem, próbami i płukaniem, izolacją, uruchomieniem i uzyskaniem niskich temperatur; c) prac związanych z demontażem i ponownym montażem szafy klimatyzacji precyzyjnej (wymiana urządzenia) w pomieszczeniu serwerowni na I piętrze d) prac związanych z demontażem i ponownym montażem sufitów podwieszonych i paneli podłogowych; e) podłączenia urządzeń do istniejących rozdzielnic RGA i RGC; f) tablic rozdzielczych; g) zasilania tablic i jednostek zewnętrznych klimatyzacji; h) zasilania jednostek wewnętrznych klimatyzacji; i) instalacji odgromowej; j) pomiary, regulacja, próby instalacji elektroenergetycznych; k) prac zabezpieczających, związanych z wierceniem otworów i po instalacyjnych. Pozostałe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia w zakresie Części II, zostały zamieszczone w Załączniku - Informacje dotyczące ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Dotyczy Części I zamówienia: Wykonawca starający się o zamówienie jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert - w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) z oznaczeniem przedmiotu zamówienia. Dotyczy Części II zamówienia: Wykonawca starający się o zamówienie jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert - w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) z oznaczeniem przedmiotu zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dotyczy Części I oraz Części II zamówienia: Określenie warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z Ofertą, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 2A - DOTYCZY CZĘŚCI I/ 2B - DOTYCZY CZĘŚCI II do SIWZ (oprócz oświadczeń, o których mowa w Sekcji III.3) Ogłoszenia), należy złożyć: 1.1. Dokument/y potwierdzające,że osoba/y podpisująca/e ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy złożyć odpowiednie dokumenty. 1.2. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ust. 1 ustawy Pzp – zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu dokument (w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia). Udowodnienie, o którym mowa powyżej powinno obejmować nie tylko wskazanie faktu udostępnienia określonych Wykonawcy zasobów przez podmiot trzeci, ale winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia, wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z przedłożonego dokumentu musi wynikać w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia; c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; d) DOTYCZY CZĘŚCI I - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia). Przykładowy wzór zobowiązania w zakresie określonych warunków udziału w postępowaniu - stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 1.3. DOTYCZY CZĘŚCI I - W przypadku, gdy Wykonawca ma zamiar zaoferować wyroby równoważne opisane w dokumentacji projektowej - Zestawienie wyrobów równoważnych (wg wzoru w zał. nr 3 do SIWZ), w którym wykaże spełnienie warunków równoważności oferowanych wyrobów opisanych w dokumentacji projektowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie cech równoważności oferowanych wyrobów. Zestawienie NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO OFERTY TYLKO W PRZYPADKU UJĘCIA W OFERCIE WYROBÓW RÓWNOWAŻNYCH W STOSUNKU DO PODANYCH W DOKUMENTACJI. Nie dołączenie przez Wykonawcę zestawienia wyrobów równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja Wykonawcy zastosowania urządzeń podanych w dokumentacji projektowej. 1.4. W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów na to, że: a) zastrzeżone informacje mają charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny lub inny posiadający wartość gospodarczą; b) zastrzeżone informacje nie zostały ujawnione do wiadomości publicznej; c) podjęto w stosunku do nich niezbędne działania w celu zachowania poufności. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej - DOTYCZY ZARÓWNO CZĘŚCI I, JAK RÓWNIEŻ CZĘŚCI II. W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23) ustawy PZP – wg wzoru określonego w załączniku nr 9A - DOTYCZY CZĘŚCI I/ 9B - DOTYCZY CZĘŚCI II do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. UWAGA! Jeżeli wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informację już wraz z ofertą na odpowiednio wypełnionym i podpisanym wzorze, o którym mowa powyżej. 3. Wykonawcy zagraniczni - DOTYCZY CZĘŚCI I, JAK RÓWNIEŻ CZĘŚCI II. Wykonawca zagraniczny składa odpowiednio oświadczenie/dokumenty zgodnie z zapisami Sekcji III – pkt 3), 4)6., 5), oraz 7) Ogłoszenia. 4. Oferta wspólna. 4.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty (DOTYCZY KAŻDEJ Z CZĘŚCI ZAMÓWIENIA) przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art.23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. b) Oryginał pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazania: - postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; - wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; - ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. c) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. d) W odniesieniu do warunków określonych w Sekcji III pkt 1.2), 1.3) Ogłoszenia - ODPOWIEDNIO W ZAKRESIE CZĘŚCI I/LUB CZĘŚCI II wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną osobno, jedynie ten który będzie realizował odpowiednio robotę budowlaną (dotyczy Części I) / dostawę (dotyczy Części II)), zatem oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą złożyć wspólnie. e) Oświadczenia, (inne niż opisane w lit. f), wykazy lub formularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. f) Oświadczenia, o którym mowa w Sekcji III – pkt 3) oraz 7) 2. Ogłoszenia, tj. dotyczące niepodleganiu wykluczeniu i przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie (odrębnie). Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Sekcji III pkt 4) Ogłoszenia. składane na wezwanie Zamawiającego, każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie. g) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika (jeśli posiada umocowanie do dokonania niniejszego w imieniu Wykonawcy). h) Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w lit.g), muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 4.2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty. 4.3. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach