Przetargi.pl
Instalacja klimatyzacji typu VRF (ze zmiennym przepływem czynnika chłodniczego) wraz z robotami towarzyszącymi branży budowlanej i instalacyjnej (sanitarnej i elektrycznej) w budynku przychodni przy ul. Tuwima 37

Samodzielny Publiczny Miejski Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Tuwima
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (059) 87 74 500 , fax. (059) 84 74 510
  • Data zamieszczenia: 2019-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Miejski Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupsku
    ul. Tuwima 37
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. (059) 87 74 500, fax. (059) 84 74 510
    REGON: 77097910500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spmzoz-slupsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Instalacja klimatyzacji typu VRF (ze zmiennym przepływem czynnika chłodniczego) wraz z robotami towarzyszącymi branży budowlanej i instalacyjnej (sanitarnej i elektrycznej) w budynku przychodni przy ul. Tuwima 37
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest instalacja klimatyzacji typu VRF (ze zmiennym przepływem czynnika chłodniczego) wraz z robotami towarzyszącymi branży budowlanej i instalacyjnej (sanitarnej i elektrycznej) w budynku przychodni przy ul. Tuwima 37. a) Nowa instalacji klimatyzacji ma być wykonana w pomieszczeniach biurowych i medycznych na parterze, piętrze I, II i III budynku. Nowa centrala klimatyzacyjna będzie zasilane z rozdzielnicy głównej zlokalizowanej w piwnicy budynku w pomieszczeniu 013 do którego należy doprowadzić zasilanie z rozdzielnicy głównej budynku. b) Razem powierzchnia budynku 1978,27 m2 c) Zakres przewidzianych do wykonania prac obejmuje wykonanie robót związanych z montażem instalacji klimatyzacji oraz usługę serwisową. d) Roboty montażowe w pomieszczeniach medycznych muszą być wykonane po godzinach pracy. Terminy prac w poszczególnych pomieszczeniach będą ustalane na bieżąco podczas realizacji zadania. Wszystkie prace prowadzone są w obiekcie czynnym. 2. Oferta Wykonawcy musi dotyczyć całości przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki 2.1 – 2.7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie będzie żądał zabezpieczenia należytego wykonania Umowy. 2. Zamawiający żąda wniesienia wadium przez Wykonawców uczestniczących w postępowaniu. Wadium na całość przedmiotu zamówienia wynosi 2000 zł, słownie: dwa tysiące złotych i zero groszy. 3. Wadium Wykonawca wnosi przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz 1158, z późn. zm.) 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego PKO BP numer rachunku: 88 1020 4649 0000 7102 0067 4705 z dopiskiem „Wadium - postępowanie ZP-M-261-22” 6. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 7. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi zostać złożone w oryginale oraz obejmować cały okres związania ofertą. Oznacza to, iż skuteczne wniesienie wadium w ww. formie wymaga złożenia dokumentu sporządzonego w postaci elektronicznej zaopatrzonego w kwalifikowany podpis elektroniczny pracownika instytucji udzielającej poręczenia lub gwarancji, upoważnionego do sporządzenia i wydania dokumentu. Wadium w niniejszej formie wnoszone jest poprzez załączenie pliku do oferty na Platformie Zakupowej Zamawiającego. 8. Zamawiający zastrzega, aby treść poręczenia lub gwarancji nie zawierała postanowienia: „Niniejsza gwarancja wygasa całkowiecie w przypadku zwrócenia do Banku oryginału niniejszej gwarancji przed upływem Terminu ważności gwarancji”. 9. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zapisami art. 46 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach