Przetargi.pl
Instalacja i podłączenie sygnału internetowego dla 91 stanowisk na okres 36 miesięcy w ramach projektu www.e-slupno.eu

Gmina Słupno ogłasza przetarg

  • Adres: 09-472 Słupno, ul. Miszewska 8A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2619529 , fax. 024 2612977
  • Data zamieszczenia: 2011-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Słupno
    ul. Miszewska 8A 8A
    09-472 Słupno, woj. mazowieckie
    tel. 024 2619529, fax. 024 2612977
    REGON: 00053902900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupno.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Instalacja i podłączenie sygnału internetowego dla 91 stanowisk na okres 36 miesięcy w ramach projektu www.e-slupno.eu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest stały dostęp do sieci Internetu w technologii bezprzewodowej dla 91 stanowisk na okres 36 miesięcy w ramach projektu www.e slupno.eu. 2.Przedmiotem zamówienia jest usługa stałego dostępu do sieci Internetu bezprzewodowego we wskazanych lokalach mieszkalnych. 3.Lokalizację dostarczenia sygnału internetowego stanowi Zał. Nr 1 do SIWZ, a wykaz teleadresowy zostanie udostępniony Wykonawcy, w trakcie podpisania umowy i będzie stanowił jej integralną część. 4.Wykonawca w czasie wykonywania przedmiotu zamówienia jak i w trakcie realizacji umowy będzie zobowiązany do przestrzegania zapisów ustawy o ochronie danych osobowych. 5.Wykonawca zapewni dostęp do sieci Internetu we wszystkich wskazanych lokalach mieszkalnych poprzez sieć bezprzewodową z urządzeniami komputerowymi notebookami i stacjonarnymi zakupionymi przez Zamawiającego i przekazanych Beneficjentom. 6.Wykonawca powinien dysponować odpowiednią infrastrukturą teletransmisyjną zapewniającą szybkie i sprawne uruchomienie usługi a wybór technologii dostarczenia usługi pozostają w kwestii Wykonawcy. 7.Zaproponowane przez Wykonawcę rozwiązanie nie może ograniczyć dostępu do sieci Internet bez względu na ilość przetransferowanych danych. 8. Wykonawca dokona aktywacji łączy internetowych oraz zapewni dostęp do sieci Internet przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu przez okres 36 miesięcy, tj. do dnia 9.Zamawiający nie dopuszcza pogorszenia parametrów transmisji danych przy połączeniu z siecią Internet z wyjątkiem działania siły wyższej. 10.Przedmiot zamówienia obejmuje: montaż, konfigurację, dostawę sygnału internetowego i uruchomienie usługi w lokalizacjach Beneficjentów. 11.Zamawiający określa minimalne parametry dla wykonania przedmiotu zamówienia: szybkość transmisji do komputera Beneficjenta Ostatecznego 2048 kb na s szybkość transmisji od komputera Beneficjenta Ostatecznego 512 kb na s brak limitu transferu danych zarówno pobieranych jak i wysyłanych. CIR przepustowość gwarantowana download minimum 640 kb na s, upload minimum 192 kb na s. SLA dostępność usługi dla klienta 99,6 %. W przypadku okresowej niemożności realizacji usługi na założonym poziomie dopuszcza się obniżenie parametrów usługi na szybkość transmisji do komputera Beneficjenta Ostatecznego 240 kb na s szybkość transmisji od komputera Beneficjenta Ostatecznego 240 kb na s brak limitu transferu danych zarówno pobieranych jak i wysyłanych z zastrzeżeniem iż łączny okres dostępu o obniżonych parametrach nie przekroczy 12 miesięcy przez cały okres 36 miesięcznej umowy, oraz łączna ilość punktów o obniżonych parametrach nie przekroczy 20% wszystkich punktów dostępowych przewidzianych w ramach 36 miesięcznej umowy. 12.W kwestii technicznego montażu Wykonawca będzie kontaktował się z Beneficjentami Ostatecznymi i wykona wszelkie prace montażowe wszystkich elementów koniecznych do uruchomienia bezprzewodowego sygnału internetowego w miejscach ich zamieszkania. Dla 86 punktów dostępowych przewiduje się stałe lokalizacje na terenie gminy Słupno, a dla 5 punktów dostępowych konieczne będzie zapewnienie dostępu mobilnego. Dla zapewnienia dostępu mobilnego Wykonawca dostarczy urządzenia mobilne wraz z kartami SIM a dla zapewnienia jak największej dostępności sieci przy rozwiązaniu mobilnym Wykonawca zróżnicuje karty SIM dla tych urządzeń co najmniej dwóch różnych operatorów. Urządzenia dostępowe dla rozwiązania mobilnego będą posiadać możliwość udostępniania łącza przez sieć WiFi oraz ekran dotykowy. 13.Terminy dostawy i montażu zestawów urządzeń umożliwiających dostęp do sieci Internetu w lokalach mieszkalnych w lokalizacjach , Wykonawca uzgodni bezpośrednio z Beneficjentami Ostatecznymi. Odbiór dostarczonych i uruchomionych zestawów urządzeń umożliwiających dostęp do sieci Internetu zostanie przeprowadzony bezpośrednio w lokalach mieszkalnych z udziałem Zamawiającego, Wykonawcy i Beneficjenta Ostatecznego. Z ww czynności będą sukcesywnie spisane częściowe protokoły odbioru podpisane przez przedstawicieli obu stron Zamawiającego i Wykonawcy. 14.Wykonawca na własny koszt zakupi i zainstaluje w lokalizacjach Beneficjentów Ostatecznych wszelkie urządzenia niezbędne do uruchomienia usługi. Wymagane jest aby urządzenia dostępu radiowego miały możliwość podłączenia anteny zewnętrznej. W przypadku słabego poziomu sygnału, uniemożliwiającego uzyskanie dostępu do kanału szerokopasmowego Wykonawca dostarczy i zamontuje odpowiedni system antenowy. Użyte do realizacji zamówienia urządzenia muszą być fabrycznie nowe. 15.Wykonawca dokona konfiguracji łączy bezpośrednio w miejscach zainstalowania przy dostarczeniu pełnego zestawu urządzeń wymaganych do skonfigurowania podłączenia bezprzewodowego Internetu. 16.Dostarczony zestaw urządzeń będzie skonfigurowany w taki sposób by działał bezobsługowo, co oznacza, że po odłączeniu zasilania i ponownym jego podłączeniu musi być gotowy do pracy i umożliwiać realizację usługi korzystania z sieci Internet. 17.Dodatkowe, niezbędne urządzenia do prawidłowego działania przedmiotu zamówienia dostarcza Wykonawca i poniesie wszelkie nieprzewidziane koszty z tym związane. 18.W trakcie wykonywania montażu przedmiotu zamówienia w lokalach mieszkalnych Beneficjentów Ostatecznych Wykonawca powinien przyjąć najdogodniejsze rozwiązania , powodując jak najmniejsze szkody wynikłe z realizacji robót montażowych. 19.Wykonawca w składanym formularzu ofertowym poda cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia montażu, konfiguracji, dostawę sygnału i uruchomienia oraz cenę za usługę przesyłania sygnału w okresie obowiązywania umowy z wyszczególnieniem opłaty abonamentowej za używanie usługi internetowej miesięcznie. 20.Płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia montażu, konfiguracji, dostawę sygnału i uruchomienia zostanie uregulowana z chwilą realizacji dostępu do sieci Internetu wszystkich lokalizacji, potwierdzone protokołem odbioru przez Wykonawcę i Zamawiającego na podstawie częściowych protokołów odbioru spisanych w lokalach mieszkalnych Beneficjentów Ostatecznych. Opłata abonamentowa za używanie usługi internetowej płatna będzie miesięcznie przez cały okres 36 miesięcy. 21.Wykonawca zapewni bezpłatny serwis w okresie obowiązywania umowy. Czas reakcji serwisu na zgłoszenie telefoniczne beneficjenta: jeżeli zgłoszenie nastąpi w godz. 8.00 16.00 reakcja do godz. 18.00 bieżącego dnia roboczego. jeżeli zgłoszenie nastąpi w godz. 16.00 20.00 reakcja do końca następnego dnia roboczego. Wykonawca musi udostępnić użytkownikom aplikację internetową umożliwiającą generowanie zgłoszeń i zapytań związanych z użytkowaniem internetu. Czas reakcji na zgłoszenie w systemie helpdesk nie może być dłuższy niż 2 godziny od złożenia zgłoszenia zapytania. Jako czas reakcji rozumie się udzielenie odpowiedzi wyjaśnienia w systemie w formie pisemnej bądź telefonicznej w tym przypadku musi pojawić się potwierdzenie rozmowy w systemie. Beneficjent musi mieć możliwość oceny udzielonej pomocy: np. temat rozwiązany, zakończony, odpowiedź niewystarczająca. Wykonawca musi świadczyć usługę hostingową wyżej wymienionej aplikacji internetowej. Aplikacja musi zawierać funkcjonalności: dodawanie, wyświetlanie, filtrowanie, zamykanie zgłoszeń, przechowywanie historii zgłoszeń i odpowiedzi na zgłoszenia, system powiadomień mailowych, możliwość wglądu do zgłoszeń i odpowiedzi na zgłoszenia przez osoby wydelegowane przez Zamawiającego. 22.Podstawową umową regulującą realizację przedmiotu zamówienia będzie umowa spisana pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą po przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o Projekt umowy DZIAŁ III do SIWZ. 23.Zamawiający oraz Beneficjenci Ostateczni nie będą podpisywali żadnych dodatkowych umów gwarantujących poprawne wykonanie przedmiotu zamówienia do czasu trwania projektu. 24. Urządzenia dostarczone Beneficjentom modemy, routery, anteny abonenckie, instalacje kablowe itp. niezbędne do świadczenia usługi dostępu do Internetu wraz z systemem centralnego zarządzania oraz serwerem systemu monitorowania i zarządzania siecią stają się własnością Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 724000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000 zł ( dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium można wnieść w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy - Urząd Gminy w Słupnie, BS Mazowsze w Płocku nr 32 9042 0003 0000 1515 2000 0040. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert. 3. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejszą. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania i uruchomienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupno.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach