Przetargi.pl
Instalacja elektryczna wewnętrzna w budynku sali rehabilitacyjno - świetlicowej w SOW nr.1 w Jarosławiu ul. Grunwaldzka 20 działka nr 2010

Zgromadzenie Sióstr Służebniczek NMP NP - Prowincja Przemyska ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Kapitualna 5
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-16 6782160 , fax. 0-16 6782160
  • Data zamieszczenia: 2009-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zgromadzenie Sióstr Służebniczek NMP NP - Prowincja Przemyska
    ul. Kapitualna 5 5
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 0-16 6782160, fax. 0-16 6782160
    REGON: 04005934000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.służebniczkinmp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zgromadzenie Sióstr Służebniczek NMP NP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Instalacja elektryczna wewnętrzna w budynku sali rehabilitacyjno - świetlicowej w SOW nr.1 w Jarosławiu ul. Grunwaldzka 20 działka nr 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej w budynku sali rehabilitacyjno - świetlicowym w SOW nr.1 w Jarosławiu ul. Grunwaldzka 20 działka nr 2010 o powierzchni zabudowy 269,83m2 , powierzchni użytkowej 230,70 m2 i kubaturze 1985,2 m3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia to: - wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej - wykonanie instalacji odgromowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452152009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium 1000 zl.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 2)w ciągu ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali w danym roku roboty elektryczne dotyczące montażu instalacji o łącznej wartości minimum 100.000 zł brutto odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w tym minimum jedno zamówienie w zakresie wykonania instalacji elektrycznej w budynku użyteczności publicznej(sala gimnastyczna), budynku mieszkalnym lub mieszkalno-usługowym o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto, udokumentowane pisemnym potwierdzeniem inwestora lub uprawnionego organu administracyjnego o jego (ich) wykonaniu z należytą starannością i w umownym terminie. 3)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi określone przepisami Prawa Budowlanego (Dz.U z 2003 r Nr 207, póz. 2016 ze zm.) uprawnienia do kierowania robotami elektrycznymi j (kierownik budowy) Każda z osób pełniących funkcję kierownika musi być wpisana na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 1/2 wartości ceny ofertowej. 5)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie niższą niż 200.000 zł. 6)udzielą 5 letniej gwarancji na stolarkę okienną i drzwiową 7)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: 8)zaakceptują warunki zawarte w projekcie umowy. Ocena spełniania warunków o których mowa wyżej dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń i dokumentów określonych SIWZ. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum, spółki cywilne). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców) .Każdy z wykonawców musi się podpisać pod pełnomocnictwem. Uwaga Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (art 141 ustawy). b) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych. c)oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, d)wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnika (lidera) należy wskazać w formularzu ofertowym w pkt L Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty. Uwaga: Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Pełnomocnictwo może być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. e)wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; wykonawca musi załączyć uprawnienia budowlane osób o których mowa wyżej wraz z aktualną informacją o przynależności tych osób do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych w myśl ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary - Dz.U. z 2002 r. Nr 19 7, poz 1661 z póżn. zm.): 5) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 2) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót elektrycznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o łącznej wartości w danym roku, co najmniej 100.000 zł brutto odpowiadających swoim rodzajem robotom elektrycznym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W wykazie należy przedstawić, co najmniej jedną wykonaną przez wykonawcę instalację elektryczną w budynku użyteczności publicznej(sala gimnastyczna), w budynku mieszkalnym lub mieszkalno-usługowym o wartości co najmniej 100.000 zł brutto. W celu potwierdzenia, ze wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) informacji banku/spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej. w którym/ej wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę, co najmniej 1/2 wartości oferty, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie niższą niż 200.000 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.inwestrol.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach