Przetargi.pl
„Instalacja elektronicznych depozytorów na klucze” na terenie kompleksu Inowrocław i Latkowo – zadanie 11766”.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 85-915 Bydgoszcz, Podchorążych
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 413 876/261 414 285, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    Podchorążych 33
    85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 413 876/261 414 285, , fax. -
    REGON: 09057078200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzibydgoszcz.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Instalacja elektronicznych depozytorów na klucze” na terenie kompleksu Inowrocław i Latkowo – zadanie 11766”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: realizacja robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego 11766 pn.: „Instalacja elektronicznych depozytorów na klucze”. Niniejsze przedsięwzięcie obejmuje swym zakresem instalację elektronicznych depozytorów na klucze na terenie kompleksu nr 1532 Inowrocław i 6005 Latkowo. 1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in: • Montaż depozytorów kluczy, • Budowę okablowania sieciowego i elektrycznego wewnątrz budynków, • Rozbudowę istniejących w budynkach systemów Telewizyjnego Systemu Nadzoru (TSN), Systemu Kontroli Dostępu (SKD) i Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN), • Uruchomienie i integrację systemu depozytorów kluczy. Branża teletechniczna: - montaż depozytorów kluczy, - budowa okablowania sieciowego i elektrycznego wewnątrz budynków w których będą zamontowane depozytory kluczy, - rozbudowa Telewizyjnego Systemu Nadzoru w budynkach, - rozbudowa Systemu Kontroli Dostępu (SKD) w budynkach, - rozbudowa Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) w budynkach, - zintegrowanie wszystkich systemów nowo wybudowanych z istniejącymi w budynkach, które były zrealizowane i są serwisowane w ramach gwarancji przez innego Wykonawcę w ramach zadania 11293. UWAGA: Przy wycenie robót budowlanych uwzględnić należy demontaż istniejących elementów konieczny do wykonania robót budowlanych. 2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również: − wykonanie prac przygotowawczych, − wykonanie robót podstawowych objętych dokumentacją projektową w terminach określonych w harmonogramie rzeczowo - finansowym, − przeprowadzenie na własny koszt i ryzyko utylizacji odpadów powstałych przy realizacji zamówienia zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). Materiały z rozbiórki niepodlegające utylizacji Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie, a ich wartość szacunkową ujął w cenie oferty, − odbiór końcowy i przekazanie przedmiotu umowy Zamawiającemu, − opracowanie dokumentacji powykonawczej. Realizacja przedmiotu umowy wiąże się z dostępem do informacji o klauzuli „ZASTRZEŻONE”. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, dostępna w siedzibie Zamawiającego po wcześniejszym zgłoszeniu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają 1) dostępne na stronie internetowej Zamawiającego: a) szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia – załącznik nr 9 b) projekt umowy wraz załącznikami – załącznik nr 8 c) szczegółowe wymagania w zakresie ochrony informacji niejawnych - załącznik nr 11 d) formularz cenowy - załącznik nr 1A 2) dostępne w siedzibie Zamawiającego: a) dokumentacja dla zadania 11766 (projekt budowlano-wykonawczy branży elektrycznej i teletechnicznej) o klauzuli ZASTRZEŻONE do wglądu w siedzibie Zamawiającego po uprzednim kontakcie telefonicznym tel. nr 261 413 888, 261 414 752 lub mailowym rzibydgoszcz.szp@ron.mil.pl 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej. 4. Wymagania dla Wykonawcy dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: Zamawiający wymaga, aby nw. czynności związane z realizacją robót były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę:  montaż i integracja systemu depozytorów kluczy Wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (tekst jedn. Dz.U. z 2018r. poz. 108), o ile nie są wykonywane przez dane osoby osobiście w ramach prowadzonej przez nie działalności gospodarczej na podstawie wpisu do CEiDG. Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących robotami i wykonujących usługi geodezyjne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA WNIESIENIA WADIUM W KWOCIE 20.000,00 ZŁ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załącznikach nr 2 i 3 do SIWZ 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 Części VI SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Oprócz oświadczeń, o których mowa w pkt. 1 wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć m.in: 4.1. formularz oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ 4.2. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną 4.3. pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów (oryginał lub uwierzytelniona przez notariusza kopia) 4.4. zobowiązanie do udostępnienia zasobów podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca w toku postępowania na takie zasoby powołuje się (jeżeli dotyczy) 4.5. formularz cenowy zawierający zestawienie wartości elementów oferty Załącznik nr 1A do SIWZ (każda pozycja w formularzu cenowym powinna być wypełniona - brak formularza ofertowego lub wyceny choćby jednej pozycji w formularzu skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp); 5. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wykonawców składających wspólnie ofertę oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Uwaga! Załącznika nr 4 nie należy załączać do oferty!

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach