Przetargi.pl
INSTALACJA ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU OBSŁUGI KOMPLEKSU BASENOWO-REKREACYJNEGO W OSIR ŚRÓDMIEŚCIE

Ośrodek Sportu i Rekreacji Dzielnicy Śródmieście ogłasza przetarg

  • Adres: 00-625 Warszawa, ul. Polna 7a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 825 71 34, 825 48 46 , fax. 0-22 825 71 34, 825 48 46
  • Data zamieszczenia: 2009-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji Dzielnicy Śródmieście
    ul. Polna 7a 7a
    00-625 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 825 71 34, 825 48 46, fax. 0-22 825 71 34, 825 48 46
    REGON: 01520677300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir-polna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    INSTALACJA ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU OBSŁUGI KOMPLEKSU BASENOWO-REKREACYJNEGO W OSIR ŚRÓDMIEŚCIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wraz z montażem (instalacją) systemu spełniającego (realizującego) niżej wymienione zadania: 1. Kontrola dostępu dla pracowników obiektu. 2. Rozliczanie korzystania z usług basenowych i centralne sterowanie szafkami w szatniach z wykorzystaniem jako podstawy platformy do Bazy Danych systemu OpenSource (Linux). 3. Zarządzanie kontrolą dostępu dla pracowników i szafkami basenowymi w trybie on-line. 4. Rozliczanie z korzystania z usług rekreacyjnych z funkcją Stop-czas. 5. Sterowanie wjazdem/ wyjazdem na parkingu podziemnym. 6. Sterowanie/kontrola ruchu w miejscach wymaganego ograniczenia ruchu z powiadamianiem administratora. 7. Drukowanie raportów systemowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 351233005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców wobec których znajduje zastosowanie którakolwiek z przesłanek wskazanych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocenę spełniania wanków udziału w postępowaniu Zamawiający dokonuje na podstawie analizy WYMAGANYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, które Wykonawcy są winni złozyć wraz z ofertą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa w formie oryginału oświadczenie o treści wynikającej z zapisów art. 22 ustawy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności składa w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5. Aktualną polisę OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100000 złotych. 6. Wykaz osób i podmiotów uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnego do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z kosztorysem nakładczym stanowiącym załącznik do SIWZ. 8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (opinia użytkownika systemu)- zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. (minimalnym warunkiem jest należyte wykonanie przynajmniej jednego zadania polegającego na wykonaniu zbliżonego co do funkcjonalności, rozwiązań technicznych systemu będącego przedmiotem zamówienia). Oferta (oświadczenia oraz dokumenty) powinny być podpisane przez umocowanego przedstawiciela (przedstawicieli) wykonawcy, upoważnionego (upoważnionych) do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. W przypadku podpisywania oferty (dokumentów, oświadczeń itd.) przez ustanowionego pełnomocnika stosowne pełnomocnictwo dla zachowania ważności złożonej oferty winno być dołączone do oferty. W przypadku, gdy wysokość zobowiązania wynikającego ze złożonej oferty przewyższa czterokrotnie wysokość kapitału zakładowego wykonawca winien wraz z ofertą złożyć Uchwałę Wspólników w rozumieniu przepisów art. 230 Kodeksu Spółek Handlowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji (w miesiącach)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osir-polna.pl/ogloszenia.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach