Przetargi.pl
Inspektorzy nadzoru inwestorskiego

Gmina Miasta Łowicza ogłasza przetarg

  • Adres: 99-400 Łowicz, Stary Rynek 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8309151 , fax. 046 8309160
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Łowicza
    Stary Rynek 1 1
    99-400 Łowicz, woj. łódzkie
    tel. 046 8309151, fax. 046 8309160
    REGON: 00052563600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.lowicz.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Inspektorzy nadzoru inwestorskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego (budowlanego) nad robotami związanymi z realizacją w latach 2009-2011 zadania pn.: Przebudowa istniejących komunalnych ujęć wody, rozbudowa i przebudowa obiektów stacji uzdatniania wody w Łowiczu oraz w roku 2009 zadania -Rekonstrukcja studni dolnokredowej L-I ( bez zakresu robót objętych nadzorem geologicznym), wykonywanych w ramach Projektu pn.: Przebudowa istniejących komunalnych ujęć wody, rozbudowa i przebudowa obiektów stacji uzdatniania wody i budowa akredytowanego laboratorium w Łowiczu przy ul. Blich
    w tym :
    Zadanie 1 -nad robotami branży konstrukcyjno-budowlanej,
    Zadanie 2- nad robotami branży sanitarnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń : technologicznych, cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych zewnętrznych i wewnętrznych
    Uwaga : Inspektor nadzoru inwestorskiego ( budowlanego) branży sanitarnej pełnić będzie funkcję koordynatora inspektorów wszystkich branż.
    Zadanie 3 -nad robotami branży elektroenergetycznej i automatyką
    Do obowiązków Inspektora Nadzoru należy w szczególności pełen zakres czynności określonych w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku -Prawo Budowlane (Tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm. ).
    Uwagi:
    1) Dopuszcza się składanie ofert częściowych - tj. na jedno zadanie.
    2) Harmonogram, szacunkowa wartość oraz ogólny zakres robót objętych zadaniem Projektu z podziałem na branże przedstawiony jest w załączniku 1 do Specyfikacji Istotnych Waunków Zamówienia.
    3) Szczegółowy zakres nadzorowanych prac przedstawiony jest w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na roboty budowlane polegające na wykonaniu przebudowy istniejących komunalnych ujęć wody oraz rozbudowy i przebudowy stacji uzdatniania wody w Łowiczu, przy ul. Blich 3 , w przetargu nieograniczonym ogłoszonym w dniu 26 marca 2009 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 78778-2009 , oznaczonym hasłem :Ujęcia i Stacja Uzdatniania Wody w Łowiczu oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na wykonanie rekonstrukcji studni dolnokredowej L-I w przetargu nieograniczonym , ogłoszonym w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 28346-2009 w dniu 16.02.2009 r., oznaczonym hasłem : Rekonstrukcja studni L-I ( bez zakresu robót objętych nadzorem geologicznym)
    4) Wykonawca ma obowiązek dokonania przed złożeniem oferty wizji lokalnej na terenie komunalnej stacji uzdatniania wody i komunalnego ujęcia wody w Łowiczu, w obecności przedstawiciela Pełnomocnika Zamawiającego. Fakt przeprowadzenia oględzin zostanie potwierdzony na piśmie - załącznik Nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium:
    1 Za dzień wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu środków finansowych (wadium) na rachunek zamawiającego, nie datę obciążenia rachunku wykonawcy (wpłaty)
    2. Wadium w wysokości
    - zadanie 1 -500,00 zł
    - zadanie 2 - 1.500,00 zł
    - zadanie 3 - 500,00 zł
    zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy, Wykonawca może wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach:
    - w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Łowiczu w Kredyt Bank S.A. , Oddział Skierniewice, Filia Nr 5 w Łowiczu nr 81 1500 1689 1216 8005 0182 0000
    - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
    - w gwarancjach bankowych,
    - w gwarancjach ubezpieczeniowych,
    - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. )
    W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, oryginał musi być złożony w kasie Zamawiającego z informacją dotyczącą sposobu ich zwrotu.
    3. Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do złożonej oferty.
    4. Oferta nie zabezpieczona wadium zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
    a) posiadają uprawnienia budowlane w zakresie zamówienia tj. do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w zakresie objętym zadaniem oraz przynależą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
    b) posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym,
    c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie a także są zdolni do wykonania zamówienia, w tym pełnili nadzór inwestorski, co najmniej jeden nad robotami polegającymi na budowie lub rozbudowie stacji uzdatniania wody lub oczyszczalni ścieków,
    d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
    e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
    f) wpłacą wadium,
    g) zaakceptują bez zastrzeżeń projekt umowy,
    h) złożą w wymaganym terminie pisemną ofertę na formularzu ofertowym,
    i) wyrażą zgodę na sukcesywne wystawianie faktur za pełnienie nadzoru inwestorskiego na kwoty wynikające z procentowego wyliczenia (procent podany w ofercie) na podstawie wartości netto faktur składanych przez Wykonawcę robót objętych Projektem dla poszczególnych branż, (powiększonych o kwotę podatku VAT w przypadku konieczności jego naliczenia)
    j) zapewnią posiadanie telefonu komórkowego GSM i samochodu do dyspozycji w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez Wykonawcę,
    k) zagwarantują dostępność na budowie do 24 godz. od otrzymania wiadomości od Zamawiającego o potrzebie pobytu,
    l) dokonają udokumentowanej wizji na terenie komunalnej stacji uzdatniania wody i komunalnego ujęcia wody w Łowiczu, przy ul. Blich.
    Ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez nich wszystkich kryteriów określonych w niniejszej SIWZ na zasadzie spełnia-nie spełnia tzn. każdy z wykonawców musi spełniać wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia oferenta.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    1 Wykaz oświadczeń :
    a) oświadczenie, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy - załącznik Nr 4 do SIWZ,
    b) oświadczenie że całość przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie wykonywał we własnym zakresie,
    c) oświadczenie, iż Wykonawca wyraża zgodę na sukcesywną wypłatę wynagrodzenia przez Zamawiającego na podstawie wystawianych przez Wykonawcę faktur za pełnienie nadzoru inwestorskiego, w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury,
    d) oświadczenie, że oferent zapoznał się i przyjmuje bez zastrzeżeń do realizacji warunki specyfikacji i akceptuje wzór umowy stanowiący załącznik Nr 7 wraz z załącznikiem 7a do SIWZ i zobowiązuje się do zawarcia umowy na wymienionych w niej warunkach,
    e) oświadczenie o zobowiązaniu się do wpłacenia- wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia o równowartości 5% ofertowej ceny brutto, w przypadku wybrania oferty przez Zamawiającego, oraz wstępne określenie formy w jakiej to zabezpieczenie zostanie wniesione, oświadczenie, iż Wykonawca posiada telefon komórkowy GSM i samochód do dyspozycji,
    f) oświadczenie, iż Wykonawca będzie nadzorował roboty objęte zadaniem Projektu, wyszczególnione w załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ , co najmniej 2 razy w tygodniu i nie mniej niż 9 pobytów w ciągu miesiąca , a liczba pobytów Wykonawcy na budowie zapewni prawidłowy nadzór nad przebiegiem robót i wynikać będzie z bieżących potrzeb,
    g) oświadczenie o zagwarantowaniu dostępności na budowie do 24 godz. od otrzymania wiadomości od Zamawiającego o potrzebie pobytu.
    h) oświadczenie - zobowiązanie się do posiadania telefonu komórkowego GSM i samochodu do dyspozycji w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez Wykonawcę
    2. Wykaz dokumentów
    a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
    Uwaga : Wykonawcy, będący osobami fizycznymi składają oświadczenie zawierające: imię nazwisko, datę urodzenia miejsce zamieszkania, seria i numer dowodu osobistego wydany przez, Nr pesel, Nr NIP oraz adres właściwego Urzędu Skarbowego (załącznik Nr 3 do SIWZ)
    b) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik Nr 6 do SIWZ.
    c) kopia stosownych dokumentów (oryginał do wglądu) potwierdzających uprawnienia budowlane osoby/osób ze strony Wykonawcy, która(re ) będzie(ą )pełnić funkcje inspektora(ów) nadzoru inwestorskiego w zakresie zamówienia, tj. uprawnienia do nadzorowania robót branży elektroenergetycznej, branży konstrukcyjno-budowlanej , branży sanitarnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń : cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych zewnętrznych i wewnętrznych ( w zależności od zadania, na które składana jest oferta )
    d) kopia zaświadczenia stwierdzającego przynależność osoby(ób )która(e )będzie(ą) pełnić funkcje inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie zamówienia do właściwej dla niego(nich ) Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
    e) polisa(sy ) ubezpieczeniową(e ) odpowiedzialności cywilnej inżynierów budownictwa za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż równowartość 50 000 Euro od osoby(osób), która(re) będzie(ą ) pełnić funkcje inspektora/rów nadzoru inwestorskiego w zakresie zamówienia
    f) wykaz ważniejszych robót kierowanych lub nadzorowanych przez Wykonawcę w ostatnich 3 latach, o charakterze objętym niniejszym zamówieniem, w tym :
    - robót polegających na budowie lub rozbudowie stacji uzdatniania wody lub oczyszczalni ścieków, z podaniem: wartości kosztorysowej i rodzaju nadzorowanych robót, daty wykonania oraz odbiorców- z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - listy referencyjne - załącznik Nr 5 do SIWZ
    g) zaakceptowany wzór umowy wraz z załącznikiem - załącznik Nr 7 i Nr 7a do SIWZ.
    h) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie
    i) upoważnienie lub pełnomocnictwo, jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
    j) Dokument potwierdzający dokonanie wizji i na terenie komunalnej stacji uzdatniania wody i komunalnego ujęcia wody w Łowiczu, przy ul. Blich - załącznik Nr 8 do SIWZ,
    k) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczpospolitej Polskiej , zamiast dokumentu o którym mowa w ppkt. a) składa dokumenty lub oświadczenia szczegółowo określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz.605 z późn. zm. )
    Uwagi:
    1. Wszystkie dokumenty, za wyjątkiem dokumentu, o którym mowa w ppkt.i, są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
    2. Kopie dokumentów winny być potwierdzone co do zgodności z oryginałem przez Wykonawcę.
    3.Złożenie przez oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów jest karalne. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy wykonawca, który złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania zostaje wykluczony z postępowania. Gdy fakt podania nieprawdziwych informacji wyjdzie na jaw po zawarciu umowy - umowa taka jest nieważna z mocy prawa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lowicz.eu oraz http:// www.zuk.bip.lowicz.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach