Przetargi.pl
Inspektor Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją o nazwie: Roboty budowlane realizowane w zakresie poprawy dostępności turystycznej Włodawy Miasta Trzech Granic i Trzech Kultur w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa VII: Kultura, Turystyka i Współpraca Międzyregionalna, Działanie 7.1. Infrastruktura kultury i turystyki.

Burmistrz Włodawy ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, al. J. Piłsudskiego 41
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (082) 57 21 444 , fax. (082) 57 22 454
  • Data zamieszczenia: 2011-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Włodawy
    al. J. Piłsudskiego 41 41
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. (082) 57 21 444, fax. (082) 57 22 454
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wlodawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Inspektor Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją o nazwie: Roboty budowlane realizowane w zakresie poprawy dostępności turystycznej Włodawy Miasta Trzech Granic i Trzech Kultur w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa VII: Kultura, Turystyka i Współpraca Międzyregionalna, Działanie 7.1. Infrastruktura kultury i turystyki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w okresie realizacji robót budowlanych oraz pozostania w gotowości do jej sprawowania ( na wezwanie Zamawiającego) do upływu okresów gwarancji 36 miesięcy i rękojmi 24 miesięcy, dla prac obejmujących: 1) przebudowę miejsc postojowych przy ul. księcia Andrzeja Sanguszki we Włodawie; 2) budowę budynku usługowego - informacji turystycznej na zbiegu ulic Partyzantów i Sanguszki; 3) budowę przystani kajakowej - pomost pływający do cumowania kajaków przy rzece Włodawka, w pobliżu ul. Mostowej. 4) remont pomieszczeń biurowych z przeznaczeniem na punkt informacji turystycznej w Okunince nad Jeziorem Białym. 5) przebudowę budynku sanitariatu przy skrzyżowaniu ul. Przechodniej i ul. Krótkiej we Włodawie. 6) przebudowę budynku położonego przy Alei Jana Pawła II we Włodawie, z przeznaczeniem na sanitariat. Szczegółowy opis niniejszych robót budowlanych zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załączniki nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F do SIWZ. Do zadań Inspektora Nadzoru Inwestorskiego będzie należało: 1) pełny zakres czynności określonych w art. 25-26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm), 2) reprezentowanie Zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z robotami, 3) nieskrępowany dostęp do terenu budowy oraz wszelkich miejsc gdzie materiały i urządzenia będą pozyskiwane, montowane, składowane lub przygotowywane do wbudowania, kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów, 4) uczestniczenia w przekazaniu Wykonawcy robót terenu budowy, 5) prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych oraz zasadami wiedzy budowlanej, 6) wizytowanie budowy, monitorowanie realizacji inwestycji, sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją projektową , pozwoleniem na budowę, umową z wykonawcą inwestycji oraz harmonogramem rzeczowo - finansowym, 7) zapewnienie obecności nadzoru w miejscu prowadzenia prac, pobyt na placu budowy w odstępach czasu zabezpieczających skuteczny i prawidłowy nadzór, 8) przyjazd na plac budowy w terminie do 5 godzin od zawiadomienia przez Zamawiającego w nagłych, nieprzewidzianych przypadkach, 9) w razie konieczności do codziennego telefonicznego kontaktu z Zamawiającym w bieżących sprawach inwestycji, 10) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy, 11) monitorowanie postępu robót przez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania, 12) udzielania Wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących inwestycji, 13) przygotowanie całokształtu spraw do odbiorów inwestycji przez Zamawiającego, w tym do odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego, 14) wyrażanie zgody na wykonywanie robót w nocy i dni wolne od pracy, 15) wnioskowanie o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez Wykonawcę robót, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy, 16) możliwość organizacji oraz przewodniczenia naradom technicznym dotyczącym między innymi postępu robót, w których biorą udział przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację robót stron, sporządzanie w terminie do 3 dni protokołów z tych narad i przekazywanie go Zamawiającemu oraz pozostałym uczestnikom narad, 17) informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych przez wykonawcę inwestycji robót o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 18) na etapie realizacji inwestycji zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń Wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającego do projektu budowlanego i dokonywanie z projektantem stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, 19) wnioskowanie o wprowadzenie niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskanie zgody projektanta na te zmiany z zachowaniem zasady niewykraczania poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, 20) powiadamianie Zamawiającego o wszelkich rozbieżnościach między dokumentacją a stanem faktycznym na terenie budowy, 21) informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu inwestycji, 22) ochrona interesów Zamawiającego w przypadku roszczeń Wykonawcy robót, 23) zlecanie Wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości na koszt Wykonawcy robót, 24) zlecanie wykonania kontrolnych badań laboratoryjnych i pomiarów Laboratorium wskazanego przez Zamawiającego oraz niezbędnych ekspertyz i pomiarów przez niezależnego Inspektora, 25) zatwierdzanie w uzgodnieniu z Zamawiającym rysunków wykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę robót, 26) weryfikowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym rysunków po wykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę robót, 27) dokonywanie obmiaru wykonanych robót, 28) odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu, 29) sprawdzanie wykonanych robót i powiadomienie Wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określenie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 30) poświadczanie usunięcia przez wykonawcę robót stwierdzonych wad, 31) przygotowanie do odbiorów częściowych i odbioru końcowego robót, sprawdzanie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów, wymaganych do odbioru, w tym operatu kolaudacyjnego oraz uczestnictwo w odbiorach robót, 32) uczestnictwo w kontrolach robót przeprowadzanych przez organy nadzoru budowlanego, 33) sprawdzanie ilości i wartości wykonanych robót w oparciu o harmonogram, 34) poświadczenie terminu zakończenia robót, 35) dostarczenie Zamawiającemu operatu kolaudacyjnego, 36) rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia, 37) wydawanie poleceń przyspieszania i opóźniania tempa robót, 38) wystawianie wszelkich niezbędnych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego, 39) udział w rozwiązywaniu skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją Kontraktu, 40) udzielanie w terminie do 3 dni odpowiedzi na pisemne pytania Wykonawcy robót, 41) dopuszczanie materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów oraz urządzeń przewidzianych do wbudowania i - lub wykorzystania przy realizacji robót zgodnie z projektem lub równoważnych, 42) zatwierdzanie receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę robót, 43) wstrzymanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami dokumentacji nadzorowanej inwestycji, 44) decydowanie o sposobie zabezpieczenia wykopalisk odkrytych na terenie budowy w porozumieniu z archeologiem sprawującym nadzór archeologiczny nad inwestycją, 45) zlecanie usunięcia wad stronie trzeciej w przypadku gdy Wykonawca robót nie usunie ich w wyznaczonym terminie, 46) wnioskowanie o zmianę terminu wykonania robót w umowie o roboty budowlane, kiedy zmiana taka nie wynika z winy czy zaniedbań Wykonawcy robót, w wyniku np. konieczności wykonania nieprzewidzianych robót dodatkowych, zatwierdzenia wprowadzonych zmian projektowych itp., 47) rozpatrzenie propozycji Wykonawcy robót odnośnie zmiany kierownika budowy na inną osobę niż wskazana w ofercie Wykonawcy, 48) sprawdzenie, potwierdzenie prawidłowości i kompletności dokumentacji rozliczeniowej składanej przez Wykonawcę inwestycji oraz dokumentacji po wykonawczej, 49) wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów, 50) wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z umową o wykonawstwo, bezwzględnie obowiązującymi przepisami w tym BHP oraz sztuką budowlaną, 51) możliwość wnioskowania do Zamawiającego o przywołanie nadzoru autorskiego, 52) uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz nadzorowanie usuwania stwierdzonych protokolarnie wad i usterek, 53) prowadzenie dokumentacji fotograficznej prowadzonych robót i przekazanie jej zamawiającemu na płycie w formacie jpg, 54) Ostateczny odbiór inwestycji w związku z upływem rękojmi zostanie dokonany na co najmniej 7 dni przed upływem okresu rękojmi, umożliwiając wskazanie Wykonawcy inwestycji ewentualnych wad przed upływem okresu rękojmi. Inspektor Nadzoru nie jest uprawniony do podejmowania samodzielnie decyzji niosących skutki finansowe dla Zamawiającego. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) łączenie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego i kierownika budowy jest niedopuszczalne, 2) z uwagi na ustanowienie inspektorów nadzoru inwestorskiego w zakresie różnych specjalności, Wykonawca wyznacza koordynatora ich czynności na budowie, 3) bez pisemnej zgody Zamawiającego Wykonawca nie jest upoważniony do wprowadzania zmian w zakresie realizacji nadzorowanej inwestycji, 4) Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego, w szczególności za błędy i naruszenia zasad praktyki zawodowej, 5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki prawne i finansowe spowodowane istotnymi zmianami wprowadzonymi przez siebie w trakcie realizacji inwestycji, jeżeli nie zostały one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego, 6) Wykonawca zapewnia we Własnym zakresie i na własny koszt transport w celu dotarcia na budowę lub na miejsce narad - spotkań związanych z nadzorowaniem inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający w y m a g a wniesienia wadium w trybie art. 45 ustawy Pzp. 2. Wartość wadium wynosi 1 000,00 zł. ( słownie: jeden tysiąc złotych 00 gr) 3. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert do dnia 12.04.2011 r. do godz.10,00 w jednej lub kilku następujących formach: 1)w pieniądzu, sposób przekazania: wpłata na konto: w Banku PEKAO S.A. I O. we Włodawie Nr 71124022491111001029327158 (wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego) o skuteczności nie decyduje data na poleceniu przelewu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007r, Nr 42, poz. 275). W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz, powinno ono mieć charakter bezwarunkowy równoważny pieniądzu, pozwalający na bezzwłoczną zapłatę Zamawiającemu kwoty wadium ! 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w pokoju nr. 18 (sekretariat) lub dołączyć do oferty. 5. Wadium zostanie zwrócone Wykonawcom zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, w tym nie spełni formalności jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy, opisanych w rozdziale 18 SIWZ. 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. W a d i u m wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( konsorcjum): w dokumencie wadialnym należy wskazać, w imieniu jakich podmiotów (członków konsorcjum) wadium jest wnoszone. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwlodawa.bip.mbnet.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach