Przetargi.pl
Inspektor Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją o nazwie: /Budowa kompleksu sportowo - rekreacyjnego w Parczewie/

Gmina Parczew ogłasza przetarg

  • Adres: 21-200 Parczew, ul. Warszawska 24
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3551237, 3551236
  • Data zamieszczenia: 2011-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Parczew
    ul. Warszawska 24 24
    21-200 Parczew, woj. lubelskie
    tel. 083 3551237, 3551236
    REGON: 00052414000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.parczew.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Inspektor Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją o nazwie: /Budowa kompleksu sportowo - rekreacyjnego w Parczewie/
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru nad robotami budowlanymi jako Inspektor Nadzoru w okresie realizacji robót budowlanych, dla inwestycji pod nazwą: Budowa kompleksu sportowo - rekreacyjnego w Parczewie, w specjalnościach: 1) konstrukcyjno - budowlanej do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, 3) w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz przepompowni ścieków sanitarnych i pompowni wody, 4) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych i wentylacyjnych. W ramach przedmiotowej inwestycji nadzorowane będą roboty polegające na wykonaniu budowy krytej pływalni w Parczewie, według dokumentacji projektowej i zasad wiedzy technicznej wraz z wykonaniem wszelkich prac (robót) niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu ( kompleksowego zakończenia inwestycji objętej przetargiem na wykonawstwo robót). Zadania i obowiązki Inspektora Nadzoru w okresie od rozpoczęcia realizacji robót do zakończenia okresów gwarancji i rękojmi: 1) pełny zakres czynności określonych w art. 25-26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), 2) reprezentowanie Zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z robotami, 3) nieskrępowany dostęp do terenu budowy oraz wszelkich miejsc gdzie materiały i urządzenia będą pozyskiwane, montowane, składowane lub przygotowywane do wbudowania, kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów, 4) uczestniczenie w przekazaniu Wykonawcy robót terenu budowy, 5) prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych oraz zasadami wiedzy budowlanej, 6) wizytowanie budowy, monitorowanie realizacji inwestycji, sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją projektową , pozwoleniem na budowę, umową z Wykonawcą inwestycji oraz harmonogramem rzeczowo - finansowym, 7) zapewnienie obecności nadzoru w miejscu prowadzenia prac, pobyt na placu budowy w odstępach czasu zabezpieczających skuteczny i prawidłowy nadzór ( minimum 2 razy w tygodniu), 8) przyjazd na plac budowy w terminie do 5 godzin od zawiadomienia przez Zamawiającego w nagłych, nieprzewidzianych przypadkach, 9) w razie konieczności do codziennego telefonicznego kontaktu z Zamawiającym w bieżących sprawach inwestycji, 10) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy, 11) monitorowanie postępu robót przez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania, 12) udzielanie Wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących inwestycji, 13) przygotowanie całokształtu spraw do odbiorów inwestycji przez Zamawiającego, w tym do odbiorów częściowych, odbioru końcowego oraz wydania przez właściwy organ decyzji o bezwarunkowym dopuszczeniu obiektu do użytkowania, 14) wyrażanie zgody na wykonywanie robót w nocy i dni wolne od pracy, 15) wnioskowanie o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez Wykonawcę robót, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy, 16) możliwość organizacji oraz przewodniczenia naradom technicznym dotyczącym między innymi postępu robót, w których biorą udział przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację robót stron, sporządzanie w terminie do 3 dni protokołów z tych narad i przekazywanie ich Zamawiającemu oraz pozostałym uczestnikom narad, 17) informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych przez Wykonawcę inwestycji robót o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 18) na etapie realizacji inwestycji zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń Wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającego do projektu budowlanego i dokonywanie z projektantem stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, 19) wnioskowanie o wprowadzenie niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskanie zgody projektanta na te zmiany z zachowaniem zasady nie wykraczania poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, 20) powiadamianie Zamawiającego o wszelkich rozbieżnościach między dokumentacją a stanem faktycznym na terenie budowy, 21) informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu inwestycji, 22) ochrona interesów Zamawiającego w przypadku roszczeń Wykonawcy robót, 23) zlecanie Wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości na koszt Wykonawcy robot, 24) zlecanie wykonania kontrolnych badań laboratoryjnych i pomiarów oraz niezbędnych ekspertyz i pomiarów przez niezależnego Inspektora, 25) zatwierdzanie w uzgodnieniu z Zamawiającym rysunków wykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę robót, 26) weryfikowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym rysunków powykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę robót, 27) dokonywanie obmiaru wykonanych robót, 28) odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu, 29) sprawdzanie wykonanych robót i powiadomienie Wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określenie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 30) poświadczanie usunięcia przez Wykonawcę robót stwierdzonych wad, 31) przygotowanie do odbiorów częściowych i odbioru końcowego robót, sprawdzanie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów, wymaganych do odbioru, w tym operatu kolaudacyjnego oraz uczestnictwo w odbiorach robót, 32) uczestnictwo w kontrolach robót przeprowadzanych przez organy nadzoru budowlanego, 33) sprawdzanie ilości i wartości wykonanych robót w oparciu o harmonogram, 34) poświadczenie terminu zakończenia robót, 35) dostarczenie Zamawiającemu operatu kolaudacyjnego, 36) rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia, 37) wydawanie poleceń przyspieszania i opóźniania tempa robót, 38) wystawianie wszelkich niezbędnych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego, 39) udział w rozwiązywaniu skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją Kontraktu, 40) udzielanie w terminie do 3 dni odpowiedzi na pisemne pytania Wykonawcy robót, 41) dopuszczanie materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów oraz urządzeń przewidzianych do wbudowania i / lub wykorzystania przy realizacji robót zgodnie z projektem lub równoważnych, 42) zatwierdzanie receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę robót, 43) wstrzymanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami dokumentacji nadzorowanej inwestycji, 44) decydowanie o sposobie zabezpieczenia wykopalisk odkrytych na terenie budowy w porozumieniu z archeologiem sprawującym nadzór archeologiczny nad inwestycją, 45) zlecanie usunięcia wad stronie trzeciej w przypadku gdy Wykonawca robót nie usunie ich w wyznaczonym terminie, 46) wnioskowanie o zmianę terminu wykonania robót w umowie o roboty budowlane, kiedy zmiana taka nie wynika z winy czy zaniedbań Wykonawcy robót, w wyniku np. - konieczności wykonania nieprzewidzianych robót dodatkowych, - zatwierdzenia wprowadzonych zmian projektowych, 47) rozpatrzenie propozycji Wykonawcy robót odnośnie zmiany kierownika budowy na inną osobę niż wskazana w ofercie Wykonawcy, 48) sprawdzenie, potwierdzenie prawidłowości i kompletności dokumentacji rozliczeniowej składanej przez Wykonawcę inwestycji oraz dokumentacji powykonawczej, 49) wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów, 50) wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z umową o wykonawstwo, bezwzględnie obowiązującymi przepisami w tym BHP oraz sztuka budowlaną, 51) wnioskowanie do Zamawiającego o przywołanie nadzoru autorskiego. Inspektor Nadzoru nie jest uprawniony do podejmowania samodzielnie decyzji niosących skutki finansowe dla Zamawiającego. Przedmiot zamówienia na pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla inwestycji /Budowa kompleksu sportowo - rekreacyjnego w Parczewie/, obejmuje wszelkie czynności związane z realizacją inwestycji od wprowadzenia na plac budowy Wykonawcy inwestycji po uczestnictwo we wszelkich niezbędnych czynnościach aż do zakończenia inwestycji. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) łączenie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego i kierownika budowy jest niedopuszczalne, 2) z uwagi na ustanowienie inspektorów nadzoru inwestorskiego w zakresie różnych specjalności, Wykonawca wyznacza koordynatora ich czynności na budowie, 3) bez pisemnej zgody Zamawiającego Wykonawca nie jest upoważniony do wprowadzania zmian w zakresie realizacji nadzorowanej inwestycji, 4) Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego, w szczególności za błędy i naruszenia zasad praktyki zawodowej, 5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki prawne i finansowe spowodowane istotnymi zmianami wprowadzonymi przez siebie w trakcie realizacji inwestycji, jeżeli nie zostały one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego, 6) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie i na własny koszt transport w celu dotarcia na budowę lub na miejsce narad / spotkań związanych z nadzorowaniem inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.parczew.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach