Przetargi.pl
Inspektor Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją o nazwie: Budowa krytej pływalni wraz z remontem i rozbudową hali sportowej MOSiR we Włodawie.

Burmistrz Włodawy ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, al. J. Piłsudskiego 41
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (082) 57 21 444 , fax. (082) 57 22 454
  • Data zamieszczenia: 2010-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Włodawy
    al. J. Piłsudskiego 41 41
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. (082) 57 21 444, fax. (082) 57 22 454
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wlodawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Inspektor Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją o nazwie: Budowa krytej pływalni wraz z remontem i rozbudową hali sportowej MOSiR we Włodawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru nad robotami budowlanymi jako Inspektor Nadzoru w okresie realizacji robót budowlanych oraz do pozostania w gotowości do jej sprawowania w okresach gwarancji 36 miesięcy i rękojmi 36 miesięcy, dla inwestycji pod nazwą: Budowa krytej pływalni wraz z remontem i rozbudową hali sportowej MOSiR we Włodawie, w specjalnościach: 1) konstrukcyjno - budowlanej, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, 3) w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz przepompowni ścieków sanitarnych i pompowni wody, 4) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych i wentylacyjnych. 5) w specjalności telekomunikacyjnej. 2. W ramach przedmiotowej inwestycji nadzorowane będą roboty polegające na wykonaniu budowy krytej pływalni wraz z remontem i rozbudową hali sportowej MOSiR we Włodawie, według dokumentacji projektowej i zasad wiedzy technicznej wraz z wykonaniem wszelkich prac (robót) niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu ( kompleksowego zakończenia inwestycji objętej przetargiem na wykonawstwo robót). Inspektor Nadzoru Inwestorskiego będzie zobligowany do pełnienia swoich obowiązków podczas przeglądów gwarancyjnych, odbioru napraw gwarancyjnych i z tytułu rękojmi. Projekt budowlany inwestycji i kompleksowa dokumentacja projektowa inwestycji podlegającej nadzorowi stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zadania i obowiązki Inspektora Nadzoru w okresie od rozpoczęcia realizacji robót do zakończenia okresów gwarancji i rękojmi: 1) pełny zakres czynności określonych w art. 25-26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm), 2) reprezentowanie Zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z robotami, 3) nieskrępowany dostęp do terenu budowy oraz wszelkich miejsc gdzie materiały i urządzenia będą pozyskiwane, montowane, składowane lub przygotowywane do wbudowania, kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów, 4) uczestniczenia w przekazaniu Wykonawcy robót terenu budowy, 5) prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych oraz zasadami wiedzy budowlanej, 6) wizytowanie budowy, monitorowanie realizacji inwestycji, sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją projektową , pozwoleniem na budowę, umową z wykonawcą inwestycji oraz harmonogramem rzeczowo - finansowym, 7) zapewnienie obecności nadzoru w miejscu prowadzenia prac, pobyt na placu budowy w odstępach czasu zabezpieczających skuteczny i prawidłowy nadzór ( minimum 2 razy w tygodniu), 8) przyjazd na plac budowy w terminie do 5 godzin od zawiadomienia przez Zamawiającego w nagłych, nieprzewidzianych przypadkach, 9) w razie konieczności do codziennego telefonicznego kontaktu z Zamawiającym w bieżących sprawach inwestycji, 10) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy, 11) monitorowanie postępu robót przez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania, 12) udzielania Wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących inwestycji, 13) przygotowanie całokształtu spraw do odbiorów inwestycji przez Zamawiającego, w tym do odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego, 14) wyrażanie zgody na wykonywanie robót w nocy i dni wolne od pracy, 15) wnioskowanie o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez Wykonawcę robót, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy, 16) możliwość organizacji oraz przewodniczenia naradom technicznym dotyczącym między innymi postępu robót, w których biorą udział przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację robót stron, sporządzanie w terminie do 3 dni protokołów z tych narad i przekazywanie go Zamawiającemu oraz pozostałym uczestnikom narad, 17) informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych przez wykonawcę inwestycji robót o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 18) na etapie realizacji inwestycji zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń Wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającego do projektu budowlanego i dokonywanie z projektantem stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, 19) wnioskowanie o wprowadzenie niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskanie zgody projektanta na te zmiany z zachowaniem zasady niewykraczania poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, 20) powiadamianie Zamawiającego o wszelkich rozbieżnościach między dokumentacją a stanem faktycznym na terenie budowy, 21) informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu inwestycji, 22) ochrona interesów Zamawiającego w przypadku roszczeń Wykonawcy robót, 23) zlecanie Wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości na koszt Wykonawcy robót, 24) zlecanie wykonania kontrolnych badań laboratoryjnych i pomiarów Laboratorium wskazanego przez Zamawiającego oraz niezbędnych ekspertyz i pomiarów przez niezależnego Inspektora, 25) zatwierdzanie w uzgodnieniu z Zamawiającym rysunków wykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę robót, 26) weryfikowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym rysunków po wykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę robót, 27) dokonywanie obmiaru wykonanych robót, 28) odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu, 29) sprawdzanie wykonanych robót i powiadomienie Wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określenie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 30) poświadczanie usunięcia przez wykonawcę robót stwierdzonych wad, 31) przygotowanie do odbiorów częściowych i odbioru końcowego robót, sprawdzanie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów, wymaganych do odbioru, w tym operatu kolaudacyjnego oraz uczestnictwo w odbiorach robót, 32) uczestnictwo w kontrolach robót przeprowadzanych przez organy nadzoru budowlanego, 33) sprawdzanie ilości i wartości wykonanych robót w oparciu o harmonogram, 34) poświadczenie terminu zakończenia robót, 35) dostarczenie Zamawiającemu operatu kolaudacyjnego, 36) rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia, 37) wydawanie poleceń przyspieszania i opóźniania tempa robót, 38) wystawianie wszelkich niezbędnych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego, 39) udział w rozwiązywaniu skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją Kontraktu, 40) udzielanie w terminie do 3 dni odpowiedzi na pisemne pytania Wykonawcy robót, 41) dopuszczanie materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów oraz urządzeń przewidzianych do wbudowania i / lub wykorzystania przy realizacji robót zgodnie z projektem lub równoważnych, 42) zatwierdzanie receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę robót, 43) wstrzymanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami dokumentacji nadzorowanej inwestycji, 44) decydowanie o sposobie zabezpieczenia wykopalisk odkrytych na terenie budowy w porozumieniu z archeologiem sprawującym nadzór archeologiczny nad inwestycją, 45) zlecanie usunięcia wad stronie trzeciej w przypadku gdy Wykonawca robót nie usunie ich w wyznaczonym terminie, 46) wnioskowanie o zmianę terminu wykonania robót w umowie o roboty budowlane, kiedy zmiana taka nie wynika z winy czy zaniedbań Wykonawcy robót, w wyniku np. konieczności wykonania nieprzewidzianych robót dodatkowych, zatwierdzenia wprowadzonych zmian projektowych, 47) rozpatrzenie propozycji Wykonawcy robót odnośnie zmiany kierownika budowy na inną osobę niż wskazana w ofercie Wykonawcy, 48) sprawdzenie, potwierdzenie prawidłowości i kompletności dokumentacji rozliczeniowej składanej przez Wykonawcę inwestycji oraz dokumentacji po wykonawczej, 49) wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów, 50) wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z umową o wykonawstwo, bezwzględnie obowiązującymi przepisami w tym BHP oraz sztuką budowlaną, 51) wnioskowanie do Zamawiającego o przywołanie nadzoru autorskiego, 52) uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz nadzorowanie usuwania stwierdzonych protokolarnie wad i usterek. Inspektor Nadzoru nie jest uprawniony do podejmowania samodzielnie decyzji niosących skutki finansowe dla Zamawiającego. Przedmiot zamówienia na pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla inwestycji Budowa krytej pływalni wraz z remontem i rozbudową hali sportowej MOSiR we Włodawie, obejmuje wszelkie czynności związane z realizacją inwestycji od wprowadzenia na plac budowy Wykonawcy inwestycji po uczestnictwo we wszelkich niezbędnych czynnościach aż do zakończenia inwestycji i wygaśnięcia terminów rękojmi i gwarancji. 4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) łączenie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego i kierownika budowy jest niedopuszczalne, 2) z uwagi na ustanowienie inspektorów nadzoru inwestorskiego w zakresie różnych specjalności, Wykonawca wyznacza koordynatora ich czynności na budowie, 3) bez pisemnej zgody Zamawiającego Wykonawca nie jest upoważniony do wprowadzania zmian w zakresie realizacji nadzorowanej inwestycji, 4) Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego, w szczególności za błędy i naruszenia zasad praktyki zawodowej, 5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki prawne i finansowe spowodowane istotnymi zmianami wprowadzonymi przez siebie w trakcie realizacji inwestycji, jeżeli nie zostały one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego, 6) Wykonawca zapewnia we Własnym zakresie i na własny koszt transport w celu dotarcia na budowę lub na miejsce narad / spotkań związanych z nadzorowaniem inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający w y m a g a wniesienia wadium w trybie art. 45 ustawy Pzp. 2. Wartość wadium wynosi 6 000,00 zł. ( słownie: sześć tysięcy złotych ) 3. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert do dnia 23.09.2010 r. do godz.9,00 w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, sposób przekazania: wpłata na konto: w Banku PEKAO S.A.. I O. we Włodawie Nr 71124022491111001029327158 (wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego) o skuteczności nie decyduje data na poleceniu przelewu;2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3) gwarancjach bankowych;4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007r, Nr 42, poz. 275). W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz, powinno ono mieć charakter bezwarunkowy równoważny pieniądzu, pozwalający na bezzwłoczną zapłatę Zamawiającemu kwoty wadium ! 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w pokoju nr. 18 (sekretariat) lub dołączyć do oferty. 5. Wadium zostanie zwrócone Wykonawcom zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z od setkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, w tym nie spełni formalności jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy, opisanych w rozdziale 18 SIWZ. 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. W a d i u m wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( konsorcjum): W dokumencie wadialnym należy wskazać, w imieniu jakich podmiotów (członków konsorcjum) wadium jest wnoszone. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwlodawa.bip.mbnet.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach