Przetargi.pl
Inspektor nadzoru dla zadania pn. Budowa budynku dydaktycznego i budynku akademika wraz z przyłączami, drogami i małą architekturą w ramach projektu: Rozbudowa bazy dydaktycznej - campusu PWSW w Przemyślu - Program Operacyjny Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 Oś priorytetowa I: Nowoczesna Gospodarka, Działanie I.1 Infrastruktura uczelni

Państwowa Wyższa Szkoła Wschodnioeuropejska w Przemyślu ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Tymona Terleckiego 6
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-16 678-94-59 , fax. 0-16 678-94-59
  • Data zamieszczenia: 2010-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Wschodnioeuropejska w Przemyślu
    ul. Tymona Terleckiego 6 6
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 0-16 678-94-59, fax. 0-16 678-94-59
    REGON: 65143198300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Inspektor nadzoru dla zadania pn. Budowa budynku dydaktycznego i budynku akademika wraz z przyłączami, drogami i małą architekturą w ramach projektu: Rozbudowa bazy dydaktycznej - campusu PWSW w Przemyślu - Program Operacyjny Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 Oś priorytetowa I: Nowoczesna Gospodarka, Działanie I.1 Infrastruktura uczelni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie branż, zgodnie z wymaganiami polskiego Prawa Budowlanego, dla zadania inwestycyjnego: Budowa budynku dydaktycznego i budynku akademika wraz z przyłączami, drogami i małą architekturą w ramach projektu: Rozbudowa bazy dydaktycznej - campusu PWSW w Przemyślu Usługi Nadzoru Inwestorskiego będą obejmowały w szczególności: a) nadzór nad właściwym wykonaniem zamówienia na roboty budowlane o wartości około 22 mln zł - budowy dwóch budynków: - budynek użyteczności publicznej o funkcji dydaktycznej (lokalizowany na terenie objętym ochroną konserwatorską) o następujących parametrach: Trójkondygnacyjny budynek z nieużytkowym poddaszem na planie litery L o następujących parametrach technicznych: - powierzchnia zabudowy - 2.368,99 m2 - powierzchnia użytkowa - 6.090,30 m2 - kubatura budynku - 28.563,12 m3 W budynku zaprojektowane są sale wykładowe, sale ćwiczeniowe, specjalistyczne laboratoria dla kierunków inżynieryjnych oraz towarzyszące pomieszczenia administracyjne. Do budynku projektowane są wszystkie media a także instalacje wentylacji mechanicznej i klimatyzacji. - budynek akademika dwu a w części trzykondygnacyjny z nieużytkowym poddaszem na planie litery C o następujących parametrach technicznych: - powierzchnia zabudowy - 1.532,30 m2 - powierzchnia użytkowa - 2.145,06 m2 - kubatura budynku - 10.964,42 m3 Podstawową funkcją budynku jest funkcja mieszkalna. Zaprojektowano segmenty z pokojami mieszkalnymi i łazienkami - dodatkowo na poszczególnych kondygnacjach pomieszczenia z funkcją kuchenną oraz pomieszczenia socjalne i administracyjne. Do budynku projektowane są wszystkie media. - zagospodarowanie działki - wykonanie uzbrojenia i przyłączy mediów do budynków, wykonanie dróg wraz z parkingami i traktów pieszych. b) nadzór, kontrola, raportowanie i sprawozdawczość w zakresie rzeczowym realizacji zamówienia na roboty budowlane; c) wykonywanie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) tj. - reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji procesu budowlanego z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. Od Wykonawcy będzie wymagana codzienna obecność na budowie inspektora w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - w pozostałych branżach w zależności od potrzeb; - sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania d) informowanie Zamawiającego o postępie w realizacji inwestycji w okresach miesięcznych, e) na etapie realizacji zgłaszanie projektantowi lub Zamawiającemu zastrzeżeń wykonawcy robót budowlanych do projektu budowlanego i dokonywanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień; f) koordynację czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego w zakresie różnych specjalności, wyznaczenie spośród inspektorów wchodzących w skład Zespołu jednego z nich jako koordynatora ich czynności na budowie; g) nadzór nad odbiorami przewidzianymi, próbami końcowymi i eksploatacyjnymi; h) przygotowanie materiałów umożliwiających uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie; i) sporządzenie rozliczenia rzeczowo-finansowego inwestycji; j) przygotowanie informacji do sporządzenia dowodów przekazania - przejęcia na majątek środków trwałych OT; k) wykonanie czynności odnoszących się do realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót, Oferowana usługa musi odpowiadać wymaganiom Zamawiającego opisanym w dokumentacji projektowej oraz być realizowana zgodnie z normami jakościowymi, co najmniej ISO 9001 lub równoważne - potwierdzone odpowiednim dokumentem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742315404
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/pwsw/zamowienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną