Przetargi.pl
Informatyzacja SPZOZ Szpital Wojewódzki w Jeleniej Górze -wykonanie instalacji okablowania strukturalnego (zintegrowana instalacja telefoniczna i komputerowa) .

SP ZOZ Szpital Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 58-506 Jelenia Góra, ul. Ogińskiego 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7537286 , fax. 075 7543883
  • Data zamieszczenia: 2009-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Szpital Wojewódzki
    ul. Ogińskiego 6 6
    58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7537286, fax. 075 7543883
    REGON: 23041275300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.jgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Informatyzacja SPZOZ Szpital Wojewódzki w Jeleniej Górze -wykonanie instalacji okablowania strukturalnego (zintegrowana instalacja telefoniczna i komputerowa) .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Informatyzacja SPZOZ Szpital Wojewódzki w Jeleniej Górze -wykonanie instalacji okablowania strukturalnego (zintegrowana instalacja telefoniczna i komputerowa)- zgodnie z danymi wyszczególnionymi w załączniku nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453143200
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta ma być zabezpieczona wadium : 3000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy : a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , (na potwierdzenie należy dołączyć wykaz min. dwóch wykonanych dostaw o wartości min. 250000,00 zł brutto ( każda) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających , że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie - za spełnienie tego wymogu zostaną uznane tylko te zamówienia , które rozpoczęto i zakończono w okresie w ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy e) spełniają wymogi zawarte w SIWZ Zamawiający będzie posługiwał sie kryteriami : spełnia/ nie spełnia na podstawie dokumentów wymienionych w SIWZ oraz dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)wypełniony i podpisany formularz ofertowy - na podstawie załączonego wzoru , zał. nr 1, b)potwierdzenie wniesienia wadium, c)ofertę cenową - zgodnie z załączonym formularzem ofertowym , zał. nr 1 , d)niezbędne atesty i dopuszczenia wymagane prawem na oferowany sprzęt - zgodnie ze szczegółowym opisem technicznym ( wymagania gwarancyjne), e)określenie terminu realizacji usługi / dostawy - należy uzupełnić w formularzu -załącznik nr 1 , f) określenie warunków gwarancji i serwisu wg. formularza - zał. nr 1, g)określenie terminu instalacji i uruchomienia wg. formularza - zał. nr 1 h)określenie terminu i sposobu płatności: przelew min. 30 dni ; płatne w dwóch równych ratach, pierwsza rata płatna w terminie 30 dni po zakończeniu zadania , druga w terminie do 30 dni od daty płatności pierwszej raty, po dostawie instalacji i uruchomieniu, potwierdzonych obustronnie podpisanym protokołem zdawczo - odbiorczym oraz spełnieniu wszystkich warunków umownych, na podstawie faktury VAT )- należy wpisać do formularza oferty zał. nr 1 , i) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert, j) oświadczenie art. 22 ust. 1 ustawy PZP - ( zgodnie z załączonym formularzem , załącznik nr 2 ), k) oświadczenie , że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP ( zgodnie z załączonym formularzem , załącznik nr 3 ), l) wykaz wykonanych dostaw, usług ( zgodnie z załączonym formularzem , załącznik nr 4 ), ł) wypełniony formularz art. 36 ust.4 Pzp - ( zgodnie z załączonym formularzem , załącznik nr 5), m) wypełniony formularz art. 44 Pzp - ( zgodnie z załączonym formularzem , załącznik nr 6 ), n) zaakceptowany wzór umowy - (zgodnie z załączonym formularzem, załącznik nr 7 ) Uwaga: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, ma zastosowanie § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.jgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach