PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 81-002 Gdynia, ul. Morska 350A
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 721 29 11 , fax. 058 721 29 91
- Data zamieszczenia: 2009-10-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o.o.
ul. Morska 350A 350A
81-002 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 058 721 29 11, fax. 058 721 29 91
REGON: 19248847800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.skm.pkp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
informatyczny system kadrowo-płacowy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opracowanie, wdrożenie systemu kadrowo-płacowego. System płacowo-kadrowy powinien umożliwiać: 1) naliczanie i wypłatę wynagrodzeń, 2) administrowanie kadrami, 3) rejestrację i zarządzanie czasem pracy, 4) wspomaganie szkoleń oraz obsługi Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, 5) nadzorowanie badań lekarskich, 6) budżetowanie i planowanie (symulację) wynagrodzeń System powinien umożliwiać obsługę osób zatrudnionych na podstawie umów o pracę, umów zleceń, umów o dzieło. System powinien działać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy i prawa cywilnego oraz przepisami dotyczącymi systemu ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, a także podatku dochodowego od osób fizycznych, ordynacji podatkowej w zakresie wynagrodzeń osobowych i bezosobowych, a także w zakresie ustawy o ochronie danych osobowych. System powinien być również zgodny z obowiązującymi u zamawiającego układami zbiorowymi pracy oraz przechowywać historię dla tych zatrudnionych, których okres zatrudnienia podlegał innym układom zbiorowym, obowiązującym w PP PKP. Ponadto oferent powinien zapewnić modyfikacje systemu w zakresie zgodności z tymi przepisami w przyszłości. Wykonawca zapewni utrzymanie systemu przez okres 3 lat oraz przeszkoli pracowników zamawiającego z obsługi systemu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722124436
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 5 000 PLN (pięć tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykaz dokumentów jakie Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do wniosku: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodne z treścią Formularza Oświadczenia zamieszczonego na stronie www Zamawiającego. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) oświadczenie (na Formularzu - Oświadczenie Wykonawcy), że zrealizował na przestrzeni ostatnich trzech lat przynajmniej jedno zamówienie na opracowanie, wdrożenie i utrzymanie systemu kadrowo-płacowego na kwotę równą lub większą 250 000 zł netto, zawierającego następujące funkcje: naliczanie i wypłatę wynagrodzeń, administrowanie kadrami, rejestrację i zarządzanie czasem pracy, wspomaganie szkoleń, Wspomaganie obsługi Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, nadzorowanie badań lekarskich, budżetowanie i planowanie (symulację) wynagrodzeń. Wykonawca zobowiązany jest do załączenia dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. f) oświadczenie(na Formularzu - Oświadczenie Wykonawcy),, iż podczas wykonywania zamówienia będzie dysponował fachowcami z następujących dziedzin: specjalista ds. prawa pracy i świadczeń socjalnych, specjalista ds. płac (wymóg znajomości zasad obliczania wynagrodzeń oraz problematyki podatku dochodowego od osób fizycznych i ubezpieczeń społecznych), specjalistów ds. kadr specjalistów analityków i programistów, specjalistów informatyków ds. baz danych, specjalistów administratorów systemu i wdrożeniowców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki będą oceniane w systemie spełnia - nie spełnia. Jeżeli Wykonawca nie spełnia warunków to nie zostanie zakwalifikowany do udziału w dalszej części postępowania. Jeżeli Wykonawca spełnia warunki to Zamawiający będzie przyznawał punkty w następujący sposób: a) za wartość zamówienia w zł netto: 250 000 - 300 000 - 1 punkt pow. 300 000 do 350 000 - 2 punkty pow. 350 000 do 400 000 - 3 punkty pow. 400 000 do 450 000 - 4 punkty pow. 450 000 - 5 punktów b) za ilość pracowników w firmie, na rzecz, której realizowano zamówienie: 101-200 - 1 punkt 201-400 - 2 punkty 401 - 600 - 3 punkty 601 -800 - 4 punkty powyżej 801 - 5 punktów c) jeżeli zamówienie swoim zakresem obejmowało system wynagrodzeń, w których poszczególne składniki nalicza się w zróżnicowany sposób: stałe kwoty miesięczne - 1 punkt, składniki naliczane od wynagrodzenia zasadniczego - 1 punkt, składniki naliczane od minimalnego wynagrodzenia - 1 punkt, składniki naliczane w inny sposób - 1 punkt. d) jeżeli zamówienie swoim zakresem obejmowało system wynagrodzeń składający się z: od 1 do 10 składników - 1 punkt, powyżej 10 składników - 2 punkty. Wykonawca może przedstawić do oceny maksymalnie 10 zamówień spełniających warunek określony w punkcie 1 e, każde kolejne zamówienie nie będzie podlegało ocenie Zamawiającego. Wykaz zamówień Wykonawca jest zobowiązany przedstawić na formularzu zamieszczonym na stronie internetowej zamawiającego www.skm.pkp.pl w zakładce -przetargi-. (Ze względów technicznych nie można formularza zamieścić w niniejszym ogłoszeniu).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną