Przetargi.pl
Indywidualizacja procesu nauczania w klasach 1-3 szkół podstawowych

Gmina Myślibórz ogłasza przetarg

  • Adres: 74-300 Myślibórz, ul. Rynek im. Jana Pawła II 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7472061 , fax. 095 7473363
  • Data zamieszczenia: 2012-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myślibórz
    ul. Rynek im. Jana Pawła II 1 1
    74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 095 7472061, fax. 095 7473363
    REGON: 00052976900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mysliborz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Indywidualizacja procesu nauczania w klasach 1-3 szkół podstawowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi edukacyjnej dla uczestników projektu pn. Szkoła dostosowana do indywidualnych potrzeb ucznia realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Projekt jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Budżetu Państwa. Realizacja zajęć edukacyjnych rozpocznie się od dnia podpisania umowy a zakończy najpóźniej w dniu 14 czerwca 2013 roku. Zajęcia będą się odbywały w grupach szkoleniowych w pięciu szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Myślibórz. Uczestnikami zajęć będą dzieci klas 1,2,3 SP, które zostaną zrekrutowane przez poszczególne szkoły. Wszystkie rodzaje zajęć będą się odbywały w wymiarze 36 godz. na grupę. Zajęcia będą się odbywały po zajęciach lekcyjnych w danej szkole (jako zajęcia dodatkowe - pozalekcyjne). Materiały dydaktyczne do realizacji zajęć oraz sale szkoleniowe zapewnia Zamawiający. Szczegółowy harmonogram zajęć w poszczególnych szkołach zostanie ustalony indywidualnie z wyłonionym Wykonawcą. W Szkole Podstawowej nr 2 w Myśliborzu zostaną zrealizowane następujące rodzaje zajęć: - Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 45 dzieci w podziale na 6 grup. - Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 28 dzieci w podziale na 4 grupy. - Zajęcia logopedyczne - 16 dzieci w podziale na 4 grupy. - Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej - 30 dzieci w podziale na 2 grupy. - Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze - 32 dzieci w podziale na 4 grupy. W Szkole Podstawowej nr 3 w Myśliborzu zostaną zrealizowane następujące rodzaje zajęć: - Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 8 dzieci, jedna grupa. - Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 12 dzieci w podziale na 2 grupy. - Zajęcia logopedyczne - 45 dzieci w podziale na 12 grup. - Zajęcia socjoterapeutyczne - 25 dzieci w podziale na 3 grupy. - Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne - 8 dzieci w podziale na 2 grupy - Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze - 8 dzieci, jedna grupa - Zajęcia rozwijające zainteresowania polonistyczne - 16 dzieci w podziale na 2 grupy. - Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczne - 12 dzieci w podziale na 2 grupy. - Zajęcia rozwijające zainteresowania plastyczne - 10 dzieci w podziale na 2 grupy. W Szkole Podstawowej w Golenicach zostaną zrealizowane następujące rodzaje zajęć: - Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 10 dzieci w podziale na 2 grupy. - Zajęcia logopedyczne - 16 dzieci w podziale na 4 grupy. - Zajęcia socjoterapeutyczne - 11 dzieci w podziale na 2 grupy. - Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze - 10 dzieci w podziale na 2 grupy W Szkole Podstawowej w Nawrocku zostaną zrealizowane następujące rodzaje zajęć: - Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 11 dzieci w podziale na 2 grupy. - Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 5 dzieci, jedna grupa - Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej - 5 dzieci, jedna grupa - Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze - 5 dzieci, jedna grupa - Zajęcia rozwijające zainteresowania sportowe - 8 dzieci, jedna grupa W Szkole Podstawowej w Kierzkowie zostaną zrealizowane następujące rodzaje zajęć: - Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 6 dzieci, jedna grupa. - Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 5 dzieci, jedna grupa - Zajęcia socjoterapeutyczne - 12 dzieci w podziale na 2 grupy. - Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne - 2 dzieci, jedna grupa Liczba grup zajęciowych nie ulegnie zmiany natomiast zamawiający przewiduje możliwość niewielkiej zmiany liczby dzieci w poszczególnych rodzajach zajęć w poszczególnych szkołach. Treści programowe realizowanych zajęć muszą odpowiadać i być zgodne z obowiązującymi przepisami w tym zakresie a zwłaszcza: - Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 sierpnia 2012 roku w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół (Dz. U.z 2012 roku nr 165, poz. 977), - Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 roku w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. nr 228, poz. 1487 z 2010 roku ze zm.), - Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 roku w sprawie warunków organizowania kształcenia, wychowania i opieki dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnej oraz niedostosowanych społecznie w przedszkolach, szkołach i oddziałach ogólnodostępnych lub integracyjnych (Dz. U. nr 228, poz. 1490 ze zm.), - Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 roku w sprawie szczegółowych zasad działania publicznych poradni psychologiczno-pedagogicznych, w tym publicznych poradni specjalistycznych (Dz. U. nr 228, poz. 1488 ze zm.), - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 28 sierpnia 2009 roku w sprawie organizacji profilaktycznej opieki zdrowotnej nad dziećmi i młodzieżą (Dz. U. nr 139, poz. 1133), - Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 lutego 2012 roku w sprawie ramowych planów nauczania w szkołach publicznych (Dz. U. nr 0, poz. 204 ze zm.) Zajęcia edukacyjne muszą prowadzić czynni zawodowo nauczyciele z minimum 5-cio letnim doświadczeniem zawodowym i posiadający niezbędne kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. nr 50, poz. 400 ze zm.). Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia dokumentacji realizowanych zajęć oraz postępów edukacyjnych uczniów zgodnie z zasadami realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wytworzoną dokumentację Wykonawca przekaże Zamawiającemu. W skład prowadzonej dokumentacji wejdą: dzienniki zajęć wraz z potwierdzeniem obecności dziecka na zajęciach, realizowanymi tematami zajęć, opiniami o postępach dzieci oraz innymi uwagami pedagogicznymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli na każdym etapie realizacji prowadzonych zajęć ich zakresu, prowadzonej dokumentacji oraz innych elementów wykonywanej usługi. Wykonawca (oraz jego pracownicy), który będzie realizował zamówienie jest zobowiązany stosować się do przepisów ustawy o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2002 roku Nr 101, poz. 926 ze zm.) w zakresie w jakim będzie przetwarzał dane osobowe uczestników projektu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji na każdym etapie realizacji zamówienia stosowania przez Wykonawcę przepisów wyżej wskazanej ustawy oraz żądania złożenia pisemnego oświadczenia, że przepisy te są stosowane. W przypadku rażącego naruszenia ustawy o ochronie danych osobowych Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy z Wykonawcą oraz zastosowania kar umownych określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może by wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj.: 34 8355 0009 0070 0708 2000 0003 Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, że wpłata dotyczy wadium znak sprawy ZP.271.21.2012. Do oferty należy dołączyć kopię dowodu wpłaty wadium. Wadium w formie pieniężnej (przelew) musi zostać zaksięgowane na rachunku Zamawiającego przed wskazanym terminem składania ofert: (dzień, godzina, minuta składania ofert). 5. Wadium w formie poręczeń, gwarancji, należy złożyć w oryginale w kancelarii (parter), w terminie nie późniejszym, niż termin składania ofert. Wykonawca winien uzyskać potwierdzenie złożenia wadium. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń, gwarancji bankowych, ubezpieczeniowych, z treści dokumentu musi wynikać, że gwarancja jest bezwarunkowa i na pierwsze żądanie, obejmująca okres związania ofertą tj. 30 dni. 7. Dokonanie wypłaty zabezpieczonej kwoty nie może być uzależnione od spełnienia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych warunków lub przedłożenia jakichkolwiek dokumentów. W przypadku przełożenia gwarancji niezgodnej z ust. 6 lub zawierającej jakiekolwiek dodatkowe zastrzeżenia, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wniósł wadium. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 12. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, Że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wiedza i doświadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mysliborz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach