Gmina Nowa Ruda ogłasza przetarg
- Adres: 57-400 Nowa Ruda, ul. Niepodległości 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (074) 872-22-63 , fax. (074) 872-50-83
- Data zamieszczenia: 2012-09-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Ruda
ul. Niepodległości 1 1
57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie
tel. (074) 872-22-63, fax. (074) 872-50-83
REGON: 00053658000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina.nowaruda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Nowa Ruda, w roku szkolnym 2012/2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w roku szkolnym 2012/2013 w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Nowa Ruda. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzi, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zamawiający wymaga aby prowadzenie zajęć w ramach projektu, odbywało się w dniach od poniedziałku do piątku, nie dłużej niż 2 godziny dziennie dla jednego dziecka, na terenie danej szkoły, której dotyczy zadanie. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności: 1) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego planu pracy zajęć pozalekcyjnych (obejmującego harmonogram oraz zakres zadania) i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły; 2) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie zatwierdzonym planem pracy w terminie do 30.06.2013r.; 3) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, 4) promocja i ewaluacja projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego; 5) przeprowadzenie ewaluacji zajęć; 6) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie; 7) przestrzeganie regulaminu obowiązującego w pracowni, w której prowadzi zajęcia; 8) decydowanie o doborze form, metod i środków dydaktycznych do prowadzenia zajęć; 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na zadania, a w ramach poszczególnych zadań na części. Za ofertę częściową rozumie się jedną z 5 części obejmujących jeden rodzaj zajęć w jednej ze szkół. Możliwe jest złożenie oferty na kilka części. Jednostka 1h w SIWZ używana w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej - 45 minut. Zamówienie będzie realizowane w następujących szkołach i specjalnościach: 1) Zadanie nr II - Szkoła Podstawowa z oddziałami integracyjnymi w Bożkowie Części - 5 Część 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji dla 4 dzieci w roku szk.2012/2013, 36 godzin (2012 rok-16godz., 2013 rok-20godz.). Część 2 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji dla 4 dzieci w roku szk.,2012/2013, 36 godzin (2012 rok-16godz., 2013 rok-20godz.). Część 3. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy dla 14 dzieci - dwie grupy w roku szkolnym 2012/2013, po 30 godzin dla każdej grupy (2012 rok-15 godz., 2013 rok-15 godz.) razem 60 godzin. Część 5. Arteterapia - specjalistyczne zajęcia terapeutyczne dla 4 dzieci niepełnosprawnych w r. szk. 2012/2013, 30 godzin (2012 rok - 16 godz., 2013 rok - 20 godz.). Część 6. Zajęcia rozwijające zainteresowania teatralne dla 7 dzieci w r. szk. 2012/2013, 36 godzin (2012 rok - 16 godzin, 2013 rok - 20 godzin). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.bip.gmina.nowaruda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Nowa Ruda, w roku szkolnym 2012/2013
Dodano: 2012-09-07 - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Nowa Ruda, w roku szkolnym 2010/2011, 2011/2012.
Dodano: 2011-02-21