Przetargi.pl
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III

Gmina Ścinawa ogłasza przetarg

  • Adres: 59-330 Ścinawa, Rynek 17
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8412600 , fax. 076 8412601
  • Data zamieszczenia: 2011-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ścinawa
    Rynek 17 17
    59-330 Ścinawa, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8412600, fax. 076 8412601
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.umig-scinawa.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Nazwa zadania: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III. 2) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych w Szkole Podstawowej Nr 3 w Ścinawie oraz w Szkole Podstawowej w Tymowej w ramach projektu pod nazwą /Indywidualizacja nauczania drogą do sukcesu/ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 3) W ramach niniejszego zamówienia realizowane będą następujące zajęcia, stanowiące odrębne części: a) ZADANIE 1 - Szkoła Podstawowa nr 3 w Ścinawie - 18 części : - Część 1. Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, klasa I. Termin realizacji od .12.2011 r. do 31.03.2013. - łącznie 120 godzin zajęć, w tym: od 12.2011 do 29.06.2012 - 60 h, od 1.09.2012 do 31.03.2013 - 60 h zajęć w okresie realizacji projektu. Zajęcia prowadzone będą w grupie do 8 osób. - Część 2. Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, klasa II. Termin realizacji od .12.2011 r. do 31.03.2013. - łącznie 120 godzin zajęć, w tym: od 12.2011 do 29.06.2012 - 60 h, od 1.09.2012 do 31.03.2013 - 60 h zajęć w okresie realizacji projektu. Zajęcia prowadzone będą w grupie do 8 osób. - Część 3. Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, klasa III. Termin realizacji od 12.2011 r. do 31.03.2013. - łącznie 90 godzin zajęć, w tym: od 12.2011 do 29.06.2012 - 30 h, od 1.09.2012 do 31.03.2013 - 60 h zajęć w okresie realizacji projektu. Zajęcia prowadzone będą w jednej grupie do 8 osób. - Część 4. Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, klasa I-II. Termin realizacji od 12.2011 r. do 31.03.2013. - łącznie 120 godzin zajęć, w tym: od 12.2011 do 29.06.2012 - 60 h, od 1.09.2012 do 31.03.2013 - 60 h zajęć w okresie realizacji projektu. Zajęcia prowadzone będą w grupie do 8 osób. - Część 5. Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, klasa III. Termin realizacji od 12.2011 r. do 31.03.2013. - łącznie 120 godzin zajęć, w tym: od 12.2011 do 29.06.2012 - 60 h, od 1.09.2012 do 31.03.2013 - 60 h zajęć w okresie realizacji projektu. Zajęcia prowadzone będą w grupie do 8 osób. - Część 6. Prowadzenie zajęć logopedycznych. Termin realizacji od 12.2011 r. do 31.03.2013. - łącznie 108 godzin zajęć, w tym: od 12.2011 do 29.06.2012 - 60 h, od 1.09.2012 do 31.03.2013 - 48 h zajęć w okresie realizacji projektu. Zajęcia prowadzone będą w grupie do 4 osób. - Część 7. Prowadzenie zajęć logorytmicznych. Termin realizacji od 12.2011 r. do 31.03.2013. - łącznie 90 godzin zajęć, w tym: od 12.2011 do 29.06.2012 - 30 h, od 1.09.2012 do 31.03.2013 - 60 h zajęć w okresie realizacji projektu. Zajęcia prowadzone będą w grupie do 15 osób. - Część 8. Prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postaw, klasa I. Termin realizacji od 12.2011 r. do 31.03.2013. - łącznie 79 godzin zajęć, w tym: od 12.2011 do 29.06.2012 - 39 h, od 1.09.2012 do 31.03.2013 - 40 h zajęć w okresie realizacji projektu. Zajęcia prowadzone będą w grupie do 15 osób. - Część 9. Prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postaw, klasa II. Termin realizacji od 12.2011 r. do 31.03.2013. - łącznie 79 godzin zajęć, w tym: od 12.2011 do 29.06.2012 - 39 h, od 1.09.2012 do 31.03.2013 - 40 h zajęć w okresie realizacji projektu. Zajęcia prowadzone będą w grupie do 15 osób. - Część 10. Prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postaw, klasa III. Termin realizacji od 12.2011 r. do 31.03.2013. - łącznie 79 godzin zajęć, w tym: od 12.2011 do 29.06.2012 - 39 h, od 1.09.2012 do 31.03.2013 - 40 h zajęć w okresie realizacji projektu. Zajęcia prowadzone będą w grupie do 15 osób. - Część 11. Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania matematyczno -przyrodnicze uczniów klas I - II. Termin realizacji od 12.2011 r. do 31.03.2013. - łącznie 60 godzin zajęć, w tym: od 12.2011 do 29.06.2012 - 30 h, od 1.09.2012 do 31.03.2013 - 30 h zajęć w okresie realizacji projektu. Zajęcia prowadzone będą w grupie do 15 osób. - Część 12. Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania matematyczno -przyrodnicze uczniów klas III. Termin realizacji od 12.2011 r. do 29.06.2012. - łącznie 30 godzin zajęć. Zajęcia prowadzone będą w grupie do 15 osób. - Część 13. Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania plastyczne uczniów. Termin realizacji od 12.2011 r. do 31.03.2013. - łącznie 60 godzin zajęć, w tym: od 12.2011 do 29.06.2012 - 30 h, od 1.09.2012 do 31.03.2013 - 30 h zajęć w okresie realizacji projektu. Zajęcia prowadzone będą w dwóch grupach, ilość uczniów w grupie - do 15 osób. - Część 14. Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania językowe uczniów. Termin realizacji od 12.2011 r. do 31.03.2013. - łącznie 90 godzin zajęć, w tym: od 12.2011 do 29.06.2012 - 60 h, od 1.09.2012 do 31.03.2013 - 30 h zajęć w okresie realizacji projektu. Zajęcia prowadzone będą w dwóch grupach, ilość uczniów w grupie do 15 osób. - Część 15. Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania teatralne uczniów. Termin realizacji od 12.2011 r. do 31.03.2013. - łącznie 90 godzin zajęć, w tym: od 12.2011 do 29.06.2012 - 30h, od 1.09.2012 do 31.03.2013 - 60h zajęć w okresie realizacji projektu. Zajęcia prowadzone będą w grupie do 15 osób. - Część 16. Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania wokalno-taneczne uczniów. Termin realizacji od 12.2011 r. do 31.03.2013. - łącznie 60 godzin zajęć, w tym: od 12.2011 do 29.06.2012 - 30 h, od 1.09.2012 do 31.03.2013 - 30 h zajęć w okresie realizacji projektu. Zajęcia prowadzone będą w grupie do 15 osób. - Część 17. Prowadzenie zajęć terapeutycznych - integracja sensoryczna dla dzieci niepełnosprawnych. Termin realizacji od 12.2011 r. do 31.03.2013. - łącznie 90 godzin zajęć, w tym: od 12.2011 do 29.06.2012 - 30 h, od 1.09.2012 do 31.03.2013 - 60 h zajęć w okresie realizacji projektu. Zajęcia prowadzone będą w grupie do 4 osób. - Część 18. Prowadzenie zajęć terapeutycznych - arteterapia. Termin realizacji od 12.2011 r. do 31.03.2013. - łącznie 90 godzin zajęć, w tym: od 12.2011 do 29.06.2012 - 30 h, od 1.09.2012 do 31.03.2013 - 60 h zajęć w okresie realizacji projektu. Zajęcia prowadzone będą w grupie do 10 osób. b) ZADANIE 2 - Szkoła Podstawowa w Tymowej - 5 części: - Część 19. Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu. Termin realizacji od 12.2011 r. do 31.03.2013. - łącznie 90 godzin zajęć, w tym: od 12.2011 do 29.06.2012 - 60 h, od 1.09.2012 do 31.03.2013 -30 h zajęć w okresie. realizacji projektu Zajęcia prowadzone będą dla grupy 13 osób. - Część 20. Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematyczno-przyrodniczych. Termin realizacji od 12.2011 r. do 31.03.2013. - łącznie 60 godzin zajęć, w tym: od 12.2011 do 29.06.2012 - 30 h, od 1.09.2012 do 31.03.2013 - 30 h zajęć w okresie realizacji projektu. Zajęcia prowadzone będą dla grupy 10 osób. - Część 21. Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Termin realizacji od 12.2011 r. do 31.03.2013. - łącznie 90 godzin zajęć, w tym: od 12.2011 do 29.06.2012 - 60 h, od 1.09.2012 do 31.03.2013 - 30 h zajęć w okresie realizacji projektu. Zajęcia prowadzone będą dla grupy 15 osób. - Część 22. Prowadzenie zajęć dla dzieci z wadami postawy. Termin realizacji od 12.2011 r. do 31.03.2013. - łącznie 60 godzin zajęć, w tym: od 12.2011 do 29.06.2012 - 30 h, od 1.09.2012 do 31.03.2013 - 30 h zajęć w okresie realizacji projektu. Zajęcia prowadzone będą dla grupy14 osób. - Część 23. Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wokalno-taneczne. Termin realizacji od 12.2011 r. do 31.03.2013. - łącznie 60 godzin zajęć, w tym: od 12.2011 do 29.06.2012 - 30 h, od 1.09.2012 do 31.03.2013 -30 h zajęć w okresie realizacji projektu. Zajęcia prowadzone będą w grupie do 15 osób. 4) Wykonawca zobowiązany jest w ramach realizacji projektu do: a) realizacji zajęć według opracowanego przez Wykonawcę programu i harmonogramu zajęć m.in. w oparciu o założenia projektu i programu rozwojowego szkoły, z zastrzeżeniem, że zajęcia mogą być przez Wykonawcę realizowane dopiero po zatwierdzeniu programu, b) przedłożenia programu, o którym mowa w §2 pkt 2 lit. a), podpisanego przez Wykonawcę do akceptacji do Dyrektora Szkoły w terminie 10 dni od dnia zawarcia umowy. Weryfikacja programu nastąpi nie później niż w ciągu 10 dni, a informacja na ten temat zostanie wysłana do Wykonawcy drogą elektroniczną, c) poinformowania uczniów, ich rodziców i opiekunów prawnych o realizacji zajęć w ramach Projektu systemowego /Indywidualizacja nauczania drogą do sukcesu/ - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz dbania, aby w salach, w których odbywają się zajęcia związane z realizacją przedmiotowego Projektu zawsze znajdowały się materiały promocyjne dotyczące Projektu. Materiały promocyjne zostaną dostarczone przez Zamawiającego, d) przeprowadzenia rekrutacji na zajęcia wśród uczniów zakwalifikowanych na podstawie przeprowadzonej przez szkołę przedmiotowej diagnozy. Rekrutacja powinna zakończyć się nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem pierwszych zajęć. Obowiązkiem Wykonawcy jest zebranie deklaracji uczestnictwa dzieci w projekcie i upoważnień do przetwarzania danych osobowych dzieci od rodziców lub opiekunów prawnych w tym samym terminie, e) przekazania Zamawiającemu w terminie do 4 dni po zakończeniu rekrutacji, listy uczestników zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej umowy oraz wypełnionego i podpisanego formularza PEFS stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej umowy, f) prowadzenia zajęć pozalekcyjnych (podział godzin w zależności od części, zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik do umowy o dofinansowanie przedmiotowego projektu z uwzględnieniem obowiązującego planu lekcyjnego uczniów biorących udział w zajęciach i dostępności pomieszczeń w szkole, jak również rozkładu jazdy autobusów dowożących uczniów z innych miejscowości Gminy Ścinawa), tylko w dniach pracy szkoły, nie częściej niż dwa razy w tygodniu. Tygodniowa liczba zajęć nie może przekroczyć 4 godzin dydaktycznych (45 min.), g) zrealizowania w trakcie jednego roku szkolnego nie mniej niż 30 godzin, h) sporządzania i przekazywania Dyrektorowi Szkoły wraz z rachunkiem/fakturą sprawozdania z realizacji umowy w terminie: - do 28.XII.2012r. za okres XII.2011r. - do 05.III.2012r. za okres I i II.2012r. - do 05. V.2012r. za okres III i IV.2012r. - do 05. VII.2012r. za okres V i VI.2012r. - do 05. XI.2012r. za okres IX i X.2012r. - do 05. I.2013r. za okres XI i XII.2012r. - do 05. III.2013r. za okres I i II.2013r. - do 31. III.2013r. za okres III.2013r. Wzór sprawozdania stanowi zał. nr 1 do umowy. i) sporządzania i przekazywania Dyrektorowi Szkoły tabelarycznego zestawienia godzin zrealizowanych w miesiącu, w terminie do 5-go dnia następnego miesiąca. Wzór zestawienia zamieszczony na stronie - www.sp3scinawa.edupage.org j) przedkładania Dyrektorowi Szkoły harmonogramu zajęć w terminie do 28 każdego miesiąca na miesiąc następny zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie - www.sp3scinawa.edupage.org k) prowadzenia dokumentacji z realizacji zajęć, w tym dzienników zajęć, list obecności, dokumentów rekrutacyjnych uczestników projektu, bieżącego monitoringu oraz ewaluacji prowadzonych zajęć, l) poddania się kontroli planowej i nieplanowej zarówno ze strony Zleceniodawcy, jak też instytucji zewnętrznych, udziału w kontrolach Projektu na miejscu, m) udostępniania dziennika zajęć na życzenie Zleceniodawcy i osób kontrolujących realizację Projektu (także w zakresie kontroli zewnętrznych), n) prowadzenia bieżącej współpracy z Koordynatorami Projektu, informowania i zgłaszania Zleceniodawcy i Koordynatorom Projektu wszelkich nieprawidłowości, problemów związanych z realizacją niniejszej umowy, o) udziału w spotkaniach roboczych związanych z realizacją Projektu, p) zapewnienia opieki i bezpieczeństwa dzieciom uczestniczącym w zajęciach, q) wykonywanie innych zadań zleconych przez zleceniodawcę na rzecz projektu związanych miedzy innymi z monitorowaniem, ewaluacją, sprawozdaniem oraz promocją zajęć projektu. 5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów (w tym bezpieczeństwo) w czasie trwania zajęć. 6) Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją projektu do dnia 31 grudnia 2021 r. w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo dokumentacji. 7) Zleceniodawca upoważnia Wykonawcę do przetwarzania danych osobowych beneficjentów ostatecznych Projektu - uczniów, w celu realizacji Projektu, o którym mowa w § 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umig-scinawa.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach