Przetargi.pl
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Zagórz

Zespół Obsługi Szkół w Zagórzu ogłasza przetarg

  • Adres: 38-540 Zagórz, ul. 3 Maja 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4622962 , fax. 13 4633062
  • Data zamieszczenia: 2012-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Szkół w Zagórzu
    ul. 3 Maja 2 2
    38-540 Zagórz, woj. podkarpackie
    tel. 13 4622962, fax. 13 4633062
    REGON: 37027857900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagorz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Zagórz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Zagórz realizowanym przez Gminę Zagórz w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, nr: WND-POKL.09.01.02-18-055-12. Zamówienie obejmuje usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dodatkowych oraz dostawę pomocy dydaktycznych Część I 2.1. Przedmiot zamówienia. 2.1.1. Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Nr WND-POKL.09.01.02-18-055-12 pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Zagórz finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt realizowany będzie w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2.1.2. Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna obejmującą przeprowadzenie zajęć logopedycznych według poniższego zestawienia: Zadanie nr 1 1) Miejsce wykonania usługi: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Św. Kazimierza w Zagórzu, ul. Piłsudskiego 70, 38 - 540 Zagórz; 2) Rodzaj zajęć: zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 90 godzin w roku szkolnym 2012-2013 (42 godz. w 2012 r. i 48 godz. w 2013 r.), zajęcia w 3 grupach -12 uczniów. Zadanie nr 2 1) Miejsce wykonania usługi: Szkoła Podstawowa w Łukowem, Łukowe 65, 38 - 516 Tarnawa Dolna; 2) Rodzaj zajęć: zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 60 godzin w roku szkolnym 2012-2013 (28 godz. w 2012 r. i 32 godz. w 2013 r.), zajęcia w 2 grupach - 8 uczniów. Zadanie nr 3 1) Miejsce wykonania usługi: Szkoła Podstawowa w Czaszynie, Czaszyn 191, 38 - 516 Tarnawa Dolna; 2) Rodzaj zajęć: zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013, (14 godz. w 2012 r. i 16 godz. w 2013 r.) 1 grupa - 3 uczniów. Zadanie nr 4 1) Miejsce wykonania usługi: Szkoła Podstawowa w Tarnawie Dolnej, Tarnawa Dolna 28, 38 - 516 Tarnawa Dolna; 2) Rodzaj zajęć: zajęcia logopedyczne dla dzieci z wadami wymowy - 90 godzin w roku szkolnym 2012-2013, (42 godz. w 2012 r. i 48 godz. w 2013 r.) zajęcia w 3 grupach - 10 uczniów. Zadanie nr 5 1) Miejsce wykonania usługi: Szkoła Podstawowa w Zahutyniu, Zahutyń 111, 38 - 500 Sanok; 2) Rodzaj zajęć: zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 30 godzin w roku szkolnym 2012-2013, (14 godz. w 2012 r. i 16 godz. w 2013 r.) 1 grupa - 4 uczniów. Zadanie nr 6 1) Miejsce wykonania usługi: Szkoła Podstawowa w Porażu, Poraż 45, 38 - 540 Zagórz; 2) Rodzaj zajęć: zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 60 godzin w roku szkolnym 2012-2013, (28 godz. w 2012 r. i 32 godz. w 2013 r.) zajęcia w 2 grupach - 8 uczniów. Razem: 360 godzin, 168 godz. zajęć w 2012 r. i 192 godz. zajęć w 2013 r. Jednostka 1 godzina używana w SIWZ odpowiada czasowo 60 minutom. 2.1.3. Zamawiający wymaga aby prowadzenie zajęć w ramach projektu odbywało się od poniedziałku do piątku na terenie szkoły. Prowadzący zajęcia będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentowanie realizowanych zajęć. Do obowiązków prowadzącego będzie należało m. in.: a) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego planu pracy zajęć pozalekcyjnych (obejmującego harmonogram oraz zakres zadania ) i przedstawienie go do akceptacji dyrektorowi szkoły; b) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 28 czerwca 2013 roku; c) dokumentowanie zajęć (dzienników zajęć, list obecności); d) sporządzanie sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć, współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia; e) promocja i ewaluacja - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego; f) przestrzeganie regulaminu obowiązującego w pracowni , w której prowadzi się zajęcia g) szczegółowy zakres obowiązków ujęty został w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 1a do SIWZ. Część II 2.2. Przedmiot zamówienia. 2.2.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych na potrzeby prowadzenia zajęć edukacyjnych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Zagórz finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt realizowany będzie w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2.2.2. Rodzaj oraz ilości pomocy wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 5 do niniejszej Specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pomoce w pogrupowanych pakietach dla każdej szkoły oddzielnie według załącznika nr 5 tj. do następujących szkół: 1) Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Św. Kazimierza w Zagórzu, ul. Piłsudskiego 70, 38 - 540 Zagórz; 2) Szkoła Podstawowa w Łukowem, Łukowe 65, 38 - 516 Tarnawa Dolna; 3) Szkoła Podstawowa w Czaszynie, Czaszyn 191, 38 - 516 Tarnawa Dolna; 4) Szkoła Podstawowa im. Wincentego Witosa w Tarnawie Dolnej, Tarnawa Dolna 28, 38 - 516 Tarnawa Dolna; 5) Szkoła Podstawowa w Zahutyniu, Zahutyń 111, 38 - 500 Sanok; 6) Szkoła Podstawowa w Porażu, Poraż 45, 38 - 540 Zagórz 2.2.3. Wykonawca we własnym zakresie zapewni rozładunek dostarczonych pomocy dydaktycznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zagorz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach