Przetargi.pl
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów kl. I-III szkół podstawowych w Gminie Pyzdry

Urząd Gminy i Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 62-310 Pyzdry, ul. Taczanowskiego 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2768333 , fax. 063 2768334
  • Data zamieszczenia: 2011-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta
    ul. Taczanowskiego 1 1
    62-310 Pyzdry, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2768333, fax. 063 2768334
    REGON: 00052959700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyzdry.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów kl. I-III szkół podstawowych w Gminie Pyzdry
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna dla uczniów Samorządowej Szkoły Podstawowej w Pyzdrach, Samorządowej Szkoły Podstawowej w Lisewie, Samorządowej Szkoły Podstawowej w Górnych Gradach, Samorządowej Szkole Podstawowej we Wrąbczynkowskich Holendrach oraz Samorządowej Szkoły Podstawowej w Pietrzykowie w ramach realizacji projektu Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III szkół podstawowych realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Celem głównym jest wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów, poprzez indywidualizację procesu dydaktyczno - wychowawczego w klasach I-III, zmniejszenie dysproporcji w osiągnięciach edukacyjnych oraz wpływ na podniesienie jakości poziomu kształcenia co spowoduje wzrost umiejętności praktycznych uczniów, pokonanie trudności w nauce, wzrost u uczniów pewności siebie, nabywanie umiejętności planowania i zagospodarowania czasu wolnego, prawidłowe funkcjonowanie w środowisku rówieśniczym, umiejętne korzystanie z gier i programów komputerowych, poznanie z innej strony matematyki, poprawę wyników nauczania i wyników sprawdzianu kompetencji po kl III. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów, w ramach zajęć wyrównawczych. Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, zajęć logopedycznych korygujące wady wymowy oraz prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postaw mającej na celu usprawnienie motoryki uczestników. A także prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem zajęć z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych. Obowiązki prowadzącego zajęcia pozalekcyjne a)prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (podział godzin w zależności od części), w terminie maksymalnym do 31 maja 2012 (w grupie minimum 4 uczestników lub indywidualnie zajęcia logopedyczne), zgodnie z projektem. b)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności) c)pomoc dyrektorowi szkoły w której prowadzone są zajęcia w przygotowywaniu sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć poprzez sporządzanie sprawozdań. Zamówienie obejmuje prowadzenie, zgodnie z opracowanymi przez zespoły nauczycielskie programami indywidualizacji, niżej wymienionych zajęć: Zadanie I - miejsce wykonania usługi - Samorządowa Szkoła Podstawowa w Pyzdrach: 1.zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w wymiarze - 300 godzin - 6 grup (razem 62 osoby) 2.zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 250 godzin- 5 grup (razem 29 osób) 3.gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - 200 godzin - 4 grupy (razem 68 osób) 4.zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w kierunku matematyczno - przyrodniczym - 200 godzin - 4 grupy (razem 40 osób) Zadanie II- miejsce wykonania usługi - Samorządowa Szkoła Podstawowa w Lisewie: 1.zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w wymiarze - 90 godzin - 3 grupy (razem 14 osób) 2.zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 30 godz. - 1 grupa (razem 9 osób) 3.zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 60 godzin - (11 osób) 4.gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - 30 godzin - (9 osób) 5.zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w kierunku matematyczno - przyrodniczym - 30 godzin - 1 grupa (14 osób) 6.zajęcia rozwijające zdolności w kierunku polonistycznym - 30 godzin - 1 grupa (10 osób) 7.zajęcia rozwijające zdolności artystyczne - 30 godzin - 1 grupa (7 osób) 8.zajęcia rozwijające zdolności muzyczne - 30 godzin - 1 grupa (7 osób) Zadanie III - miejsce wykonania usługi - Samorządowa Szkoła Podstawowa w Górnych Grądach: 1.zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w wymiarze - 90 godzin - 3 grupy (razem 17 osób) 2.zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 90 godz. - 3 grupy ( razem 13 osób) 3.zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 30 godzin - (4 osoby) 4. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia sportowe - 60godzin - 2 grupy (razem 18 osób) 5.zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia artystyczne - 60 godzin - 1 grupa (18 osób) Zadanie IV - miejsce wykonania usługi - Samorządowa Szkoła Podstawowa we Wrąbczynkowskich Holendrach : 1.zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 90 godzin - ( 4 osoby) 2.zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 60 godzin - 2 grupy (7 osób) 3.zajęcia korekcyjno - kompensacyjne - 60 godzin -2 grupy (razem 8 osób) 4.zajęcia rozwijające zdolności matematyczno - przyrodnicze - 30 godzin - (7 osób) 5.zajęcia rozwijające zdolności polonistyczne - 30 godzin - (7 osób) Zadanie V- miejsce wykonania usługi - Samorządowa Szkoła Podstawowa w Pietrzykowie 1.zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w wymiarze - 30 godzin -1 grupa (11 osób) 2.zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 60 godz - 2 grupy (razem 18 osób) 3.zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 60 godzin (15 osób) 4.zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 60 godzin 2 grupy (razem 23 osoby) 5.zajęcia rozwijające zdolności plastyczne - 60 godzin - 2 grupy (razem 23 osoby) 6.zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia sportowe - 60 godzin - 2 grupy (razem 23 osoby)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pyzdry.pl/bip/zamowienia-publiczne/zamowienia.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach