Przetargi.pl
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III Szkół Podstawowych w gminie Wiązownica w ramach Działania: 9.1.Wyrównywania szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie: 9.1.2.Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Wójt Gminy Wiązownica ogłasza przetarg

  • Adres: 37-522 Wiązownica, Wiązownica 208
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 622-36-31
  • Data zamieszczenia: 2012-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Wiązownica
    Wiązownica 208 208
    37-522 Wiązownica, woj. podkarpackie
    tel. 016 622-36-31
    REGON: 00055167400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiazownica.regiony.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III Szkół Podstawowych w gminie Wiązownica w ramach Działania: 9.1.Wyrównywania szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie: 9.1.2.Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiot zamówienia dotyczy przeprowadzenie dodatkowych zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Wiązownica, współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych oraz dostawa pomocy dydaktycznych na doposażenie sal dydaktycznych szkół niezbędnych do prawidłowego prowadzenia zajęć przewidzianych w ramach projektu. 2) Gmina Wiązownica reprezentowana przez Wójta Gminy wyznaczona w trybie art. 16 ust. 4 ustawy z dnia z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych ( tekst jedn. Dz. U. z 2010, Nr 113, poz. 759 z późn. zm., ) jako Zamawiający upoważniony do przeprowadzenia niniejszego postępowania w imieniu i na rzecz następujących jednostek organizacyjnych: 1. Zespół Szkół w Wiązownicy, 2. Zespół Szkół w Szówsku, 3. Zespół Szkół w Zapałowie, 4. Szkoła Podstawowa w Piwodzie ( z filią w Cetuli), 5. Szkoła Podstawowa w Ryszkowej Woli, 6. Szkoła Podstawowa w Manasterzu. 7. Szkoła Podstawowa w Mołodyczu. 3) W ramach udzielonego pełnomocnictwa, zamawiający przeprowadzi postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego oraz dokona rozstrzygnięcia postępowania, w tym wyboru najkorzystniejszej oferty bądź unieważnienia postępowania. 4) Umowy na realizację przedmiotu zamówienia zawierane będą pomiędzy wybranymi w przetargu wykonawcami a poszczególnymi dyrektorami jednostek organizacyjnych. 5) Zajęcia w ramach projektu prowadzone będą w 7 szkołach na terenie Gminy Wiązownica: 1) Szkoła Podstawowa w Szówsku 2) Szkoła Podstawowa w Wiązownicy 3) Szkoła Podstawowa w Manasterzu 4) Szkoła Podstawowa w Piwodzie ( wraz z Filią w Cetuli) 5) Szkoła Podstawowa w Zapałowie 6) Szkoła Podstawowa w Ryszkowej Woli 7) Szkoła Podstawowa w Mołodyczu 6) W ramach projektu przewiduje się dodatkowo doposażenie sal w pomoce dydaktyczne niezbędnych do prawidłowego prowadzenia zajęć przewidzianych w ramach projektu. 7) Wszystkie zajęcia odbywać się będą w dni nauki szkolnej po zakończeniu obowiązkowych zajęć lekcyjnych. Zamawiający zapewni bezpłatny dostęp do sal, w których prowadzone będą zajęcia w szkołach biorących udział w projekcie. 8) Wykonawca zapewni osiągnięcie docelowych wskaźników projektu określonych we wniosku o dofinansowanie we wskazanych poniżej zadaniach: - poprawa umiejętności uczniów ze zdiagnozowanymi deficytami logopedycznymi , - poprawa umiejętności uczniów poprzez zajęcia wyrównawcze z czytania i pisania oraz z matematyki - dotyczy wszystkich uczestników zajęć przeznaczonych dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, - zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, - zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy oraz rozwijanie szczególnych zainteresowań uczniów w tym: zainteresowań matematyczno - przyrodniczych, plastycznych i artystycznych. 6) Obowiązki wykonawcy: Osoby prowadzące poszczególne zajęcia przeprowadzą ewaluację projektu, sporządzą testy oraz ankiety z ewaluacji w terminie ustalonym przez Zamawiającego, sprawdzające wiedzę uczniów na początku oraz na końcu przeprowadzonych zajęć. Zobowiązane są do prowadzenia dokumentacji szkoleń w postaci dzienników zajęć. Harmonogram realizacji poszczególnych zajęć Wykonawca opracuje we współpracy z dyrektorami poszczególnych szkół biorących udział w projekcie, uwzględniając podział zajęć dla każdej szkoły oraz plan lekcji beneficjentów ostatecznych. Harmonogram zajęć będzie musiał być dostosowany do harmonogramu zajęć w ujęciu miesięcznym i rocznym wynikającym z wniosku o dofinansowanie oraz potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany miesięcznego planu zajęć. Zmiana przedmiotowego planu zajęć nie wymaga formy aneksu do umowy. Przed rozpoczęciem zajęć edukacyjnych Wykonawca otrzyma od dyrektorów poszczególnych szkół objętych projektem listy uczniów zakwalifikowanych do udziału w projekcie (Beneficjentów Ostatecznych), z podziałem na grupy w ramach każdego rodzaju zajęć. Liczba osób w grupie dla poszczególnych rodzajów zajęć będzie zgodna z wytycznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 228, poz. 1487) w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologicznej w publicznych przedszkolach, szkołach placówkach oraz z zapisami wniosków o dofinansowanie projektu. 7) Wykonawca będzie przekazywał następujące dokumenty dotyczące realizacji zajęć: - miesięczne sprawozdania z realizacji godzin w poszczególnych grupach zawierające analizę frekwencji uczestników na zajęciach (w terminie do 10 dnia następnego miesiąca), - imienny wykaz osób, które brały udział w zajęciach (w terminie do 10 dnia następnego miesiąca), - imienny wykaz osób, które zrezygnowały z udziału w zajęciach (w terminie do 10 dnia następnego miesiąca), - lista obecności uczniów (w terminie do 10 dnia następnego miesiąca), - opisowa indywidualna ocena każdego ucznia na koniec projektu, - zbiorcze podsumowanie dotyczące badania rezultatów zrealizowanych zajęć dydaktycznych w całym okresie obowiązywania umowy. Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia dziennika zajęć osobno dla każdej grupy oraz do prowadzenia zajęć metodami aktywizującymi z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb edukacyjnych i rozwojowych dziecka, z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych od momentu ich dostarczenia przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany umieścić logo programu i oznaczenia wskazane przez Zamawiającego na wszystkich opracowanych przez siebie materiałach oraz w korespondencji prowadzonej w związku z realizacją umowy. Wykonawca będzie zobowiązany do wydania uczestnikom projektu zaświadczeń o udziale w danych zajęciach na zakończenie zajęć. Przedmiotem zamówienia został podzielony na 32 następujących części: Część (zadanie) Nr 1 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w szkole podstawowej w Wiązownicy o następującym zakresie: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonym ryzykiem dysleksji w łącznym wymiarze w ilości 32 godz. Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r. Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 8 uczniów. Część(zadanie) Nr 2 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III W szkole podstawowej w Wiązownicy o następującym zakresie: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych ( 2 grupy) w łącznym wymiarze godzin w ilości 64 (2 grupyx32). Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r. Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 13 uczniów. Część (zadanie) Nr 3 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III W szkole podstawowej w Wiązownicy o następującym zakresie: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy łącznym wymiarze w ilości 32 godzin. Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r. Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 5 uczniów. Część (zadanie) Nr 4 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III W szkole podstawowej w Wiązownicy o następującym zakresie: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych w tym: prowadzenie obserwacji przyrodniczych, wykonywanie doświadczeń i eksperymentów, prowadzenie hodowli i obserwacje mikroskopowe, rozwijanie zainteresowań i zdolności matematycznych z ukierunkowaniem do udziału w konkursach matematycznych w łącznym wymiarze w ilości 32 godzin. Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r. Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów. Część(zadanie) Nr 5 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III W szkole podstawowej w Wiązownicy o następującym zakresie: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie w łącznym wymiarze w ilości 32 godzin. Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r. Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 12 uczniów. Część(zadanie) Nr 6 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III W szkole podstawowej w Szówsku o następującym zakresie: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonym ryzykiem dysleksji w łącznym wymiarze w ilości 40 godz. Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r. Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 8 uczniów. Część (zadanie) Nr 7 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III W szkole podstawowej w Szówsku o następującym zakresie: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w łącznym wymiarze w ilości 40 godz. Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r. Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 8 uczniów. Część(zadanie) Nr 8 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III W szkole podstawowej w Szówsku o następującym zakresie: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy łącznym wymiarze godzin w ilości 80 godzin (2 grupy x40 godz.). Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r. Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 8 uczniów. Część (zadanie) Nr 9 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III W szkole podstawowej w Szówsku o następującym zakresie: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w łącznym wymiarze w ilości 40 godz. Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r. Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 7 uczniów. Część (zadanie) Nr 10 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III W szkole podstawowej w Szówsku o następującym zakresie: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem umiejętności plastycznych i technicznych w łącznym wymiarze w ilości 40 godzin. Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r. Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 8 uczniów. Część(zadanie) Nr 11 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III W szkole podstawowej w Piwodzie ( wraz z filią w Cetuli) o następującym zakresie: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonym ryzykiem dysleksji w łącznym wymiarze w ilości 35 godz. Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r. Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 7 uczniów. Część(zadanie) Nr 12 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III W szkole podstawowej w Piwodzie ( wraz z filią w Cetuli) o następującym zakresie: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w łącznym wymiarze w ilości 35 godz. Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r. Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 6 uczniów. Część(zadanie) Nr 13 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III W szkole podstawowej w Piwodzie ( wraz z filią w Cetuli) o następującym zakresie: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy łącznym wymiarze w ilości 80 godzin (2 grupy x40 godz.). Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r. Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 14 uczniów. Część (zadanie) Nr 14 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III W szkole podstawowej w Piwodzie ( wraz z filią w Cetuli) o następującym zakresie: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w łącznym wymiarze w ilości 120 godz. ( 3 grupyx40 godz.) Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r. Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 28 uczniów. Część(zadanie) Nr 15 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III W szkole podstawowej w Piwodzie ( wraz z filią w Cetuli) o następującym zakresie: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem umiejętności teatralnych w łącznym wymiarze w ilości 35 godzin. Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r. Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów. Część (zadanie) Nr 16 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III W szkole podstawowej w Piwodzie ( wraz z filią w Cetuli) o następującym zakresie: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem umiejętności plastycznych w łącznym wymiarze w ilości 35 godzin. Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r. Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów. Część (zadanie) Nr 17 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III W szkole podstawowej w Ryszkowej Woli o następującym zakresie: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonym ryzykiem dysleksji w łącznym wymiarze w ilości 90 godz. ( 3 grupy) Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r. Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 11 uczniów. Część (zadanie) Nr 18 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III W szkole podstawowej w Ryszkowej Woli o następującym zakresie: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w łącznym wymiarze w ilości 60 godz. Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r. Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 6 uczniów. Część (zadanie) Nr 19 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III W szkole podstawowej w Ryszkowej Woli o następującym zakresie: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w łącznym wymiarze w ilości 30 godz. Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r. Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 3 uczniów. Część (zadanie) Nr 20 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III W szkole podstawowej w Ryszkowej Woli o następującym zakresie: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych, np. prowadzenie obserwacji przyrodniczych w łącznym wymiarze w ilości 30 godzin. Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r. Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 4 uczniów. Część(zadanie) Nr 21 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III W szkole podstawowej w Ryszkowej Woli o następującym zakresie: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem umiejętności artystycznych, w łącznym wymiarze w ilości 30 godzin. Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r. Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 5 uczniów Część (zadanie) Nr 22 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III W szkole podstawowej w Zapałowie o następującym zakresie: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonym ryzykiem dysleksji w łącznym wymiarze w ilości 90 godz. ( 3 grupy) Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r. Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 22 uczniów. Część (zadanie) Nr 23 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III W szkole podstawowej w Zapałowie o następującym zakresie: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w łącznym wymiarze w ilości 60 godz. ( 2 grupy) Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r. Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów. Część (zadanie) Nr 24 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III W szkole podstawowej w Zapałowie o następującym zakresie: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy ( 2 grupy) w łącznym wymiarze w ilości 60 godz. ( 2x30 godz.) Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r. Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów. Część (zadanie) Nr 25 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III W szkole podstawowej w Zapałowie o następującym zakresie: Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w łącznym wymiarze w ilości 30 godz. Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r. Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 4 uczniów. Część (zadanie) Nr 26 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III W szkole podstawowej w Zapałowie o następującym zakresie: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w łącznym wymiarze w ilości 30 godz. Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r. Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 10 uczniów. Część (zadanie) Nr 27 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III W szkole podstawowej w Zapałowie o następującym zakresie: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem umiejętności plastycznych, w łącznym wymiarze w ilości 30 godzin. Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r. Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 5 uczniów Część (zadanie) Nr 28 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III W szkole podstawowej w Manasterzu o następującym zakresie: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonym ryzykiem dysleksji w łącznym wymiarze w ilości 32 godz. Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r. Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 6 uczniów. Część (zadanie) Nr 29 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III W szkole podstawowej w Manasterzu o następującym zakresie: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w łącznym wymiarze w ilości 32 godz. Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r. Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 6 uczniów. Część (zadanie) Nr 30 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III W szkole podstawowej w Mołodyczu o następującym zakresie: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonym ryzykiem dysleksji w łącznym wymiarze w ilości 200 godz. Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r. Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 14 uczniów. Część(zadanie) Nr 31 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III W szkole podstawowej w Mołodyczu o następującym zakresie: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w łącznym wymiarze w ilości 120 godz. Termin realizacji do dnia 30.06.2013 r. Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów. Część (zadanie) Nr 32 Doposażenie sal dydaktycznych w pomoce dydaktyczne na doposażenie sal dydaktycznych szkół niezbędnych do prawidłowego prowadzenia zajęć przewidzianych w ramach projektu, wg. zestawienia stanowiącego zał. do siwz.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia wadium przetargowego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiazownica.com lub www.bip.wiazownica.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach