Przetargi.pl
Indywidualizacja nauczania w klasach I - III szkół podstawowych na terenie Gminy Malanów

Gminny Zespół Obsługi Oświaty ogłasza przetarg

  • Adres: 62-709 Malanów, ul. Turecka 16
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 288 30 83 , fax. 0-63 288 30 83
  • Data zamieszczenia: 2011-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Obsługi Oświaty
    ul. Turecka 16 16
    62-709 Malanów, woj. wielkopolskie
    tel. 0-63 288 30 83, fax. 0-63 288 30 83
    REGON: 00114322700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Indywidualizacja nauczania w klasach I - III szkół podstawowych na terenie Gminy Malanów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do 38. 1.2. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Realizacja zajęć dodatkowych, wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Malanów w ramach projektu finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pt: Z radością patrzymy w przyszłość - indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych na terenie Gminy Malanów. Zakres, ilość i rodzaj zajęć w poszczególnych szkołach określają szczegółowe zadania stanowiące części zamówienia. Czas trwania jednej godziny zajęć przewiduje się jako 45 minut nieprzerwanej pracy. 1.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy: Zajęcia w SP w Malanowie z zakresu trudności czytania i pisania w ilości 35 zajęć. Grupa 1 (I klasistów). 1.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy: Zajęcia w SP w Malanowie z zakresu trudności czytania i pisania w ilości 35 zajęć. Grupa 2 (II klasistów). 1.3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy: Zajęcia w SP w Malanowie z zakresu trudności czytania i pisania w ilości 35 zajęć. Grupa 3 (II klasistów). 1.4 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy: Zajęcia w SP w Malanowie z zakresu trudności w zdobywaniu wiedzy matematycznej w ilości 35 zajęć. Grupa 1 (II klasistów). 1.5 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy: Zajęcia w SP w Malanowie z zakresu trudności w zdobywaniu wiedzy matematycznej w ilości 35 zajęć. Grupa 2 (II klasistów). 1.6 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy: Zajęcia w SP w Malanowie z zakresu trudności w zdobywaniu wiedzy matematycznej w ilości 35 zajęć. Grupa 3 (III klasistów). 1.7 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 7 dotyczy: Zajęcia w SP w Malanowie z zakresu zaburzeń mowy w ilości 70 zajęć. 1.8 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 8 dotyczy: Zajęcia w SP w Malanowie z zakresu zaburzeń komunikacji społecznej w ilości 70 zajęć. 1.9 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 9 dotyczy: Zajęcia w SP w Malanowie z zakresu gimnastyki korekcyjnej w ilości 70 zajęć. 1.10 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 10 dotyczy: Zajęcia w SP w Malanowie dla wybitnie uzdolnionych z zakresu nauk matematyczno - przyrodniczych w ilości 35 zajęć. Grupa 1 (I klasistów). 1.11 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 11 dotyczy: Zajęcia w SP w Malanowie dla wybitnie uzdolnionych z zakresu nauk matematyczno - przyrodniczych w ilości 35 zajęć. Grupa 2 (I klasistów). 1.12 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 12 dotyczy: Zajęcia w SP w Malanowie dla wybitnie uzdolnionych z zakresu nauk matematyczno - przyrodniczych w ilości 70 zajęć. Grupa 3 (II - III klasistów). 1.13 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 13 dotyczy: Zajęcia w SP w Malanowie dla wybitnie uzdolnionych z zakresu języka polskiego w ilości 35 zajęć. Grupa 1 (I klasistów). 1.14 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 14 dotyczy: Zajęcia w SP w Malanowie dla wybitnie uzdolnionych z zakresu języka polskiego w ilości 70 zajęć. Grupa 2 (II-III klasistów). 1.15 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 15 dotyczy: Zajęcia w SP w Malanowie dla wybitnie uzdolnionych z zakresu języka polskiego w ilości 35 zajęć. Grupa 3 (III klasistów). 1.16 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 16 dotyczy: Zajęcia w SP w Malanowie dla uczniów uzdolnionych w zakresie języka angielskiego w ilości 70 zajęć. 2.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 17 dotyczy: Zajęcia w SP w Kotwasicach z zakresu trudności czytania i pisania w ilości 30 zajęć. 2.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 18 dotyczy: Zajęcia w SP w Kotwasicach z zakresu trudności w zdobywaniu wiedzy matematycznej w ilości 30 zajęć. 2.3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 19 dotyczy: Zajęcia w SP w Kotwasicach z zakresu zaburzeń komunikacji społecznej w ilości 30 zajęć. 2.4 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 20 dotyczy: Zajęcia w SP w Kotwasicach rozwijające z języka angielskiego w ilości 30 zajęć. 2.5 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 21 dotyczy: Zajęcia w SP w Kotwasicach z zakresu zaburzeń mowy w ilości 30 zajęć. 3.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 22 dotyczy: Zajęcia w SP w Dziadowicach z zakresu zaburzeń komunikacji społecznej w ilości 30 zajęć. 3.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 23 dotyczy: Zajęcia w SP w Dziadowicach z zakresu gimnastyki korekcyjnej w ilości 30 zajęć. 3.3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 24 dotyczy: Zajęcia w SP w Dziadowicach z zakresu trudności w zdobywaniu wiedzy matematycznej w ilości 30 zajęć. 3.4 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 25 dotyczy: Zajęcia w SP w Dziadowicach dla uczniów uzdolnionych w zakresie języka angielskiego w ilości 30 zajęć. 3.5 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 26 dotyczy: Zajęcia w SP w Dziadowicach z zakresu zaburzeń mowy w ilości 60 zajęć. 3.6 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 27 dotyczy: Zajęcia w SP w Dziadowicach dla wybitnie uzdolnionych z zakresu matematyki w ilości 30 zajęć. 3.7 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 28 dotyczy: Zajęcia w SP w Dziadowicach dla wybitnie uzdolnionych z zakresu przyrody w ilości 30 zajęć. 4.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 29 dotyczy: Zajęcia w SP w Miłaczewie z zakresu trudności czytania i pisania w ilości 30 zajęć. Grupa 1 (III klasitów). 4.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 30 dotyczy: Zajęcia w SP w Miłaczewie z zakresu trudności czytania i pisania w ilości 60 zajęć. Grupa 2 (I klasitów). 4.3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 31 dotyczy: Zajęcia w SP w Miłaczewie z zakresu trudności czytania i pisania w ilości 60 zajęć. Grupa 3 (II klasitów). 4.4 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 32 dotyczy: Zajęcia w SP w Miłaczewie z zakresu trudności w zdobywaniu wiedzy matematycznej w ilości 60 zajęć. Grupa 1 (III klasitów). 4.5 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 33 dotyczy: Zajęcia w SP w Miłaczewie z zakresu trudności w zdobywaniu wiedzy matematycznej w ilości 30 zajęć. Grupa 2 (II klasitów). 4.6 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 34 dotyczy: Zajęcia w SP w Miłaczewie z zakresu trudności w zdobywaniu wiedzy matematycznej w ilości 30 zajęć. Grupa 3 (I klasitów). 4.7 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 35 dotyczy: Zajęcia w SP w Miłaczewie z zakresu zaburzeń mowy w ilości 60 zajęć. 4.8 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 36 dotyczy: Zajęcia w SP w Miłaczewie z zakresu gimnastyki korekcyjnej w ilości w ilości 60 zajęć. 4.9 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 37 dotyczy: Zajęcia w SP w Miłaczewie dla wybitnie uzdolnionych z zakresu informatyki w ilości w ilości 30 zajęć. 4.10 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 38 dotyczy: Zajęcia w SP w Miłaczewie dla uczniów uzdolnionych w zakresie języka angielskiego w ilości 30 zajęć.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach