Przetargi.pl
Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w gminie Bytów część II -Dostawa pomocy edukacyjnych

Gmina Bytów ogłasza przetarg

  • Adres: 77-100 Bytów, ul. 1-go Maja 15
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 822 20 11 , fax. 59 822 25 92
  • Data zamieszczenia: 2012-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytów
    ul. 1-go Maja 15 15
    77-100 Bytów, woj. pomorskie
    tel. 59 822 20 11, fax. 59 822 25 92
    REGON: 77097949900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w gminie Bytów część II -Dostawa pomocy edukacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do wyznaczonych szkół podstawowych na terenie gminy Bytów, fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III. Zamówienie obejmuje: 1. Dostawę laptopa (waga do 3 kg, przekątna ekranu min. 15.6 cali, rozdzielczość ekranu min. 1366 x 768, zamawiający dopuszcza komputer z procesorem klasy x 86 dedykowanym do pracy w komputerach przenośnych osiągającym w teście Passmark CPU Mark wynik min.: 3500 punktów (wynik zaproponowanego procesora znajduje się na stronie www.cpubenchmark.net). pamięć RAM min. 2 GB, dysk twardy min. 250 GB, nagrywarka DVD, złącza USB, VGA, HDMI, gniazdo LAN, gniazdo słuchawek i mikrofonu, system operacyjny: Windows 7 lub równoważny tj. zainstalowany polskojęzyczny system operacyjny umożliwiający współpracę z aplikacjami przeznaczonymi na platformę Windows ze względu na fakt użytkowania przez uczniów i nauczycieli aplikacji działających w większości pod kontrolą tegoż systemu), gwarancja: min. 24 miesiące. 1 sztuka. 2. Dostawę drukarki (Monochromatyczna drukarka laserowa drukująca min. 16 str./min. Wyposażona musi być w podajnik kasetowy na min.150 arkuszy oraz tacę odbiorczą na 100 arkuszy, interfejs USB 2.0. i posiadać wbudowany procesor min. 150MHz oraz standardową pamięć min 8MB RAM) - sztuk 1. 3. Dostawę projektora multimedialnego - technologia oszczędzania prądu LED, micro USB i SD Card Reader umożliwiające przegrywanie danych multimedialnie bez użycia komputera. Zintegrowana bateria umożliwia prezentacje do 2 h bez potrzeby użycia kabla zasilającego. RGB LED. Rozdzielczość WVGA (845 x 480). Natężenie światła 20 ANSI Lumen. Ostry kontrast min. 2.000:1. Mobilność: waga maksymalnie do 0,4 kg, Mini HDMI i SD Card Slot. Dołączony kabel VGA. Żywotność LED-20.000 h - 1 sztuka, gwarancja: min. 24 miesiące. 4. Dostawę laptopa (waga do 3 kg, przekątna ekranu min. 15.6cali, rozdzielczość ekranu min. 1366 x 768, zamawiający dopuszcza komputer z procesorem klasy x 86 dedykowanym do pracy w komputerach przenośnych osiągającym w teście Passmark CPU Mark wynik min.: 3500 punktów (wynik zaproponowanego procesora znajduje się na stronie www.cpubenchmark.net). pamięć RAM min. 2 GB, dysk twardy min. 250 GB, nagrywarka DVD, złącza USB, VGA, HDMI, gniazdo LAN, gniazdo słuchawek i mikrofonu, system operacyjny: Windows 7 lub równoważny tj. zainstalowany polskojęzyczny system operacyjny umożliwiający współpracę z aplikacjami przeznaczonymi na platformę Windows ze względu na fakt użytkowania przez uczniów i nauczycieli aplikacji działających w większości pod kontrolą tegoż systemu), gwarancja: min. 24 miesiące. 1 sztuka. 5. Dostawę aparatu fotograficznego; kompaktowy wyposażony w matrycę o rozdzielczości min. 14 miliona pikseli i obiektyw z min. 4 krotnym zoomem. Ekran min. 2,7-calowy ekran LCD o rozdzielczości co najmniej 230 000 punktów. Wyposażony musi być w funkcję nagrywania filmów w rozdzielczości HD. ładowarkę - 1 sztuka. 6. Dostawę pomocy dydaktycznych na potrzeby prowadzenia zajęć logopedycznych. 7. Dostawę pomocy dydaktycznych na potrzeby prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu. 8. Dostawę pomocy dydaktycznych na potrzeby prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 9. Dostawę pomocy dydaktycznych na potrzeby prowadzenia zajęć dla uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych. 10. Dostawę pomocy dydaktycznych na potrzeby prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej. Rzeczy te przeznaczone są dla dzieci ze szkół podstawowych do zajęć edukacyjnych - powinny zatem uwzględniać wiek dzieci, klasy I - III SP; powinny posiadać także odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami oraz być w 100% bezpieczne dla dzieci - beneficjentów ostatecznych w projekcie. Szczegółowe zestawienie zamówienia podano w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bytow.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach