Przetargi.pl
Industrialne Centrum Kultury w dzielnicy Niewiadom – roboty ogólnobudowlane remontowe z podziałem na zadania: zadanie 1) ICK Dom Kultury – roboty remontowe ogólnobudowlane i instalacyjne, zadanie 2) ICK budynek przy ul. Mościckiego – remont sanitariatu.

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
  • Data zamieszczenia: 2017-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. +48324392302, fax. +48324224124
    REGON: 276255430
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Industrialne Centrum Kultury w dzielnicy Niewiadom – roboty ogólnobudowlane remontowe z podziałem na zadania: zadanie 1) ICK Dom Kultury – roboty remontowe ogólnobudowlane i instalacyjne, zadanie 2) ICK budynek przy ul. Mościckiego – remont sanitariatu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty ogólnobudowlane remontowe w Industrialnym Centrum Kultury w dzielnicy Niewiadom z podziałem na zadania: zad. 1) ICK Dom Kultury – roboty remontowe ogólnobudowlane i instalacyjne, zad. 2) ICK budynek przy ul. Mościckiego – remont sanitariatu. Przedmiot zamówienia określony został w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót oraz w dokumentacji fotograficznej, które to dokumenty stanowią załącznik do SIWZ. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: Zadanie 1: ICK Dom Kultury - Roboty remontowe ogólnobudowlane i instalacyjne 1. Remont holu głównego i przedsionka:  wymiana drzwi do sali widowiskowej – drzwi EI60 w okleinie drewnopodobnej, dwuskrzydłowe,  wymiana drzwi do przedsionka, drewnopodobne, dwuskrzydłowe,  wymiana drzwi w przedsionku – drzwi jednoskrzydłowe, okleina drewnopodobna,  odbicie tynków mozaikowych oraz wykonanie nowego tynku mozaikowego,  malowanie holu i przedsionka. 2.Wymiana drzwi:  wymiana drzwi na balkon sali widowiskowej – drzwi EI60 w okleinie drewnopodobnej, dwuskrzydłowe,  wymiana drzwi – wyjście ze sceny na zaplecze – drzwi EI60 w okleinie drewnopodobnej, jednoskrzydłowe,  zamurowanie otworu na piętrze – otwór z widokiem z korytarza na scenę. 3. Wymiana / renowacja wentylacji:  demontaż istniejących wentylatorów,  demontaż istniejących kominów wentylacji grawitacyjnej,  wykonanie nowych kominów wentylacji grawitacyjnej,  montaż nowych wentylatorów wraz z przewodami wentylacyjnymi. 4. Przebudowa kanalizacji sanitarnej:  zdjęcie wierzchniej warstwy gruntu – humusu w miejscu lokalizacji kanalizacji sanitarnej.  wykonanie oraz zabezpieczenie wykopów pod kanalizację sanitarną, studnie: załomowe i zbiorcze,  wykonanie oraz zabezpieczenie komory nadawczej i odbiorczej – wykonanie przecisku / przewiertu pod budynkiem,  posadowienie rur kanalizacyjnych oraz studni: załomowych, zlewnych,  zasypanie wykopów, niwelacja oraz odtworzenie terenu; wywóz nadmiaru ziemi. Zadanie 2: ICK Budynek przy ul. Mościckiego – remont sanitariatu 1. Roboty zewnętrzne - naprawa elewacji:  skucie luźnych tynków elewacji budynku,  osuszenie ściany,  naprawa uszkodzonego parapetu,  wykonanie nowych tynków cementowo-wapiennych,  pomalowanie wyremontowanej elewacji. 2. Roboty wewnętrzne:  skucie zawilgoconych tynków ścian,  odsalanie i odgrzybianie odsłoniętych murów,  wykonanie tynków renowacyjnych,  pomalowanie ścian pomieszczenia sanitariatu. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia nie wprowadza żadnych zmian w sposobie użytkowania obiektów, które dostosowane są do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy, - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru i przekazania w użytkowanie całego przedmiotu umowy. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: Zadanie 1: - tynkowanie, - malowanie, - wykonanie robót instalacyjnych. Zadanie 2: - tynkowanie, - malowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zadanie 1 – 3.000 zł, zad. 2 - brak
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Kosztorys ofertowy. 6. W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna dowód wniesienia wadium tj. gwarancję/poręczenie (dotyczy zad. 1) 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach