Przetargi.pl
Implementacja w zakresie rozbudowy i udoskonalania Systemu do Obsługi Pośredników Finansowych (SOPF)

Kujawsko-Pomorski Fundusz Rozwoju Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, Przedzamcze
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48564756301, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorski Fundusz Rozwoju Sp. z o.o.
    Przedzamcze 8
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. +48564756301, , fax. -
    REGON: 36697465500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpfr.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Implementacja w zakresie rozbudowy i udoskonalania Systemu do Obsługi Pośredników Finansowych (SOPF)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie serwisu, implementacji zmian i rozbudowy funkcjonalności Systemu SOPF – Systemu Obsługi Pośredników Finansowych. System jest programem zaprojektowanym i stworzonym na potrzeby Kujawsko-Pomorskiego Funduszu Rozwoju sp. o.o. w Toruniu do sprawozdawczości i monitoringu w ramach realizacji projektów przez Spółkę. Wszystkie świadczone usługi powinny zapewniać bezpieczeństwo w zakresie przetwarzania oraz przechowywania danych osobowych zgodnie z wymaganiami Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119/1 z 04.05.2016 r. z późn. zm.), dalej „RODO”. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: 1) Część I zamówienia pn. „Serwis, implementacja zmian i rozbudowa Systemu SOPF”:a) Serwisowanie i utrzymanie systemu; b) Rozbudowa systemu SOPF. 2) Część II zamówienia pn. „Rozbudowa Systemu SOPF o moduł analityka”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72260000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 1) Dla Części I – 3 500,00 zł. 2) Dla Części II – 1 700,00 zł. 2. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą, tj. 30 dni włącznie z dniem składania ofert. 3. Wadium musi być wniesione w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, wskazanym w SIWZ. 5. Potwierdzeniem skutecznego wniesienia wadium będzie: 1) w przypadku wadium w formie pieniężnej - zaksięgowanie na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert; 2) w przypadku wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna dokumenty oryginalne należy dostarczyć w odrębnym opakowaniu wraz z ofertą. Kserokopię dokumentów należy dołączyć do oferty. 7. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją bezwarunkową, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 8. Gwarancje i poręczenia muszą zawierać (oprócz elementów właściwych dla każdej formy, określonych przepisami prawa): 1) nazwę i adres Zamawiającego, 2) oznaczenie (numer) postępowania, 3) termin ważności wadium – odpowiadający terminowi związania ofertą. 9. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na następujący rachunek Zamawiającego: 84 1020 1462 0000 7702 0321 1232 , z dopiskiem: WADIUM nr ref. KPFR/SOPF/1/2020
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ, b) oświadczenia zgodnie z załącznikami nr 4 i 5 do SIWZ, c) zobowiązanie do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia złożone przez podmiot, na zdolności lub sytuację którego powołuje się Wykonawca, jeśli dotyczy, d) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, jeśli dotyczy, e) pełnomocnictwo osoby(osób) składających ofertę, o ile nie wynika ono z innych dokumentów złożonych z ofertą. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach