Instytut Kolejnictwa ogłasza przetarg
- Adres: 04-275 Warszawa, ul. J. Chłopickiego 50
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 4731300 , fax. 22 6107597
- Data zamieszczenia: 2015-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Kolejnictwa
ul. J. Chłopickiego 50 50
04-275 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 4731300, fax. 22 6107597
REGON: 01638278500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ikolej.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Implementacja poziomu 1 ERTMS/ETCS na okręgu doświadczalnym Instytutu Kolejnictwa. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.) Przedmiotem zamówienia jest implementacja poziomu 1 ERTMS/ETCS na okręgu doświadczalnym Instytutu Kolejnictwa, poprzez dostawę oraz zabudowę urządzeń na terenie Ośrodka Eksploatacji Toru Doświadczalnego (OETD). 2.) Adres OETD: Bychowo 1B, 55-140 Żmigród, woj. dolnośląskie. 3.) Przedmiot zamówienia oraz wymagania związane z jego realizacją zostały opisane w załączniku nr 1 do SIWZ (OPZ). 4.) Wymagane jest, aby całkowity termin realizacji przedmiotu zamówienia zawierał się w przedziale od 90 do 180 dni liczonych od dnia podpisania umowy. 5.) Zamawiający informuje, że roboty objęte niniejszym postępowaniem będą prowadzone w funkcjonującym obiekcie. W związku z tym Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić prace związane z zabudową i uruchomieniem urządzeń srk w sposób ograniczający do minimum czynniki zakłócające pracę wykonywaną przez pracowników Zamawiającego i jego kontrahentów. 6.) Wykonawca przystąpi do realizacji przedmiotu zamówienia nie później niż 7 dni po zawarciu umowy z Zamawiającym. 7.) Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu robót, mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowany sprzęt oraz materiały. 8.) Zamawiający wymaga, aby wszystkie użyte do realizacji zamówienia urządzenia i materiały posiadały atesty, aprobaty i certyfikaty dopuszczające do stosowania w Unii Europejskiej (dopuszczone do obrotu, zgodnie z ustawą z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r., nr 92, poz. 881 ze zm.). 9.) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie miejsca robót. 10.) Wykonawca zapewni we własnym zakresie i na własny koszt wywóz i utylizację odpadów budowlanych lub zagospodaruje wszelkie powstałe odpady zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). 11.) Wykonawca zobowiązany jest do likwidacji zaplecza robót, uporządkowania terenu robót wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem robót, w terminie 5 dni kalendarzowych od daty końcowego bezusterkowego protokolarnego odbioru robót. 12.) Wykonawca zobowiązany jest posiadać i na każde żądanie Zamawiającego okazać, na wbudowane i zastosowane materiały: certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną, atesty, a po wykonaniu umowy przekazać je Zamawiającemu. 13.) Wymagania związane z odbiorem powykonawczym zostały opisane w punkcie 14 załącznika nr 1 do SIWZ (OPZ). 14.) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na wszystkie zamontowane urządzenia i wykonane prace na okres 12 (dwunastu) miesięcy, liczony od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag. 15.) Zamawiający zastrzega sobie możliwość korzystania z uprawnień wynikających z rękojmi w okresie gwarancji. 16.) Okres rękojmi ulega przedłużeniu do jednego miesiąca po upływie okresu gwarancji. 17.) W przypadku, gdy producent materiałów i urządzeń udziela gwarancji na okres dłuższy niż określony w punkcie 14 powyżej, obowiązuje okres gwarancji udzielonej przez producenta. 18.) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego usuwania usterek i wad w terminie 4 dni od ich zgłoszenia. W przypadku stwierdzenia wad urządzeń, które będą wymagały wymiany urządzenia na nowe, Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia wady w terminie 10 dni od jej zgłoszenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 346320006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ikolej.pl/zamowienia-publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną