Przetargi.pl
IMPLANTY KRĘGOSŁUPOWE, SUBSTYTUTY KOŚCI, CEMENTY KOSTNE, SYSTEM DO SZYCIA ŁĘKOTEK, ELEMENTY ZESTAWU DO REKONSTRUKCJI WIĘZADŁA KRZYŻOWEGO (Nr rej. A/1/11)

Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-545 Poznań, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8310142, 8310242 , fax. 61 8310107
  • Data zamieszczenia: 2011-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu
    ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147
    61-545 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8310142, 8310242, fax. 61 8310107
    REGON: 00028885700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orsk.ump.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    IMPLANTY KRĘGOSŁUPOWE, SUBSTYTUTY KOŚCI, CEMENTY KOSTNE, SYSTEM DO SZYCIA ŁĘKOTEK, ELEMENTY ZESTAWU DO REKONSTRUKCJI WIĘZADŁA KRZYŻOWEGO (Nr rej. A/1/11)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa implantów kręgosłupowych, substytutów kości, cementów kostnych, systemu do szycia łękotek i elementów zestawu do rekonstrukcji więzadła krzyżowego określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ, w którym podano szacunkową ilość produktów usystematyzowanych w 6 pakietach. Zamawiający wymaga aby: - zamówienia były realizowane zgodnie z wymaganiami przewidzianymi dla wyrobów medycznych; - na opakowaniu jednostkowym implantów była zamieszczana nazwa handlowa w języku polskim, numer katalogowy oraz seria i termin ważności, przed upływem którego produkt może być bezpiecznie używany; - implanty posiadały trwałe oznaczenia; - elementy implantów pochodziły od tego samego producenta; - zestawy instrumentarium do zakładania endoprotez były umieszczone w kontenerach zaworowych; - wszystkie elementy endoprotez były sterylne; - termin ważności dostarczonych implantów wynosił 12 miesięcy od dnia dostarczenia do Zamawiającego; - Wykonawca wycenił w swojej ofercie dodatkowy element endoprotezy lub implantu jeśli taki proponuje, a nie jest on uwzględniony w opisie. Uwaga! Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, jeśli jej wykonanie powierzy Podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331831007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.orsk.ump.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach