Przetargi.pl
IMPLANTY KOLANOWE I KRĘGOSŁUPOWE (Nr rejestru A/5/11)

Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-545 Poznań, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8310142, 8310242 , fax. 61 8310107
  • Data zamieszczenia: 2011-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu
    ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147
    61-545 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8310142, 8310242, fax. 61 8310107
    REGON: 00028885700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orsk.ump.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    IMPLANTY KOLANOWE I KRĘGOSŁUPOWE (Nr rejestru A/5/11)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa implantów kolanowych i kręgosłupowych, określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ, w którym podano szacunkowe ilości produktów usystematyzowanych w 4 pakietach. Przedmiotem zamówienia jest dostawa implantów kolanowych i kręgosłupowych, określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ, w którym podano szacunkowe ilości produktów usystematyzowanych w 4 pakietach. Zamawiający wymaga aby: - implanty posiadały certyfikat CE i deklarację zgodności wyrobu medycznego; - zamówienie było realizowane zgodnie z wymaganiami przewidzianymi dla wyrobów medycznych; - na opakowaniu jednostkowym implantów oraz na fakturach, zamieszczona była nazwa handlowa w języku polskim, numer katalogowy oraz seria i termin ważności przed upływem którego produkt może być bezpiecznie używany; - nazwa handlowa oraz nr katalogowy produktu umieszczany na fakturach musi być zgodny z przedstawionym w ofercie; - implanty posiadały trwałe oznaczenie umożliwiające ich identyfikację; - wszystkie elementy implantów, zaoferowanych w danym pakiecie, pochodziły od jednego producenta; - termin ważności dostarczanych implantów był nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego; - wszystkie implanty kolanowe były sterylne. Uwaga! Zamawiający wymaga podania ceny każdego elementu wchodzącego w skład zestawu. Jeśli w skład zestawu implantu wchodzi dodatkowy element niewyszczególniony w pakiecie, Wykonawca jest zobowiązany do ujęcia tego elementu łącznie z podstawowym elementem (wyszczególnionym w pakiecie) oraz dokonanie jego wyceny. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamiany ilości poszczególnych pozycji asortymentu oferowanego w ramach wartości jednego pakietu w zależności od potrzeb, przy zachowaniu cen poszczególnych elementów oraz wartości całego pakietu; Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy celem dostarczenia (w ciągu 3 dni od dnia wezwania) próbki oferowanego produktu, która zostanie zwrócona po sprawdzeniu zgodności z ofertą Wykonawca zobowiązany jest do: - utworzenia banku implantów na terenie siedziby Zamawiającego, stan zapasu wykonawca będzie uzgadniał na bieżąco z osobą odpowiedzialną u Zamawiającego za bank implantów; - protokoły przekazywania implantów do banku implantów Zamawiającemu oprócz formy pisemnej powinny być udostępnione również w postaci elektronicznej (na dyskietce, płycie CD lub na wskazany adres poczty elektronicznej), - uzupełniania banku implantów w terminie 24 godzin od momentu przesłania przez Zamawiającego zamówienia faksem lub drogą elektroniczną; - dostarczenia kompletnych zestawów instrumentarium do zakładania implantów, umożliwiających wykonanie zabiegów wg oferowanej technologii w ilościach: minimum po 1 sztuce (dla każdego pakietu), w terminie uzgodnionym z Blokiem Operacyjnym Zamawiającego; - przez Instrumentarium Zamawiający rozumie : instrumenty; - dostarczenia (w sytuacjach wyjątkowych) dodatkowego zestawu instrumentarium w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia wykonawcy stosownego zapotrzebowania; - dostarczenia zestawów instrumentarium w kontenerach zaworowych; - wymiana zużytych bądź uszkodzonych elementów instrumentarium będzie odbywać się na koszt Wykonawcy (w uzgodnieniu z Kierownikiem Sal Operacyjnych), pod warunkiem używania instrumentarium zgodnie z jego przeznaczeniem; - dostarczenie wraz z ofertą opisów techniki wszczepiania ( w języku polskim); - dostarczenie wraz z ofertą implantów certyfikatów CE i deklaracji zgodności wyrobów medycznych. Dokumenty te w ofercie muszą być przyporządkowane do poszczególnych wyrobów; - dostarczenia wraz z ofertą załącznika papierowego oraz na nośniku elektronicznym, w którym będą wyszczególnione wszystkie elementy oferowanych implantów wraz z ich wielkościami i kodami szczegółowymi (zgodnie z katalogiem); - dostarczenie wraz z ofertą osobno spiętych oryginalnych katalogów potwierdzające spełnianie wymaganych parametrów i techniki wszczepiania ( w języku polskim lub angielskim). Ww. katalogi należy przesłać wraz z ofertą także w formie elektronicznej; - dostarczenia wraz z ofertą informacji/oświadczenia o braku przeciwwskazań po wszczepieniu ww. implantów do wykonywania Rezonansu Magnetycznego lub wskazanie do jakiej wartości tesli można wykonywać Rezonans Magnetyczny. - przeprowadzenia, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, bezpłatnych kursów techniki operacyjnej oferowanych produktów dla personelu sal operacyjnych oraz operatorów Zamawiającego. Uwaga! Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, jeśli jej wykonanie powierzy Podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331831007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.orsk.ump.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach