Przetargi.pl
I.M.272.2.2012 Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych dla Internatu Międzyszkolnego w Starym Sączu

Internat Międzyszkolny ogłasza przetarg

  • Adres: 33-340 Stary Sącz, ul. I. Daszyńskiego 19
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 446 05 81 , fax. 18 446 18 53
  • Data zamieszczenia: 2012-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Internat Międzyszkolny
    ul. I. Daszyńskiego 19 19
    33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18 446 05 81, fax. 18 446 18 53
    REGON: 49291121700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    I.M.272.2.2012 Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych dla Internatu Międzyszkolnego w Starym Sączu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II.1 Przedmiotem zamówienia jest systematyczna dostawa artykułów żywnościowych według 19 pakietów zgodnie z asortymentem i ilościami opisanymi w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji oraz zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie w terminie od 01.01.2013 do 31.12.2013r. Uwaga ! Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie pakiety (19 cz.) lub na dowolnie przez siebie wybrany pakiet tj. 1,2,lub wiecej. II.2.Zamówienie składa się z 19 pakietów Pakiet nr 1 - mięso drobiowe Pakiet nr 2 - Mięso wieprzowe Pakiet nr 3 - Konserwy mięsne Pakiet nr 4 - Wędliny drobiowe Pakiet nr 5 - Wędliny wieprzowe Pakiet nr 6 - Warzywa i owoce Pakiet nr 7 - Ziemniaki Pakiet nr 8- Artykuły mleczarskie Pakiet nr 9 - Olej Pakiet nr 10 - Ser żółty Pakiet nr 11- Pieczywo Pakiet nr 12- Ryby konserwowe Pakiet nr 13- Przyprawy, buliony Pakiet nr 14- Artykuły konserwowe Pakiet nr 15 - Maka, kasze i produkty zbożowe Pakiet nr 16 - Makarony Pakiet nr 17 -Różne produkty spożywcze Pakiet nr 18- Mrożonki Pakiet nr 19- jajka II.3.Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia : Dostarczany towar musi być każdorazowo świeży, dobrej jakości, przydatny do żywienia pacjentów. Przedmiot zamówienia w momencie dostawy musi być dostarczony w terminie jego przydatności do spożycia. II.4.Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia podwykonawcom wszystkich części zamówienia. W przypadku kiedy Wykonawca powierzy wykonanie którejkolwiek z części zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest do wskazania w ofercie części której to dotyczy. II.5.Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia dla danego pakietu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ zostaną odrzucone. II.6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. II.7. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych (19 pakietów). Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na 1 pakiet, 2, 3, 4, 5,6,7,8 itd. lub wszystkie 19 pakietów łącznie. II.8. Zamówienie z prawem opcji - Zamawiający, zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy określił maksymalną ilość przedmiotu zamówienia. Jednocześnie wskazuje, korzystając z prawa opcji minimalny zakres zamówienia w ilości 80% wartości umowy określonej w załączniku nr 2 do specyfikacji co może być spowodowane mniejszym zapotrzebowaniem na przedmiot zamówienia. II.9. Zamawiający dopuszcza oferty równoważne w oparciu o art. 29 ust. 3 ustawy, tzn. takie w których oferowany produkt spełnia wymagania SIWZ dotyczące walorów jakościowych a od opisu przedmiotu zamówienia różni się znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158331007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.internat.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną