Przetargi.pl
Iluminacja świąteczna Wilanowa

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-797 Warszawa, Franciszka Klimczaka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 50 00 , fax. 22 443 50 40
  • Data zamieszczenia: 2021-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów
    Franciszka Klimczaka 2
    02-797 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 50 00, fax. 22 443 50 40
    REGON: 15259663001540
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Iluminacja świąteczna Wilanowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Przedmiot zamówienia Przedmiotem niniejszego postępowania jest wynajem, montaż, eksploatacja wraz z utrzymaniem oraz demontaż dekoracji iluminacji świątecznej dla wyznaczonych lokalizacji na terenie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy. Szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy z załącznikami. Przedmiotem zamówienia: 1) jest zaprojektowanie i zamontowanie unikatowej świetlnej Dekoracji świątecznej wilanowskich ulic - w tym rond i placów, zgodnie z wykazem i opisem w załączniku nr 1 umowy. Przedstawione wizualizacje Dekoracji powinny oddawać świąteczny wystrój miasta, estetykę przestrzeni w sposób oryginalny, pozwalając na uzyskanie najciekawszych efektów wizualnych i jednocześnie energooszczędnych z zastosowaniem oświetlenia LED. Dekoracje mają być dobrane gabarytami do wielkości słupów latarniowych oraz przestrzeni placów i rond na których będą montowane. Kształty konstrukcji dekoracji powinny stanowić integralne części rysunku wzoru. 2) Transport, montaż i demontaż Dekoracji - Gotowość specjalistycznego sprzętu do załadunku, transportu i rozładunku Dekoracji. Posiadanie specjalistycznych regałów do transportu elementów z zamontowanym systemem iluminacji. Dysponowanie wykwalifikowanym personelem do prac wysokościowych, montażu konstrukcji. Zamawiający wyznacza termin inauguracji ekspozycji. Wykonawca użyje techniki montażu zapewniające bezpieczną eksploatację podczas sezonu. Wykonawca w systemach montażu zaproponuje rozwiązania techniczne ograniczające ryzyko uszkodzenia słupów latarniowych i Dekoracji podczas silnych wiatrów. 3) Konserwacja i ubezpieczenie Dekoracji w trakcie ekspozycji Wykonawca jest zobowiązany zapewnić całodobowy dyżur serwisowy. Łączność poprzez 2. numery telefonii komórkowej i pocztę elektroniczną. Na zgłoszenia przekazywane przez Zamawiającego należy po realizacji naprawy przekazać odpowiedź na adres poczty elektronicznej: a.poplawska@um.warszawa.pl. Czas reakcji na zgłoszenie usterki do ……. godzin. Gotowość sprzętu do usuwania ewentualnych usterek lub zniszczeń w Dekoracji. Ubezpieczenie dekoracji od żywiołów na wartość zakupu dekoracji i od kradzieży i ataków wandalizmu min 200 000,00 PLN. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania do okazania ww. polisy ubezpieczeniowej. Zabezpieczenie stanów magazynowych oświetlenia kompatybilnego z zainstalowanymi produktami, koniecznych do bieżącego serwisu Dekoracji. 4) Zabezpieczenie materiałów do serwisów Dekoracji – posiadanie zaplecza magazynowo-technicznego do wysuszenia, konserwacji, czyszczenia dekoracji. Dysponowanie wykwalifikowanym personelem do konserwacji systemu sterowania iluminacją. Dysponowanie elementami składowymi dekoracji potrzebnymi do naprawy i uzupełniania dekoracji (kompatybilne oświetlenie LED). Przez cały okres ekspozycji Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania stanów magazynowych elementów składowych Dekoracji, umożliwiających jej bieżące naprawy i konserwację. Uwaga: Całość elementów podlegających ekspozycji, serwisowi wraz z wymienionymi lokalizacjami wskazana jest w załączniku nr 1 do umowy i podlega czynnościom zawartym w powyższych wymaganiach. Załącznik nr 1 do umowy LOKALIZACJA ILOSC OPIS OPIS Zawady RONDO VOGLA 7 dekoracja latarniowa Dekoracja latarniowa. Szerokość 165 cm. Wysokość 390cm. Ilość punktów LED:880. Moc: 35W. Efekt błysku w co piątej diodzie. Iluminowana profesjonalnymi lampkami LED z dodatkową osłoną z policarbonatu wymagane IP66, IK6. Dekoracja przystosowana do zasilania z istniejącego systemu zasilania zamontowanego na latarniach Powsin ul. Przyczółkowa 33 dekoracja latarniowa Dekoracja latarniowa. Szerokość 103 cm. Wysokość 190 cm. Ilość punktów LED:200. Moc: 21W. Efekt błysku w co piątej diodzie. Iluminowana profesjonalnymi lampkami LED z dodatkową osłoną z policarbonatu wymagane IP66, IK6. Dekoracja przystosowana do zasilania z istniejącego systemu zasilania zamontowanego na latarniach Skwer na Przyczółkowej i Klimczaka przy urzędzie 1 aranżacja dekoracji wolnostojących Aranżacja skweru przed UD Wilanów, powinna zawierać min, dekorację w kształcie fotela św. Mikołaja o wysokości min. 2 m lub sań oraz dekorację o wysokości min. 3m Choinkę z możliwością wejścia do środka o wysokości min 6m, dwie bramy lub inny świąteczny element o wysokości min 4m. Dodatkowo aranżacja powinna zostać uzupełniona min. 6 elementami wolnostojącymi o wysokości min 1,5m rozstawionymi w alejkach. Wszystkie elementy iluminowane profesjonalną lampką LED o barwie ciepłej białej z efektem błysku w co 5 diodzie z IP 66, IK6. Min. 5000 punktów LED. Ze względu na ustawienie w miejscu ogólnodostępnym wymagane zasilanie napięciem do 36V. Wykonawca dostarczy linie zasilającą, rozstawi i zabezpieczy przed przewróceniem wszystkie elementy aranżacji. Klimczaka 47 dekoracja latarniowa Dekoracja latarniowa. Szerokość 100 cm. Wysokość 210cm. Ilość punktów LED:480. Moc: 21W. Efekt błysku w co piątej diodzie. Iluminowana profesjonalnymi lampkami LED z dodatkową osłoną z policarbonatu wymagane IP66, IK6. Dekoracja przystosowana do zasilania z istniejącego systemu zasilania zamontowanego na latarniach Wysoki Wilanów 20 dekoracja latarniowa Dekoracja latarniowa. Szerokość 103 cm. Wysokość 190 cm. Ilość punktów LED:650. Moc: 36W. Efekt błysku w co piątej diodzie. Iluminowana profesjonalnymi lampkami LED z dodatkową osłoną z policarbonatu wymagane IP66, IK6. Dekoracja przystosowana do zasilania z istniejącego systemu zasilania zamontowanego na latarniach Wykonawca wykona niezbędne elementy montażowe niezbędne do prawidłowej eksploatacji dekoracji, zamontuje i uruchomi dekorację. Dekoracja nie może stanowić zagrożenia dla życia ludzkiego i mienia. Wykonawca odpowiednio zabezpieczy dekorację przed silnymi podmuchami wiatru. Zamawiający dopuszcza +/- 2% tolerancję szerokości i wysokości Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia montażu we wskazanych lokalizacjach, gdy stwierdzone zostaną kolizje z infrastrukturą trakcyjną, oznakowaniem drogowym bądź inne ograniczenia uniemożliwiające montaż Dekoracji. UWAGA Obowiązują następujące warunki płatności: - w roku 2020 Zamawiający zrealizuje płatność w wysokości do 75% wartości przedmiotu umowy; - w roku 2021 Zamawiający zrealizuje płatność w wysokości od 25% wartości przedmiotu umowy. Rozliczenie wynagrodzenia Wykonawcy za realizację Umowy następować będzie na podstawie 2 faktur VAT wystawianych w oparciu o podpisane przez strony częściowe protokoły odbioru potwierdzające należyte wykonanie danego zakresu prac lub usług. Częściowemu odbiorowi podlegać będzie: montaż dekoracji, eksploatacja i utrzymanie dekoracji (ryczałt, 2020 r.) oraz eksploatacja i utrzymanie Dekoracji wraz z jej demontażem (ryczałt, 2021 r.). W kwotach wynagrodzenia brutto zawarte są wszelkie koszty w celu prawidłowej realizacji Umowy, w tym koszty ubezpieczenia, także ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. Zakładany czas ekspozycji dekoracji od 45 dni do maksymalnie 60 dni. B. Klauzula społeczna 1) Na podstawie art. 29 ust 3a (oraz w związku z art. 36 ust 2 pkt 8a) ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę wykonujących niżej wymienione czynności w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia czynności związane z obsługą serwisową (eksploatacja i utrzymanie Dekoracji). 2) Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 1. Oświadczenie to zawiera w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że wskazane czynności wykonają osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę (np. umowa na czas określony, nieokreślony, itp.) i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 3) Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia pracowników świadczących wskazane czynności w okresie realizacji umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 4) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1. żądania dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; 2. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów; 3. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w §11 ust. 1 pkt 5) Umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 5 czynności. 6) W przypadku więcej niż trzykrotnego niedopełnienia wymogu zatrudniania pracowników świadczących określone czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy Zamawiający uprawniony będzie do odstąpienia od umowy. 7) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50230000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną