Przetargi.pl
III etap Budowy ścieżek w Parku Orderu Uśmiechu w ramach zadania ROZBUDOWA I DOPOSAŻENIE PLACU ZABAW O CZĘŚĆ DLA DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH WRAZ Z OŚWIETLENIEM I BUDOWĄ ŚCIEŻEK W PARKU ORDERU UŚMIECHU (2014).

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
  • Data zamieszczenia: 2014-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
    ul. Piramowicza 32 32
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
    REGON: 00052450700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    III etap Budowy ścieżek w Parku Orderu Uśmiechu w ramach zadania ROZBUDOWA I DOPOSAŻENIE PLACU ZABAW O CZĘŚĆ DLA DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH WRAZ Z OŚWIETLENIEM I BUDOWĄ ŚCIEŻEK W PARKU ORDERU UŚMIECHU (2014).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zadania jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie ścieżek na odcinku określonym na załączniku mapowym, tj. odcinek od A do 0+131. Zakłada się wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej szarej gr. 8 cm na podbudowie 15 cm. Szerokość chodnika to 3,5 m. Zakres robót do wykonania w ramach niniejszego zamówienia obejmuje chodniki oznaczone w dokumentacji projektowej na odcinku od A do 0 +131 Część budowlana: a/obrzeża betonowe o wym . 30x8 cm -300 mb b/chodniki z kostki bruk. bet.szarej o grub.8cm -214 m2 c/chodniki z kostki bruk. bet. kolor. o grub. 8 cm - 272 m2 d/ ławki parkowe - szt. 3 + 7 e/ kosz betonowy - szt.2 Część elektryczna: Wykonanie instalacji oświetleniowej poprzez: a/ ułożenie kabli YAKXS 4X35 mm2 -56 mb. b/ montaż słupów oświetleniowych SAL-4/B60 - szt.6 c/ montaż opraw oświetlenia zewnętrznego typu OPC-1S-70 z kloszem ARIS - szt.6 SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLA ZAŁĄCZONA DOKUMENTACJA PROJEKTOWA ORAZ POMOCNICZO PRZEDMIARY ROBÓT i UMOŻLIWIONA PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO WIZJA LOKALNA Wszędzie tam gdzie w projekcie lub w przedmiarze występuje konkretny producent materiału lub urządzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów lub urządzeń innego producenta pod warunkiem, że spełniają one wymagania określone projektem oraz STWiO Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: 1.Zabudowę dodatkowych ławek parkowych w ilości 7 szt (łącznie z projektowanymi 10 ławek) w sposób trwały tak aby nie było możliwości demontażu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (pod ławkami wyłożyć bruk o wym. 0,8 x 2.0 m oraz założyć obrzeża 3.60 m/ 1 miejsce) 2.Wykonanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego dodatkowego ułożenia 8 m2 kostki koloru grafitowego grub. 6cm o wymiarach 10x10 cm na podbudowie z kruszywa łamanego gr.15 cm. 3.Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3kpl. (w tym 1kpl. na nośniku elektronicznym) oraz zmianami w ewidencji w tym podział i wydzielenie gruntu pod obiekty. Format i zawartość plików zawierających pomiary powykonawcze w postaci wektorowej. Format plików to .DWG lub .DXF. Do plików ma być dołączona informacja o zastosowanym układzie współrzędnych. Stosowany obecnie na terenie gminy to: 1965 strefa IV. Zamieszczone na mapach obrysy obiektów winny być rozdzielone wg branż na warstwy i opisane zgodnie z instrukcją techniczną K-1 dot. map zasadniczych. Z uwagi na specyfikę obiekty oświetlenia ulic - o ile występują - winny być opisane następującymi warstwami: kable przyłączy nn. - polilinia1), / kable obwodów oświetleniowych - polilinia1), rury osłonowe - odcinek, mufy - punkt, latarnie - punkt 2), szafki oświetlenia ulicznego - prostokąt 2) gdzie 1) - opis kabla o niezmiennym przekroju (bez przerw na odcinkach zarurowanych), 2) - obiekt opisany dodatkowo nr określonym w dokumentacji projektowej. 4.Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 5.Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy. 6.Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia , jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. 7.Remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach. 8.Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika. 9.Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. 10.Zamawiający zastrzega sobie do ponownego wykorzystania następujące materiały z rozbiórki : płytki chodnikowe , kostka granitowa, krawężniki i obrzeża chodnikowe w związku z czym należy przewidzieć czysty sposób ich demontażu z obiektu budowlanego umożliwiający ponowne ich wykorzystanie oraz nie należy ich przekazywać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 11.Wykonanie i zamontowanie dwóch tablic informacyjnych metalowych powlekanych ( lub równoważnych ) wg. wzorca zamieszczonego w wersji elektronicznej a) tablica o wym. 150cmx 100cm na słupkach metalowych w czasie trwania inwestycji b) tablica o wym. 150cm x100cm na słupkach metalowych po zakończeniu inwestycji 12.Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. Należy uporządkować także teren przylegający do placu budowy który został naruszony wskutek prowadzonych robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331615
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3 000.00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach