Politechnika Śląska ogłasza przetarg
- Adres: 44-100 Gliwice, ul. Akademicka 2A
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 237 13 34, 2371335 , fax. 0322371334, 2372255, 2372660
- Data zamieszczenia: 2009-07-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Śląska
ul. Akademicka 2A 2A
44-100 Gliwice, woj. śląskie
tel. (032) 237 13 34, 2371335, fax. 0322371334, 2372255, 2372660 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
III dostawa zmechanizowanego sprzętu gospodarstwa domowego. Oznaczenie sprawy: OZ/D/119/BL/09. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zmechanizowanego sprzętu gospodarstwa domowego dla Politechniki Śląskiej w podziale na 6 zadań. Zadanie 1. (RIE-4) Szafy chłodnicze i zmywarki. (CPV: 39.70.00.00-9 Sprzęt gospodarstwa domowego). Zadanie 2. (RIE-6) Chłodziarko-zamrażarka i kuchenka mikrofalowa (CPV: 39.70.00.00-9 Sprzęt gospodarstwa domowego). Zadanie 3. (Rau-1) Zamrażarka szufladowa i chłodziarko-zamrażarki (CPV: 39.70.00.00-9 Sprzęt gospodarstwa domowego). Zadanie 4. (RIE-5) Ekspres do kawy (CPV: 39.71.13.10-5 Elektryczne zaparzacze do kawy). Zadanie 5. (RJM-2) Ekspres do kawy (CPV: 39.71.13.10-5 Elektryczne zaparzacze do kawy). Zadanie 6. (RCh-4) Chłodziarko-zamrażarka (CPV: 39.70.00.00-9 Sprzęt gospodarstwa domowego). Wartośc ninejszego zamówienia nie przekracza 14.000 Euro, ale zbilansowana wartość zakupu tego typu urządzeń w ciągu roku przekracza 14.000 Euro i nie przekracza 206.000 Euro. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 397000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki podmiotowe (warunki udziału w postępowaniu jakie musi spełnić Wykonawca): 1. Spełnienie przesłanek udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy. 2. Spełnienie przesłanki udziału w postępowaniu określonej w art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określnych w pkt.1-2, poprzez zastosowanie kryterium spełnia/nie spłenia tj. zgodnie z zasadą cz dokumenty zostały załączone do oferty i czy potwierdzają spełnienie tych warunków. Brak któregokolwiek z ww. oświadczeń, dokumentów i załączników potwierdzających spełnienie w.warunków lub złożenia w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy (z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy). Warunki przedmiotowe (warunki dotyczące przedmiotu zamówienia jakie musi spełnić Wykonawca): 3. Zaoferowanie ceny, gwarancji, terminu realizacji itd. 4. Zaoferowanie parametrów technicznych. Zamawiający dokona sprawdzenia i oceny czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Brak któregokolwiek z nw. dokumentów i załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie (ww. tabeli 3.1-4.1) będzie skutkował odrzuceniem oferty na mocy art. 89 ust. 1 ustawy. Brak któregokolwiek z nw.dokumentów i załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie (ww. tabeli 4.2) będzie skutkował odrzuceniem oferty na mocy art. 89 ust. 1 ustawy (z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Na potwierdzenie warunków podmiotowych: 1.1. Oświadczenie. 1.2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy. 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B) Na potwierdzenie warunków przedmiotowych: 3.1. Oferta Cenowa. 4.1. Tabela Parametrów Technicznych. 4.2. Karty katalogowe, prospekty, wydruki ze strony internetowej producenta lub inne dokumenty wydane przez producenta (zawierające wszystkie wymagane parametry techniczne oferowanych urządzeń równoważnych) w języku polskim. C) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w części A pkt. 2.1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Ww. dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt C, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- I Dostawa zmechanizowanego sprzętu AGD. Oznaczenie sprawy: OZ/D/16/21/TB.
Dodano: 2016-03-17 - Dostawa pozostałych materiałów
Dodano: 2015-08-26 - Dostawa artykułów gospodarstwa domowego DZP.381.30.2015.DW
Dodano: 2015-03-23 - Dostawa urządzeń, mebli oraz sprzętu gastronomicznego a także naczyń, garnków i akcesoriów kuchennych dla żłobka miejskiego w Bielsku-Białej przy ul. Brodzińskiego 22
Dodano: 2011-09-20 - Dostawa sprzętu biurowego, AGD i wentylatorów
Dodano: 2011-09-05 - III dostawa zmechanizowanego sprzętu AGD. Oznaczenie sprawy: OZ/D/187/MN/11
Dodano: 2011-07-21 - II dostawa zmechanizowanego sprzętu AGD. Oznaczenie sprawy:OZ/D/98/MN/10
Dodano: 2010-07-12 - I dostawa zmechanizowanego sprzętu gospodarstwa domowego. Oznaczenie sprawy: OZ/D/53/BL/10
Dodano: 2010-05-17 - Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia gastronomicznego dla Zespołu Szkół Gastronomicznych i Handlowych przy ul. Filarowej 52 w Bielsku-Białej
Dodano: 2010-02-22 - IV dostawa zmechanizowanego sprzętu gospodarstwa domowego. Oznaczenie sprawy: OZ/D/181/BL/09
Dodano: 2009-11-06