Przetargi.pl
II Spotkania grupowe dla nauczycieli w ramach projektu - Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Brzeskim

Starostwo Powiatowe w Brzesku ogłasza przetarg

  • Adres: 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2013-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Brzesku
    ul. Głowackiego 51 51
    32-800 Brzesko, woj. małopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzeski.okay.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    II Spotkania grupowe dla nauczycieli w ramach projektu - Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Brzeskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja spotkań grupowych dla nauczycieli szkół, przeszkoli znajdujących się na terenie Powiatu Brzeskiego. 2. Spotkania grupowe realizowane są w ramach projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Brzeskim, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 3. Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące części (zadania): 1) Zadanie Nr 1 - Eksperckie spotkania grupowe w ramach sieci współpracy i samokształcenia w Szkolnym Schronisku Młodzieżowym w Brzesku; 2) Zadanie Nr 2 - Eksperckie spotkanie grupowe w ramach spotkania informacyjno - ewaluacyjnego w Szkolnym Schronisku Młodzieżowym w Brzesku. 4. Szczegółową specyfikację każdej części (Zadania) zawarto w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji (Opis przedmiotu zamówienia). 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na w/w Zadania. 6. Wymagania Zamawiającego w ramach realizacji zadania Nr 1: 1) Spotkania grupowe zostały podzielone. Poszczególne Spotkania obejmują określoną tematykę. 2) Poprzez spotkanie grupowe Zamawiający rozumie - (wykład, konsultacja, szkolenie) mające na celu zwiększenie kompetencji uczestników w zakresie tematyki objętej wspomaganiem. 3) Co najmniej 4 dni przed rozpoczęciem pierwszego spotkania grupowego Wykonawca będzie zobligowany przekazać do Zamawiającego planowany harmonogram spotkań zawierający daty i godziny prowadzonych zajęć wraz z tematami spotkań grupowych opisanymi w zał. nr 1 do SIWZ oraz wykaz osób, które będą realizować spotkania grupowe, zawierającą imiona i nazwiska osób prowadzących wraz z informacją o ich doświadczeniu i wykształceniu. Zamawiający wymaga by spotkanie grupowe prowadziła osoba spełniająca wymogi opisane w rozdziale V pkt 1.3 SIWZ. 4) Harmonogram musi być uzgodniony (podpisany) z Koordynatorem Sieci Współpracy i Samokształcenia. 5) Zamawiający wymaga, aby spotkania grupowe planowane były zgodnie z wytycznymi określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ. 6) Uwaga! Wskazana w załączniku Nr 1 do SIWZ ilość osób szkolonych jest wielkością prognozowaną i może się nieznacznie różnić od faktycznej co Wykonawca musi uwzględnić w ofercie. 7) Jeżeli w załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) do określenia długości spotkania grupowego eksperckiego użyto terminu godzina (skrót: godz.), należy przyjąć, iż jedna godzina jest równa 45 minutom. 8) Sale i pracownie przewidziane na realizację spotkania grupowego udostępnia się Wykonawcy nieodpłatnie. 9) Sprzęt i wszelkie pomoce niezbędne do realizacji zadania Wykonawca musi zorganizować na swój koszt. 10) Wymaga się od Wykonawcy przekazania każdemu uczestnikowi spotkania grupowego materiałów szkoleniowych, dydaktycznych związanych z realizowanym spotkaniem grupowym, w szczególności przedstawianych prezentacji i konspektów. Przekazywane materiały muszą być sporządzone w sposób czytelny - w wersji papierowej lub elektronicznej. 11) Materiały biurowe dla uczestników spotkania grupowego zapewnia Zamawiający. 12) Zamawiający zapewnia wyżywienie dla uczestników spotkania grupowego, dlatego Wykonawca jest zobowiązany w trakcie prowadzenia zajęć dokonać przerwy trwającej minimum 20 min. Przerwa musi zostać tak zorganizowana, aby umożliwić uczestnikom spokojne zjedzenie dostarczonego posiłku. 13) Wykonawca jest zobowiązany prowadzić odpowiednią dokumentację w postaci: dziennika zajęć uzupełnionego w sposób czytelny - według wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 14) W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do: a) oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b) poinformowania w pierwszym dniu szkolenia uczestników o fakcie współfinansowania szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c) stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków takich jak: logo POKL, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logo powiatu brzeskiego, hasło promocyjne POKL zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL. 15) W salach i pracowniach, podczas prowadzenia spotkania grupowego bez zgody Biura Projektu nie mogą przebywać inne osoby niż uczestnicy spotkań grupowych oraz osoby szkolące (instruktorzy, wykładowcy). 16) Wykonawca po zakończeniu cyklu spotkań jest zobowiązany w ciągu 5 dni od ich zakończenia przekazać Zamawiającemu dokumenty, o których mowa w rozdziale III ustęp 6 punkt 13 SIWZ. 17) Zamawiający zastrzega sobie prawo do pełnej kontroli przeprowadzanych spotkań grupowych, w tym także do sporządzania zdjęć oraz wszelkiej dokumentacji obrazującej realizację przedmiotu umowy. 7. Szczegółowe wymagania Zamawiającego w ramach realizacji Zadania Nr 2: 1) Na co najmniej 4 dni przed rozpoczęciem eksperckiego spotkania grupowego Wykonawca będzie zobligowany przekazać do Zamawiającego planowany harmonogram spotkania zawierający datę, godzinę i tematy opisane w zał. nr 1 do SIWZ oraz wykaz osób, które będą realizować eksperckie spotkanie grupowe, zawierającą imiona i nazwiska osób prowadzących wraz z informacją o ich doświadczeniu i wykształceniu. Zamawiający wymaga by eksperckie spotkanie grupowe prowadziła osoba spełniająca wymogi opisane w rozdziale V pkt 1.3 SIWZ. 2) Harmonogram musi być uzgodniony (podpisany) przez Kierownika Projektu. 3) Zamawiający wymaga, aby eksperckie spotkanie grupowe planowane były zgodne z wytycznymi określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ. 4) Jeżeli w załączniku nr 1 do SIWZ do określenia długości eksperckiego spotkania grupowego użyto terminu godzina (skrót: godz.), należy przyjąć, iż jedna godzina jest równa 45 minutom. 5) Salę przewidzianą na realizację eksperckiego spotkania grupowego udostępnia się Wykonawcy nieodpłatnie. 6) Sprzęt i wszelkie pomoce niezbędne do realizacji zadania Wykonawca musi zorganizować na swój koszt. 7) Materiały biurowe dla uczestników eksperckiego spotkania grupowego zapewnia Zamawiający. 8) W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a) oznakowania sali, w której będzie odbywało się eksperckie spotkanie grupowe, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b) poinformowania uczestników o fakcie współfinansowania eksperckiego spotkania grupowego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c) stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków takich jak: logo POKL, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logo powiatu brzeskiego, hasło promocyjne POKL zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.powiatbrzeski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach