Przetargi.pl
II przetarg w trybie nieograniczonym- Dostawa używanego średniego samochodu ratowniczo- gaśniczego dla OSP w Koplanach

Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny ogłasza przetarg

  • Adres: 16-061 Juchnowiec Kościelny, ul. Lipowa 10
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7132880 , fax. 085 7132881
  • Data zamieszczenia: 2009-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny
    ul. Lipowa 10 10
    16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie
    tel. 085 7132880, fax. 085 7132881
    REGON: 00054221500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    II przetarg w trybie nieograniczonym- Dostawa używanego średniego samochodu ratowniczo- gaśniczego dla OSP w Koplanach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego średniego samochodu ratowniczo- gaśniczego dla OSP w Koplanach. Cechy i elementy w jakie powinien być wyposażony samochód ratowniczo- gaśniczy: - ważny przegląd techniczny, - przebieg do 50 000 km, - rok produkcji nie wcześniejszy niż 1995r., - sprawny technicznie, bezwypadkowy, - ważne ubezpieczenie OC, - kolor nadwozia czerwony, - zarejestrowany na terenie Polski lub posiadający wszelkie niezbędne dokumenty konieczne do rejestracji w Rzeczpospolitej Polskiej, - spełniający wymagania określone w ustawie Prawo o ruchu drogowym, - spełniający wymagania przepisów prawa odnoszące się do pojazdów uprzywilejowanych, - kabina załogi jednomodułowa, czterodrzwiowa, ilość miejsc przeznaczonych do przewozu osób od 6 do 9, - silnik wysokoprężny DIESEL o mocy minimum 250 KM chłodzony cieczą, - skrzynia biegów manualna, - wspomaganie kierownicy, - zbiornik na wodę o pojemności minimum 3 000 litrów, szczelny, z PCV lub aluminiowy, - wyposażony w linię szybkiego natarcia, - uchwyt na dachu do mocowania drabiny pożarniczej wraz z drabiną z aluminium o długości minimum10m, - posiadający zabudowę z otwieranymi schowkami (żaluzje), ułatwiające dostęp do umieszczonego sprzętu, - oświetlenie boczne samochodu, - sprawne urządzenia sygnalizacyjno- ostrzegawcze, akustyczne i świetlne (lampy niebieskie stroboskopowe), urządzenie akustyczne powinno umożliwiać podawanie komunikatów słownych, - karoseria oraz zabudowa nie może posiadać widocznych miejsc korozji, - wysokość pojazdu wraz z elementami wystającymi nie może przekraczać 3,20 metra, - autopompa o wydajności nie mniejszej niż 1600 litrów/min. montowana w tylnej zabudowie samochodu, autopompa dwustopniowa 8 bar/40 bar, - maszt oświetleniowy, - agregat prądotwórczy, - aparat oddechowy nadciśnieniowy- szt.2, - lampa halogenowa, - pompa pływająca typ niagara lub równoważna, - piła mechaniczna do cięcia drewna, - piła do betonu i stali, - sygnalizator bezruchu- szt. 2, - torba medyczna typ PSP R-1, - latarka z ładowarką samochodową, - zbiornik składany brezentowy o pojemności minimum 2500 litrów, - stojak hydrantowy podziemny z kluczem i redukcją, - linka holownicza o długości nie mniejszej niż 20m, - pompa szlamowa o wydajności minimum 1000 litrów, - możliwość napełniania (ładowania) zbiornika wodą z hydrantu, - ogumienie z bieżnikiem dostosowanym do różnych warunków atmosferycznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 5000 zł. Wadium należy wpłacić na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Juchnowcu Górnym Nr 68 8074 0003 0000 1661 2000 0030 w terminie do dnia 21.10.2009r do godz. 12:00. Wadium może być również wniesione w innej formie, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do złożonej oferty
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r, 2. wniosą wadium, 3. udzielają gwarancji na okres minimum 6 miesięcy, 4. posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, 5. znajdującej się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, 6. zrealizują zamówienie w umówionym terminie, 7. wyrażają zgodę na opłacenie faktur w terminie 30 dni po dacie wpływu, 8. zrealizują zamówienie do 23.11.2009 r. Przed wyborem najkorzystniejszej oferty zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania wizji. Niespełnienie chociażby jednego warunku będzie skutkować odrzuceniem oferty. Łączna ocena wszystkich kryteriów: 90%- najniższa cena, 10%- gwarancja
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o wywiązaniu się z uiszczania zobowiązań podatkowych, 2. oświadczenie o uregulowaniu składek ZUS, 3. oświadczenie o stanie technicznym pojazdu, 4. oświadczenie o spełnianiu wymaganych parametrów technicznych, 5. oświadczenie gwarancyjne, 6. oświadczenie, że nie wszczęto postępowania upadłościowego i że upadłości nie ogłoszono, 7. oświadczenie, że członkowie władz lub osoby fizyczne nie zostały prawomocnie skazane za przestępstwo w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 8. oświadczenie, że wszystkie dotychczasowe zamówienia wykonane w trybie zamówień publicznych zostały wykonane z należytą starannością, 9. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10. wykaz dostaw zrealizowanych, zbliżonych do przedmiotu zamówienia z ostatnich 3 lat, 11. określenie terminu płatności faktur (30 dni), 12. oświadczenie że nie podlega się wykluczeniu z przetargu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 13. oświadczenie, że spełnia się warunki art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 14. wskazanie przez wykonawcę części zamówienia której, wykonanie zamierza wykonawca powierzyć podwykonawcom, 15. potwierdzenie wniesienia wadium, 16. osoby działające w oparciu o pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, przedłożą oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem, 17. dostarczenie zdjęć przedmiotu zamówienia (przód, tył, strona lewa, strona prawa) w kolorze

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.juchnowiec.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach